Meistä nykyään.
Mitä ajattelet
36
495
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oixbt
- AnonyymiUUSI
En osaa sanoa.
- AnonyymiUUSI
💔😭➡️🙏❤️🔥❤️
- AnonyymiUUSI
Ootte sairas pariskunta
- AnonyymiUUSI
Höpöhöpö
- AnonyymiUUSI
Jos kaksi ihmistä on valmiina vielä kohtaamaan siitä voi syntyä positiivinen asia elämään.
Ei pidä luovuttaa jos on tunteita toista kohtaan.
Naiselta- AnonyymiUUSI
Kyllä pitää luovuttaa, jos ei saa vastakaikua.
- AnonyymiUUSI
Tää ei jää tähän 🔥
- AnonyymiUUSI
Jää tämä. Kunhan vuodatetaan.
- AnonyymiUUSI
Näytelmäkerhon eliittiä 🫶🏻 Luonnonlahjakkuuksia.
- AnonyymiUUSI
Tarkennatko vielä hieman?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennatko vielä hieman?
Teatteria 🎭 "Samassa veneessä" ns. 🙂
- AnonyymiUUSI
Ehkä päästään asiassa eteenpäin, jos alat käyttää kysymyslauseissa kysymysmerkkiä.
- AnonyymiUUSI
?❓❔siittä vaan valitsemaan
- AnonyymiUUSI
Kommentoida voi ilman kysymysmerkkiäkin! Ajatuksia kirjoitettuun asiaan. Sitä kutsutaan keskusteluksi.
- AnonyymiUUSI
Aika lailla samanlaisia lämpöisiä juttuja kuin aiemminkin.
- AnonyymiUUSI
Meidän sielumme on yhtä ❤️💥✨💫🙏🤗
- AnonyymiUUSI
🔥
- AnonyymiUUSI
rakas ^^^^☯️
<3 🧹🤶 - AnonyymiUUSI
Kenestä teistä?
- AnonyymiUUSI
Että harmi kun tuntuu että ollaan pelkkiä hyvän päivän tuttuja edelleen.
Mutta kun ei ollut minun päätökseni se.
Varmaan jatketaan samalla tapaan hamaan... Tai kunnes jompikumpi muuttaa niin ettei enää nähdä edes. - AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Ai hitsi miten ihana, eräs lemppareistani 😍
- AnonyymiUUSI
Voisinpa vaikka laittaa viestin tällä viikolla. Tuli mitä tuli..
- AnonyymiUUSI
Et varmasti laita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et varmasti laita.
Oliko tää ettet halua vai ettet usko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tää ettet halua vai ettet usko?
En usko. Kukaan palstalla ei usko.
- AnonyymiUUSI
Sitä odottaen🙏❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Viesti olisi kiva mieheltä❤️❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Olisihan se, miehen aika viestiä vuorostaan.
- AnonyymiUUSI
Että me ollaan kyllä vähän tyhmiä kumpikin.❤️ Tai sit vaan tosi ihastuneita tai ehkä pitäisi jo kirjoittaa rakastuneita. Me tiedetään kumpikin, mitä meidän välillä on, mut me yritetään olla välittämättä siitä ja esittää, että mitään ei ole. Mietin, et kuinka pitkään pystytään piilottamaan tää.
- AnonyymiUUSI
Pomo tietää jo siitä.
- AnonyymiUUSI
En tiedä mitä ajatella. Aika toivotonta tämä on. Kun en minä ole mitenkään normaali. En saa sitä naista rakastamaan minua mitenkään.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään meitä. On hän siellä ja minä täällä.
- AnonyymiUUSI
Ei ole siinä ajateltavaa.
- AnonyymiUUSI
Mene vaan ja etsi parempaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233103Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 67698Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3683Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32571Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3540- 40501
- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3489