Tunnen itseni huonoksi, kun sydän ja ajatukset sinun luona koko ajan. Toisaalta se ei ole epärehellistä ketään kohtaan.
Koko ajan tämä olo
16
910
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset tee mitään?
M>N - Anonyymi
Minä kävin 🔥
- Anonyymi
Et ole huono ihminen. Olet vain ihminen, jolla on tunteet. Sinun pitää miettiä, mitä haluat tulevaisuudelta ja sitten toimia sen mukaan. ❤️
- Anonyymi
ässän kanssa tuonpuoleisessa sitten
- Anonyymi
Sama itsellä. En tiedä auttaisikohan juttelu vai mikä
- Anonyymi
Ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä siihen jota kaipaatte.
Mitä se täällä iniseminen auttaa? Selvittäkää ne tunteenne toisillenne ennen,kuin on myöhäistä.- Anonyymi
Kuvittelevat sen kaivatun olevan täällä ja vastailevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelevat sen kaivatun olevan täällä ja vastailevan.
Ja sinä kuvittelet tietäväsi kenen viestit menee tuuleen. Sinulle on varmaan joku ihan faktapohjainen sivusto, jossa voit päteä mielin määrin.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi tunnet itsesi huonoksi, jos et kerran ole epärehellinen. Se varmaan kannattaisi selvittää ensin. Tunteissahan ei ole mitään vikaa tai huonoa.
- Anonyymi
Varmaan siksi että kaipaan häntä enkä ole hänen kanssaan, enkä tiedä kuinka aaltoilevaa hänen suhtautumisensa minuun on. Siksi että oletan hänen tekevän seuraavan liikkeen kun on valmis, ja pelkään että ei tee vaan jättää minut lopulta pimeyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siksi että kaipaan häntä enkä ole hänen kanssaan, enkä tiedä kuinka aaltoilevaa hänen suhtautumisensa minuun on. Siksi että oletan hänen tekevän seuraavan liikkeen kun on valmis, ja pelkään että ei tee vaan jättää minut lopulta pimeyteen.
Onko jokin erityinen syy, että odotat toisen tekevän liikkeen ja et tee sitä itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jokin erityinen syy, että odotat toisen tekevän liikkeen ja et tee sitä itse?
Kirjoitan vain, etten pysty elämään loppuelämäni ilman että joskus voin jakaa hänelle sitä kuinka paljon olen tykännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan vain, etten pysty elämään loppuelämäni ilman että joskus voin jakaa hänelle sitä kuinka paljon olen tykännyt.
Entä, jos toinen ei tiedä, että odotat hänen tekevän jotain?
- Anonyymi
Samat ajatukset J:tä kohtaan.
- Anonyymi
Kannattaisiko asialle tehdä jotain ennen kuin on liian myöhäistä. Mitä jos sun kaipaamasi ihminen löytääkin rinnalle toisen? Sitten se voi kaduttaa
- Anonyymi00017UUSI
no nythän olette yhdessä ja n ssitte harvasen hetki onnittelut varmasti hyvä tulee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182267Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612094Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2081469"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301214Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971164Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089