Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun haluaisi päästä kertomaan ensimmäisenä kaikki asiat hänelle, ja yhteyden puuttuessa kirjoittaa vaikka tänne.
Mistä tietää, onko hän se oikea?
35
567
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hän ikävöimäni mies on juurikin tuota tunnetta sydämessäni❤️❤️❤️❤️
Jos vielä olisi tilaisuus nähdä hänet🙏
Naiselta - AnonyymiUUSI
Ei tarvitse miettiä
- AnonyymiUUSI
Sen tuntee.
- AnonyymiUUSI
No juu, mutta aina ei silti natsaa kuviot
- AnonyymiUUSI
Ruutu ja raita 🤔
- AnonyymiUUSI
Mitä tänään oisit hänelle kertonut?
- AnonyymiUUSI
Paljon.
-sivusta. Nyt tekoäly hoitaa sen puolen 🤭
- AnonyymiUUSI
Olen samaa mieltä.
- AnonyymiUUSI
Ei mistään vaikka hän olisi sinulle täydellinen sinä et välttämättä ole hänelle täydellinen jolloin voi olettaa että et riitä hänelle vaikka mitä tekisit ja jos on vielä niin että hänellä on tunteita toista kohtaan en itse sotkeutuis koko ihmiseen tekee vaan omasta elämästä ja olemisesta turhan vaikeaa
- AnonyymiUUSI
Noin se on.
- AnonyymiUUSI
No se on varmaan se sun elämäntilanne tällä hetkellä mutta älä nyt sekoita muita siihen äläkä yleistä omien kokemuksiasi perusteella.
- AnonyymiUUSI
Naisen vaisto 🤭
- AnonyymiUUSI
Jos se yhteys jo on, että pääsee hänelle kertomaan lähietäisyydellä jopa sylissä kuulumiset silloin palsta on täyttä turhuutta. Ei rakastavat henkilöt silloin tätä hulluutta kaipaa. m>n
- AnonyymiUUSI
Henkisen yhteyden voimakkuudesta ja vetovoimasta, jota ei ole kokenut kenenkään kanssa aiemmin. Siitä se on ainakin pääteltävissä, että elämän ihminen on kyseessä.
Ikävä sinua❤️- AnonyymiUUSI
Minulle ei riitä pelkkä henkinen yhteys. Tarvitsen paljon aikaa tutustumiseen ja vasta sitten tiedän haluanko ruveta seurustelemaan. Miehen tulee olla ulkonaisesti myös sen tyyppinen joista pidän, eli lyhyt tummatukkainen vanhempi mies.
- AnonyymiUUSI
meidän välillä on tuo ihmeellinen yhteys ja vetovoima.. mutta silti emme ole ne oikeat toisillemme ja emme voisi elää yhdessä. Olemme aivan liian erilaisia - ja ehkä juuri siksi sitä maagista yhteyttä ja kemiaa niin paljon onkin.. traumaside?
- AnonyymiUUSI
Ich komme!
- AnonyymiUUSI
Jaa, kommen sie schnell her!
- AnonyymiUUSI
Hänellä on kaunis luonne ja lämmin sydän. Hän vain tuntuu hyvälle, kuin unessa heittäytyisi ikkunasta lentoon, helposti ja varmasti ja iloisesti.
https://www.youtube.com/watch?v=tZBcifVJDLs&list=RDtZBcifVJDLs&start_radio=1- AnonyymiUUSI
😭❤️
- AnonyymiUUSI
Ottaisin lennolle jos uskallat minuun luottaa. Enkelin siivin liitäisimme kohti sinistä taivasta ja liito voisi olla lopunikäinen rakkaustarina mitä aina halusimme
- AnonyymiUUSI
Uskaltaisin.
- AnonyymiUUSI
Tämä ja juttelee mielessään asioita sille toiselle, miettii mitä toinen ajattelisi, mitä hänen kanssaan tekisi.
- AnonyymiUUSI
Mikä juttu tämä on ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä juttu tämä on ?
Toinen keskittyy kertomaan ja toisella aivan muut asiat mielessä, vaikka kommentoikin välillä. Näin epäilen vahvasti. En tunne.
- AnonyymiUUSI
Minulla ei ole noin, että miettisin edes pelkästään ihastuneena mitä toinen ajattelisi. Tuollainen tulee esiin mahdollisessa suhteessa jo jonkin aikaa olleena.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole noin, että miettisin edes pelkästään ihastuneena mitä toinen ajattelisi. Tuollainen tulee esiin mahdollisessa suhteessa jo jonkin aikaa olleena.
Ihan normaalia empatiakykyähän se on miettiä mitä toinen ehkä ajattelee jostakin, ei siihen suhdetta tarvita.
sivu
- AnonyymiUUSI
Monesti pidetty P mieskö siellä miettii naiskuviotaan
- AnonyymiUUSI
Siitä, että vaikeiden hetkien jälkeen haluaa selvittää asiat. Tunnistaa oman ja toisen epätäydellisyyden, mutta välittää toisesta silti.
- AnonyymiUUSI
Tuo on aikuinen näkemys. Kannatan.
- AnonyymiUUSI
❤️🌹
- AnonyymiUUSI
Rakastan❤️❤️❤️❤️
- 🌹- - AnonyymiUUSI
Juurikin näin❤️🩵
- AnonyymiUUSI
Miten sydämet kohtaa toisensa😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233103Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 67698Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3683Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32571Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3540- 40501
- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3489