Tankkasin Teboililla

Anonyymi-ap

Kävin äsken tankkaamassa neljään autoon yhteensä 280 litraa 98 Teboililla kun oli huomattavan paljon halvempaa kuin muilla Kiteen asemilla. Melkoinen hajuero on kyllä verrattuna vaikkapa ABC bensaan, tuli ihan Sortavalan bensahakureissut mieleen - sama tuoksu. Ei siinä, hyvä säästö tuli ja rahat meni paikalliselle yrittäjälle 👍

8

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oikein toimittu 👍

• Anonyymi

Kävin itekin tankilla, eihän noin halpaa bensaa ole saanut pitkään aikaan Kiteellä.

• Anonyymi

Ajoitko ite neljää autoa. Samakun uskos joulupukkiin

• Anonyymi

Niin ihan itse, auto kerrallaan. En tietenkään kaikkia neljää yhtäaikaa 😄 tänään taas näköjään tippunut hinta, jos kävisi kanistereihin

• Anonyymi

Tankkasin kymmenen autoa eikä maksanut mitään.

• Anonyymi

Et kai vienyt viimeisiä? Ajattelin jos tässä illan mittaan kävisin täyttämässä 3200 litraa vetävän polttoainesäiliön. Olisi sitten muutamaksi päiväksi mistä tankata.

• Anonyymi

Taitaa pensat vedellä viimeisiään tepsulla, kiittäkää putinia. Aika pitkä kolmen päivän erikois operaatio, kestänyt kohta kolme vuotta. Ihmisiä kuolee, mittaamattomat inhimilliset kärsimykset. Miksei voinut elää rauhassa.

• Anonyymi

Monta suomalaista on tässä operaatiossa kuollut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      83
      5983
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      307
      4981
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2638
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      44
      2569
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      72
      1756
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      99
      1634
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1491
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1407
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1363
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      116
      1347
    Aihe