Koko ajan tämä olo

Anonyymi-ap

Tunnen itseni huonoksi, kun sydän ja ajatukset sinun luona koko ajan. Toisaalta se ei ole epärehellistä ketään kohtaan.

16

865

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset tee mitään?

M>N

• Anonyymi

Minä kävin 🔥

• Anonyymi

Et ole huono ihminen. Olet vain ihminen, jolla on tunteet. Sinun pitää miettiä, mitä haluat tulevaisuudelta ja sitten toimia sen mukaan. ❤️

• Anonyymi

ässän kanssa tuonpuoleisessa sitten

• Anonyymi

Sama itsellä. En tiedä auttaisikohan juttelu vai mikä

• Anonyymi

Ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä siihen jota kaipaatte.
      Mitä se täällä iniseminen auttaa? Selvittäkää ne tunteenne toisillenne ennen,kuin on myöhäistä.

• Anonyymi

Kuvittelevat sen kaivatun olevan täällä ja vastailevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvittelevat sen kaivatun olevan täällä ja vastailevan.

Ja sinä kuvittelet tietäväsi kenen viestit menee tuuleen. Sinulle on varmaan joku ihan faktapohjainen sivusto, jossa voit päteä mielin määrin.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi tunnet itsesi huonoksi, jos et kerran ole epärehellinen. Se varmaan kannattaisi selvittää ensin. Tunteissahan ei ole mitään vikaa tai huonoa.

• Anonyymi

Varmaan siksi että kaipaan häntä enkä ole hänen kanssaan, enkä tiedä kuinka aaltoilevaa hänen suhtautumisensa minuun on. Siksi että oletan hänen tekevän seuraavan liikkeen kun on valmis, ja pelkään että ei tee vaan jättää minut lopulta pimeyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan siksi että kaipaan häntä enkä ole hänen kanssaan, enkä tiedä kuinka aaltoilevaa hänen suhtautumisensa minuun on. Siksi että oletan hänen tekevän seuraavan liikkeen kun on valmis, ja pelkään että ei tee vaan jättää minut lopulta pimeyteen.

Onko jokin erityinen syy, että odotat toisen tekevän liikkeen ja et tee sitä itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jokin erityinen syy, että odotat toisen tekevän liikkeen ja et tee sitä itse?

Kirjoitan vain, etten pysty elämään loppuelämäni ilman että joskus voin jakaa hänelle sitä kuinka paljon olen tykännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan vain, etten pysty elämään loppuelämäni ilman että joskus voin jakaa hänelle sitä kuinka paljon olen tykännyt.

Entä, jos toinen ei tiedä, että odotat hänen tekevän jotain?

• Anonyymi

Samat ajatukset J:tä kohtaan.

• Anonyymi

Kannattaisiko asialle tehdä jotain ennen kuin on liian myöhäistä. Mitä jos sun kaipaamasi ihminen löytääkin rinnalle toisen? Sitten se voi kaduttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      75
      842
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe