...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydämeni itselläni. Voisitko kertoa, mikä sinun vikasi on?...
Miten voitkin olla aina niin fiksu
32
571
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikö vikapiirturis kertonu sitäkä? Sit sun on varmaa siirryttävä suoraan jakoon. -sivu
- AnonyymiUUSI
1+1=2 yksinkertaista vai mitä
- AnonyymiUUSI
Paljonko lisätää potenssiin, jos lasketaan estoina?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko lisätää potenssiin, jos lasketaan estoina?
too much
- AnonyymiUUSI
Olen velliperse.
- AnonyymiUUSI
🕳️👀
- AnonyymiUUSI
"Minuuttivellillä maailmalle" -keittotaitoinendeepfeikkari
- AnonyymiUUSI
noeta
- AnonyymiUUSI
Eikö viikonlopun sekoilut jo riittänyt
- AnonyymiUUSI
Mitkä sekoilut?
- AnonyymiUUSI
Höpönassu..
- AnonyymiUUSI
Minun Turjake mieheni kyllä tietää, että hänen TURJAKE VAIMOSSAAN EI OLE MUUTA, kun VIKOJA VAIN.
Hän sentään pärjää miesten kanssa, kun hän vain sanoo : Sinun vaimoko? Minun vaimo on sentään TURJAKE ja vielä Viinamäkeläinen joka ei juo edes VIINAA, koska se viinan juonti ja VIINAMÄKELÄISEN ELÄMÄ OLI TOISTEN MIELESTÄ!- AnonyymiUUSI
Lisään kyllä, että toinen sukuni oli TUPAKKA-TEHTAILIJA joka perusti tupakka tehtaan olut tehtaaseen joka oli ilmeisti mennyt konkurssiin.
Ei tuo minun syy ollut LAGERIN myynnit eivät aikoinaan tehneet tulosta, koska suomalaiset tekivät sahtia tai KOTI-KALJAA joita juotiin talkoissa tai muissa juhlissa ennen vanhaan.
Hienosto herrat ja rouvat joivat viinaa ja se oli värillistä viinaa jonka kanssa he joivat kahvia sekä polttivat tupakkaa tai sikaria.
Olut eli LAGERI pöhöttää sekä turvottaa.
Ei VIINAA juotu HUMALTUMIS TARKOITUKSEEN vaan se oli seurustelu sekä sopimusten tekojen kunniaksi otettava juoma. Ei sitä ole otettu, kun 2-4 senttiä sivistyneesti.
Minä tänään just keskustelin VIINAKORTTI ajasta, koska isänihän on Viinamäkeläisen vävy ja kuuluu tupakka-tehtailijan sukuun.
Kuukaudessa sai viinakortilla ostaa 1 litran kirkasta ja 1 litran värillistä joka on ollut JALOVIINAA tai vastaavaa.
Jos olet ostanut VIINIÄ joka on samaa, kun OLUT ELI LAGER niin ET OLE SAANUT OSTAA VIINAA!
Viinakortin on menettänyt jos on mennyt PÄIHTYNEENÄ OSTAMAAN VIINAA!
Viinamäkeläisenä pitää ALKOHOLISTEJA kunnioitta jotka EIVÄT KUNNIOITA MITÄÄN!
Minun alkoholin käyttö kävi Viinamäkeläisenä FACEBOOKISSA KUNNIOIDEN PÄÄLLE!
Minä lopetin ALKOHOLIN KÄYTÖN, mutta olin tuon jälkeen juonut LASILLISEN VIINIÄ ( noin 2desiä) ja muutaman sauna oluen eli LAGERIA sekä YHDEN LONKERON JUHANNUKSENA MÖKILLÄ, koska toisetkin joivat. Toisella kerralla minulla oli ALKOHOLITONTA LONKEROA JA PINA COLADAA, mutta me juotiin 0,5 litran SIIDERI jossa oli ALKOHOLI 3 aikuisen kanssa tuo.
NUOKIN OVAT KUNNIANLOUKKAUKSIA, KOSKA FACEBOOK KUNNIALLISTEN MIELESTÄ EI SAA JUODA ALKOHOLIA JOS EI OLE ALA-IKÄISIÄ LAPSIA PAIKALLA!
Minä en ole juonut alkoholia jos minun lapset ovat olleet paikalla, koska se oli kunnianloukkaus ja sekin oli kunnianloukkaus juoda alkoholia ja tapailla miehiä vaikka LAPSET EIVÄT EDES ASUNEET MINUN KANSSA!
Me oltais kyllä LAIN mukaan saatu olla kokoajan PÄISSÄÄN SEKÄ PYÖRIÄ ALASTI VAPAASTI KOTONA JA MAATA VAIKKA PÄÄLLEKKÄIN, MUTTA ERÄÄT FIKSUT KIELSIVÄT MEILTÄ KAIKKI!
