HANKASALMI JA HANGAN LAVA

menossa 16.7.05

Onko Hankasalmella Hangan lavalla kukaan käynyt?
Millainen lava?
Aijon yöpyä Jyväskylässä mutta olisko parempi yöpyä Revontulessa?? Miten bussiyhteydet Revontulesta Jyväskylään??? Kulkeeko bus ihan Revontulen edestä Jyväskylään.

15

1843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikallinen

      Lava on ollut muutamavuos sitten vuoden tanssijärjestäjä. Kannattaa käydä. Ja yöpyä Revontulessa. Ensinnäkin lyhyempi matka ja taksin saa aika nopeesti. Ja aina kannattaa kokeilla jotain uutta. http://www.hankasalmenhanka.fi/ tuolt löytyy lisää tietoo

    • ...

      ...haluaa kuunnella artistia (tässä tapaukses KT:ta) ja olla lähellä katsomassa niin en suosittele Hangan lavaa. Siinä on lavalla ihmeellinen aitaratkaisu just silmien edes ja kamalia äkäisiä itikoita on ollut täys koko lava joka kesä. En tiedä onko nyt? Väkivaltaiset humalaiset saavat rauhassa riehua lavan edessä. Nämä on mun kokemukset siitä paikasta.

    • yöpyä

      Revontulessa, kun siitä ei ole kuin kolme kilometriä Hangalle. Lava on sellainen 12- kulmio ja ainakin minun mielestäni oli ihan fiksu paikka muutoinkin.

    • tyttö

      Revontulen kohdalla pysähtyy Jkl-Kuopio linja-autot mitkä ajavat Revontulen ohi vakiovuorona (ei siis pelkät pikavuorot pysähdy).
      Minä yöpyisin kyllä Jyväskylässä ja menisin Hangan lavalle tanssibussin kyydissä hinta vain 2 euroa suunta. Bussilla ennättää tansseihin hyvin ja pois bussi lähtee viimeisen valssin jälkeen.

      Itse olen yöpynyt kerran Revontulessa. Huone oli aika hyvä, narikkaan joutui maksamaan vaikka yöpyi, aamiaisessa olisi ollut parantamisen varaa. Ja Revontulesta on vähän matkaa Hangan lavalle. Ja Jyväskylässä on hotelleissa valinnan varaa sekä myös kesätarjouksia.

      • Hangan lavalle 16.7

        Joo olen jo varannut yöpymisen Jyväskylästä tuntui parhaimmalta vaihtoehdolta ja kun bus kulkee kumminkin lavalle ja tuo yöllä takaisin.

        Olen minäkin yöpynyt Revontulessa mutta tuota narikkamaksua minäkin ihmettelin.

        Hotelli on sellainen kun Amis ja yö maksaa kahdelta 60e.
        Oletko sinä tulossa Hangan lavalle???
        Meitä tulee kaksi muijaa täältä Treen suunnalta ja kyllähän Karia täytyy lähtee kuunteleen.


    • jos tanssia tahtoo

      Kävin Hangan lavalla kolme vuotta sitten ja petyin. Lava on tosiaan 12-kulmio eli tanssitilaa on aivan liian vähän. Myöskään katsojille ei ole paikkaa. Ihan viihtyisä paikka ja puitteet ok kunnossa, tanssitila itsessään saisi vain olla suorakaide ja tilaa parisataa neliötä lisää...

      • voi voi

        Auna teitä pettymyksiä riittää ja valittajia.
        Jos ei ole hyvä paikka niin älä mene kait noita lavoja on suomi tulvillaan vai???


      • ???!!
        voi voi kirjoitti:

        Auna teitä pettymyksiä riittää ja valittajia.
        Jos ei ole hyvä paikka niin älä mene kait noita lavoja on suomi tulvillaan vai???

        Minä en mene sinne juuri em. mainittujen asioiden takia! Parempia lavoja on tosiaan pilvin pimein.


      • menen toistekkin sinne
        ???!! kirjoitti:

        Minä en mene sinne juuri em. mainittujen asioiden takia! Parempia lavoja on tosiaan pilvin pimein.

        Hangan lava oli upeella paikalla ja henkilökunta ystävällistä.

        Sinne menen toistekkin koska jäi hyvä kokemus.


    • Asta.
    • fre2

      Hienot on sivut ja hieno on paikka. Olin juhannuksena ja oli huisketta!

    • Marjo-78

      Itse tykkään käydä Hangan lavalla. Voisin sanoa , että suomen kauneimpia lavoja. Nyt näyttää olevan hyvä ohjelmisto joten ei kun sinne! Heinärieha Heinäpaalinheiton mestaruuskilpailu heinäkuussa on yliveto jota voin suositella kaikille.

    • Aili-68

      Paikassa ei ole mitään vikaa. Mitä itse olen käynnyt kaikki puitteet hoidettu tosi mahtavasti. Tanssit joka kerta mahtavat.

    • Trawes

      Kiva savolainen lava lupsakoineen ihmisineen. Kävin heinäriehassa ja osallistuin paalinheiton mestaruuskisoihin. (Suosittelen).

    • Arja.67

      Joka kerta ollu hyvä tanssit. Olin kanssa Heinäriehassa paalinheitossa ja kivaahan siellä oli!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe