Ura Puolustusvoimissa

Anonyymi-ap

Jos poju osaat laskea olin puolustusvoimassa tarkalleen 30 vuotta katsos reppana ikäiseni sai vielä valtionviran jonka yhtenä ehtona 30 vuoden työura, mutta minua ei sinänsä sotilas ura edes kiinnostanut vaan edullinen tai oikeammin ilmainen koulutus, sekä tuo 30 vuoden putki. menin armeijaan 18 vuotiaana avioon 19 vuotiaana erosin 23 vuotiaana ja menin uudelleen naimisiin 28 vuotiaana, josta minulla on kaksi aikusta lasta, olin kokoajan töissä valtiolla, komennettuna intiaan ja ranskaan muutamia kertoja, tuo sotakorkea aika oli hyvin raskasta, se on miesten koulu kuten kerroitkin siellä pärjääminen on vaikeaa, jos on hieman laiskahko kuten olen, mutta pääsin kuitenkin ylilutina ulos, siitä kapteeksi ja majuriksi näkee että ei maanpuolustus kiinnostanut, muuta edut oli hyvät.

Numball 2020-01-16

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Puolustusvoimissa olisi yksi tehtävä mihin Pasanen soveltuisi mainiosti, nimittäin vakoojaksi! Hänet pudotettaisiin laskuvarjolla vihollisen puolelle lähimmän varuskunnan tuntumaan. Jäisi heti kiinni ja joutuisi kuulusteluihin ja sepittäisi niin uskomattomia satuja että venäläiset olisi aivan sekaisin ja paniikissa että mitä täällä tapahtuu.
      Pasanen kertoisi kuinka paraikaa satatuhatta isokokoista norsua ja viidakkopoika Bumba piirittää Kremliä valmiina hyökkäämään ja jokaisella norsulla on ydinpommi lyhyellä sytytyslangalla, ja kuinka Tikkakosken salaiset säähavaintopallojoukot saapuvat näillä hetkillä viemärinhajuiset sukkahousut päässään jolloin heitä on mahdotonta tunnistaa ja erottaa tavallisista venäläisistä.

Lopulta venäläiset vaatisivat 5000 kiloa kultaa lunnaiksi, tai he palauttavat Pasasen Suomeen. Meilahden psykiariselta tulisi vihreää valoa presidentille että maksakaa.

• UUSI

Minä olin aikoinani Suomen nuorin vääpeli.

• Anonyymi
        UUSI

Olitko saarella autoa tienaamassa?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olitko saarella autoa tienaamassa?

Oikein arvattu veli hyvä.

Saarella sain ensi kokemukseni maksullisiin naisiin. Muuta mahdollisuutta "lempimiseen" vitaalisilla nuorukaisilla ei silloin ollut.
        Antakoon Jumala meille anteeksi syntimme.

Juuri saarelle tulleita solvattiin jopa konkareiden toimesta valkovarpaiksi ihonvärimme takia. Muistaakseni silloin sanaa rasismi ei ollut olemassakaan?

Ns. sikikujilla niitä naisia sitten oli. Hinta oli aika vakio; 1000 millsiä joka oli jääkärin päiväraha. Pojat säästivät ja ostivat messistä kartongin röökiä joka maksoi 700 millsiä ja korvasivat sillä käteisen. Tämä oli ankarasti kiellettyä.

Likat pesivät kullin vadissa eikä sitten kumia vaadittu.
        Komppaniamme autolähetti tosin sai tippurin suuhunsa joka olikin vakavin sotavamma minkä saaren palvelusajaltani muistan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3093
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      65
      656
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      613
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      561
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      537
    6. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      485
    7. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      481
    8. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      479
    9. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      470
    10. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      17
      465
    Aihe