VIINAMÄKELÄISET OLLAAN SEMMOSIA TURJAKKEITA, ETTÄ MEKIN OSATAAN KIELTÄÄ KOSKA MEILTÄ KIELLETÄÄN KUNNIOIDEN KAUTTA KAIKKI, MUTTA ALKOHOLISTEJA KYLLÄ PITÄÄ TUKEA ALKOHOLIN JUONNISSA JA VIRON SEKÄ MUIDEN MAIDEN VIINA-RALLEISSA!
ON MUKAVA OLLA SUOMALAINEN VODKA-TURISTI VAIKKA EN OLE EDES KÄYNYT ULKOMAILTA OSTAMASSA VIINAA!
- AnonyymiUUSI
Jotain vikaahan siinä on kun ei pysy suhteissa
- AnonyymiUUSI
Ota tavaksi listata illalla ennen nukkumaan menoa kolme tai neljä asiaa, josta olet kiitollinen. Kiitollisuus nostaa rakkaushormoneja ja auttaa paranemisprosessissa, luo hyvää oloa seuraavaan päivään
- AnonyymiUUSI
En tiedä onko nyt pahasti sanottu mutta vanha sanonta. Tämä yleisesti ja ei sinulle.
Tuo näki unta janoisesta kamelista. Aavikolla ei ollut mitään suuhunpantavaa, paitsi kukko. Mitä kameli tekikään ?
Pisti kukon huuleen- AnonyymiUUSI
Mika-mika -maassa pistettäis munuaisetki aivojen tilalle. -sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mika-mika -maassa pistettäis munuaisetki aivojen tilalle. -sivusta
Vitsi muisto lomareissu pöydästä mikä jäänyt mieleen taisin itse lohkasta perinteisesti blondi vitsin. Hupia riitti illassa silloin
- AnonyymiUUSI
Älähän viitsi.
- AnonyymiUUSI
Olen liian huomaavainen, kärryillä ja kartalla.
Naiset toteavat että ei synny kipinää tai näen suoraan heidän läpi missä tahansa keskustelussa tai argumentissa.
Liian helppoa. Pillu ei kostu.- AnonyymiUUSI
Olet väärässä. Käyttämäsi p***u-sana vei heti kaiken mielenkiinnon. Vain vajaaälyinen käyttää tuota sanaa. Eli et ole kartalla todellakaan.
- AnonyymiUUSI
Olen lyhytjännitteinen
- AnonyymiUUSI
Kerrankin voi olla varma, ettei tää ole häneltä minulle. Hän tietää, etten mä ole aina huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Ja tietää myös mun huonot puolet.
- AnonyymiUUSI
Ei minulle. Kaivattu on noihin aikoihin töissä.
- AnonyymiUUSI
Vikani on liiallinen empaattisuus ja sitä on toden teolla käytetty hyväksi.
- AnonyymiUUSI
Ymmärrän hyvin!
-sivusta samaa kokenut
- AnonyymiUUSI
Mulla on tuo ad/hd se on huono juttu
- AnonyymiUUSI
Miksei tällaset aloitukset voi koskaan olla naiselle?😅Olisin heti sen miehen, joka näin minusta kirjoittaisi.🥰
- AnonyymiUUSI
Minä mies se olin ap, uskotko ap 😄
- AnonyymiUUSI
olen liian kiltti ja liian lihava...
- AnonyymiUUSI
Se, että olen jo paljon nähnyt elämän varjopuolia, siis ei mitenkään hyviä.
Niin juuri, kun aloin nauttimaan niin näin jälkeenpäin jäi monta asiaa selvittämättä mutta en " tiennyt" että te vaan jatkoitte sitä elämäänne siellä....
Se ei ollutkaan minun paikkani asua... - AnonyymiUUSI
Kauniisti sanottu🥰
Vastapainona sille, että olen "aina" kartalla, tarvitsen säännöllisen yhteyden luontoon, joten vietän siellä paljon aikaa itsekseni. Joku voi pitää sitä vikana jopa loukkaavana.
En kaipaa materiaalisia lahjoja. Ainoa asia minkä suhteessa "vaadin", on aito läsnäolo sellaisenaan, olimmepa sitten iloisia, pelkääviä, surullisia, väsyneitä. Jollekin tämä on kiusallista.
Haluan kokea suhteessa sekä kipinää että rauhaa ja turvallisuutta. En halua kontrolloida. Moni kokee tämän vaikeana.
Toisinaan kuormitan itseäni liikaa kartalla olemisella ja se saa minut hiljenemään ja vetäytymään itseeni. Tämä voi olla pelottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233103Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 67698Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3683Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32571Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3540- 40501
- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3489