Jos poju osaat laskea olin puolustusvoimassa tarkalleen 30 vuotta katsos reppana ikäiseni sai vielä valtionviran jonka yhtenä ehtona 30 vuoden työura, mutta minua ei sinänsä sotilas ura edes kiinnostanut vaan edullinen tai oikeammin ilmainen koulutus, sekä tuo 30 vuoden putki. menin armeijaan 18 vuotiaana avioon 19 vuotiaana erosin 23 vuotiaana ja menin uudelleen naimisiin 28 vuotiaana, josta minulla on kaksi aikusta lasta, olin kokoajan töissä valtiolla, komennettuna intiaan ja ranskaan muutamia kertoja, tuo sotakorkea aika oli hyvin raskasta, se on miesten koulu kuten kerroitkin siellä pärjääminen on vaikeaa, jos on hieman laiskahko kuten olen, mutta pääsin kuitenkin ylilutina ulos, siitä kapteeksi ja majuriksi näkee että ei maanpuolustus kiinnostanut, muuta edut oli hyvät.
Numball 2020-01-16
Ura Puolustusvoimissa
7
165
Vastaukset
- Anonyymi
Puolustusvoimissa olisi yksi tehtävä mihin Pasanen soveltuisi mainiosti, nimittäin vakoojaksi! Hänet pudotettaisiin laskuvarjolla vihollisen puolelle lähimmän varuskunnan tuntumaan. Jäisi heti kiinni ja joutuisi kuulusteluihin ja sepittäisi niin uskomattomia satuja että venäläiset olisi aivan sekaisin ja paniikissa että mitä täällä tapahtuu.
Pasanen kertoisi kuinka paraikaa satatuhatta isokokoista norsua ja viidakkopoika Bumba piirittää Kremliä valmiina hyökkäämään ja jokaisella norsulla on ydinpommi lyhyellä sytytyslangalla, ja kuinka Tikkakosken salaiset säähavaintopallojoukot saapuvat näillä hetkillä viemärinhajuiset sukkahousut päässään jolloin heitä on mahdotonta tunnistaa ja erottaa tavallisista venäläisistä.
Lopulta venäläiset vaatisivat 5000 kiloa kultaa lunnaiksi, tai he palauttavat Pasasen Suomeen. Meilahden psykiariselta tulisi vihreää valoa presidentille että maksakaa. Minä olin aikoinani Suomen nuorin vääpeli.
- Anonyymi
Olitko saarella autoa tienaamassa?
Anonyymi kirjoitti:
Olitko saarella autoa tienaamassa?
Oikein arvattu veli hyvä.
Saarella sain ensi kokemukseni maksullisiin naisiin. Muuta mahdollisuutta "lempimiseen" vitaalisilla nuorukaisilla ei silloin ollut.
Antakoon Jumala meille anteeksi syntimme.
Juuri saarelle tulleita solvattiin jopa konkareiden toimesta valkovarpaiksi ihonvärimme takia. Muistaakseni silloin sanaa rasismi ei ollut olemassakaan?
Ns. sikikujilla niitä naisia sitten oli. Hinta oli aika vakio; 1000 millsiä joka oli jääkärin päiväraha. Pojat säästivät ja ostivat messistä kartongin röökiä joka maksoi 700 millsiä ja korvasivat sillä käteisen. Tämä oli ankarasti kiellettyä.
Likat pesivät kullin vadissa eikä sitten kumia vaadittu.
Komppaniamme autolähetti tosin sai tippurin suuhunsa joka olikin vakavin sotavamma minkä saaren palvelusajaltani muistan.
- Anonyymi
Kyrpoksella pätee yhä vanha sanonta:
T. I. P. pu,r,i Timoille
K.U.p..p..aa Kareille
ylläpitäjä, tä eli tekoälyttömyys, poistaitsesi - Anonyymi
Se on sitten tullut Pasasen elämäntarinaan yksi avioliitto lisää aloituksen perusteella.
- Anonyymi
Ja pitkät urat mikromaakarina, sekä tietokantaspesialistina paperitehtaan hajussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834453Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243208Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392874Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162675Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172529Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432457- 132344
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132275MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142055Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717