Tunnen itseni huonoksi, kun sydän ja ajatukset sinun luona koko ajan. Toisaalta se ei ole epärehellistä ketään kohtaan.
Koko ajan tämä olo
16
865
Vastaukset
- Anonyymi
Mikset tee mitään?
M>N - Anonyymi
Minä kävin 🔥
- Anonyymi
Et ole huono ihminen. Olet vain ihminen, jolla on tunteet. Sinun pitää miettiä, mitä haluat tulevaisuudelta ja sitten toimia sen mukaan. ❤️
- Anonyymi
ässän kanssa tuonpuoleisessa sitten
- Anonyymi
Sama itsellä. En tiedä auttaisikohan juttelu vai mikä
- Anonyymi
Ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä siihen jota kaipaatte.
Mitä se täällä iniseminen auttaa? Selvittäkää ne tunteenne toisillenne ennen,kuin on myöhäistä.- Anonyymi
Kuvittelevat sen kaivatun olevan täällä ja vastailevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelevat sen kaivatun olevan täällä ja vastailevan.
Ja sinä kuvittelet tietäväsi kenen viestit menee tuuleen. Sinulle on varmaan joku ihan faktapohjainen sivusto, jossa voit päteä mielin määrin.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi tunnet itsesi huonoksi, jos et kerran ole epärehellinen. Se varmaan kannattaisi selvittää ensin. Tunteissahan ei ole mitään vikaa tai huonoa.
- Anonyymi
Varmaan siksi että kaipaan häntä enkä ole hänen kanssaan, enkä tiedä kuinka aaltoilevaa hänen suhtautumisensa minuun on. Siksi että oletan hänen tekevän seuraavan liikkeen kun on valmis, ja pelkään että ei tee vaan jättää minut lopulta pimeyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siksi että kaipaan häntä enkä ole hänen kanssaan, enkä tiedä kuinka aaltoilevaa hänen suhtautumisensa minuun on. Siksi että oletan hänen tekevän seuraavan liikkeen kun on valmis, ja pelkään että ei tee vaan jättää minut lopulta pimeyteen.
Onko jokin erityinen syy, että odotat toisen tekevän liikkeen ja et tee sitä itse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko jokin erityinen syy, että odotat toisen tekevän liikkeen ja et tee sitä itse?
Kirjoitan vain, etten pysty elämään loppuelämäni ilman että joskus voin jakaa hänelle sitä kuinka paljon olen tykännyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitan vain, etten pysty elämään loppuelämäni ilman että joskus voin jakaa hänelle sitä kuinka paljon olen tykännyt.
Entä, jos toinen ei tiedä, että odotat hänen tekevän jotain?
- Anonyymi
Samat ajatukset J:tä kohtaan.
- Anonyymi
Kannattaisiko asialle tehdä jotain ennen kuin on liian myöhäistä. Mitä jos sun kaipaamasi ihminen löytääkin rinnalle toisen? Sitten se voi kaduttaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745