Koko ajan tämä olo

Anonyymi-ap

Tunnen itseni huonoksi, kun sydän ja ajatukset sinun luona koko ajan. Toisaalta se ei ole epärehellistä ketään kohtaan.

15

788

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikset tee mitään?

M>N

• Anonyymi

Minä kävin 🔥

• Anonyymi

Et ole huono ihminen. Olet vain ihminen, jolla on tunteet. Sinun pitää miettiä, mitä haluat tulevaisuudelta ja sitten toimia sen mukaan. ❤️

• Anonyymi

ässän kanssa tuonpuoleisessa sitten

• Anonyymi

Sama itsellä. En tiedä auttaisikohan juttelu vai mikä

• Anonyymi

Ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä siihen jota kaipaatte.
      Mitä se täällä iniseminen auttaa? Selvittäkää ne tunteenne toisillenne ennen,kuin on myöhäistä.

• Anonyymi

Kuvittelevat sen kaivatun olevan täällä ja vastailevan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvittelevat sen kaivatun olevan täällä ja vastailevan.

Ja sinä kuvittelet tietäväsi kenen viestit menee tuuleen. Sinulle on varmaan joku ihan faktapohjainen sivusto, jossa voit päteä mielin määrin.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi tunnet itsesi huonoksi, jos et kerran ole epärehellinen. Se varmaan kannattaisi selvittää ensin. Tunteissahan ei ole mitään vikaa tai huonoa.

• Anonyymi

Varmaan siksi että kaipaan häntä enkä ole hänen kanssaan, enkä tiedä kuinka aaltoilevaa hänen suhtautumisensa minuun on. Siksi että oletan hänen tekevän seuraavan liikkeen kun on valmis, ja pelkään että ei tee vaan jättää minut lopulta pimeyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan siksi että kaipaan häntä enkä ole hänen kanssaan, enkä tiedä kuinka aaltoilevaa hänen suhtautumisensa minuun on. Siksi että oletan hänen tekevän seuraavan liikkeen kun on valmis, ja pelkään että ei tee vaan jättää minut lopulta pimeyteen.

Onko jokin erityinen syy, että odotat toisen tekevän liikkeen ja et tee sitä itse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jokin erityinen syy, että odotat toisen tekevän liikkeen ja et tee sitä itse?

Kirjoitan vain, etten pysty elämään loppuelämäni ilman että joskus voin jakaa hänelle sitä kuinka paljon olen tykännyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitan vain, etten pysty elämään loppuelämäni ilman että joskus voin jakaa hänelle sitä kuinka paljon olen tykännyt.

Entä, jos toinen ei tiedä, että odotat hänen tekevän jotain?

• Anonyymi

Samat ajatukset J:tä kohtaan.

• Anonyymi

Kannattaisiko asialle tehdä jotain ennen kuin on liian myöhäistä. Mitä jos sun kaipaamasi ihminen löytääkin rinnalle toisen? Sitten se voi kaduttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      288
      26874
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2294
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      201
      1630
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      154
      1550
    5. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      35
      1341
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1311
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1018
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      89
      869
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      81
      810
    Aihe