Kävin äsken tankkaamassa neljään autoon yhteensä 280 litraa 98 Teboililla kun oli huomattavan paljon halvempaa kuin muilla Kiteen asemilla. Melkoinen hajuero on kyllä verrattuna vaikkapa ABC bensaan, tuli ihan Sortavalan bensahakureissut mieleen - sama tuoksu. Ei siinä, hyvä säästö tuli ja rahat meni paikalliselle yrittäjälle 👍
Tankkasin Teboililla
8
339
Vastaukset
- Anonyymi
Oikein toimittu 👍
- Anonyymi
Kävin itekin tankilla, eihän noin halpaa bensaa ole saanut pitkään aikaan Kiteellä.
- Anonyymi
Ajoitko ite neljää autoa. Samakun uskos joulupukkiin
- Anonyymi
Niin ihan itse, auto kerrallaan. En tietenkään kaikkia neljää yhtäaikaa 😄 tänään taas näköjään tippunut hinta, jos kävisi kanistereihin
- Anonyymi
Tankkasin kymmenen autoa eikä maksanut mitään.
- Anonyymi
Et kai vienyt viimeisiä? Ajattelin jos tässä illan mittaan kävisin täyttämässä 3200 litraa vetävän polttoainesäiliön. Olisi sitten muutamaksi päiväksi mistä tankata.
- Anonyymi
Taitaa pensat vedellä viimeisiään tepsulla, kiittäkää putinia. Aika pitkä kolmen päivän erikois operaatio, kestänyt kohta kolme vuotta. Ihmisiä kuolee, mittaamattomat inhimilliset kärsimykset. Miksei voinut elää rauhassa.
- Anonyymi
Monta suomalaista on tässä operaatiossa kuollut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3074981Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721756Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991634Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331363seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1161347