Ettei meistä tule mitään?
Oletko varma
40
501
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vaikea nähdä yhteistä tulevaisuutta tai edes yhteiseloa.
- AnonyymiUUSI
Meillä on eri mielenkiinnon kohteet selvästikin...
- AnonyymiUUSI
Niin on. Mullon sut ja sullon mut. Ongelma ratkaistu 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Mullon sut ja sullon mut. Ongelma ratkaistu 🙂
😂 Hauska.
- AnonyymiUUSI
Mutta meillä rakkaus jota traumaside
- AnonyymiUUSI
Tosi harmi, että noin. Toivottavasti pääset terapiaan.....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi harmi, että noin. Toivottavasti pääset terapiaan.....
Sama toive senkin traumatisoija
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sama toive senkin traumatisoija
Ei traumatisoija. Traumatisoitu. Ja oon jo terapiassa. Mene sinäkin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei traumatisoija. Traumatisoitu. Ja oon jo terapiassa. Mene sinäkin.
Toki
- AnonyymiUUSI
Ohi
- AnonyymiUUSI
Tuollaiset asiat ratkeavat oikeassa elämässä juttelemalla. Niin ajattelen. Siihen asti toivon.
- AnonyymiUUSI
Terapisti vauhdissa joka osiossa 😵💫
- AnonyymiUUSI
Tottakai on!
- AnonyymiUUSI
Täysin varma. Ulkoinen viehätys ei riitä muuhun kuin siihen ulkoiseen..
- AnonyymiUUSI
Eli hän on tosi komea tai kaunis. Koska riittää vain ulkoiseen.
Jos olisi(t) hyvä tyyppi, riittäisi(t) syvempäänkin. - AnonyymiUUSI
Ohi. Ei oo ulkoista viehätystä mulla. Olen vain sisäisesti niiin ihana nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli hän on tosi komea tai kaunis. Koska riittää vain ulkoiseen.
Jos olisi(t) hyvä tyyppi, riittäisi(t) syvempäänkin.Syvyyttä on mutta ei toisillemme....
- AnonyymiUUSI
Olen varma että meistä tulee me jos se on minusta kiinni.
Tykkään miehestä, ei ihminen turhaan ikävöi ja kaipaa
Naiselta 🌹- AnonyymiUUSI
Rakastan sinua nainen täältä etäältä.
T. Mies
- AnonyymiUUSI
En ole, mutta siitä mitä ei kysytty, niin olen 100 varma.
Sivusta.- AnonyymiUUSI
Kerropa mitä ei kysytty.
- AnonyymiUUSI
ei ole ihmistä enää
- AnonyymiUUSI
Mitä tarkoitat?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
rotubotti
- AnonyymiUUSI
Ketä ihmistä ei ole? Miestä vai naista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä ihmistä ei ole? Miestä vai naista?
ensin täällä heilutaan. sitten kaadutaan
- AnonyymiUUSI
Kenestä meistä kumman pitää myötäillä enemmän osaatko ymmärrätkö mitä parisuhde on ymmärrätkö arjen paljon asioita mitä pitää osata huomioida niin kuin elämässä ihan yleensäkin
- AnonyymiUUSI
Ei voi olla meitä, ilman heitä.
Hei hei......
https://m.youtube.com/watch?v=6Y_Fqvf5TCQ&start_radio=1&pp=QAFIAQ== - AnonyymiUUSI
Ei voi olla varma oikein kuule.
- AnonyymiUUSI
Voi meistä tulla jotain jos olet rehellinen tunteistasi.
- AnonyymiUUSI
Jaksatko odottaa viisi vuotta? Velvollisuudet on silloin loppu ja reenaan itseni sinua varten kuntoon tämän aikaa jotta voit olla ylpeä
+50v. mieskarkista. - AnonyymiUUSI
Jos tuo liittyy ystävyyteen paljon nuoremman kanssa, niin ainoa oikea vastaus siihen on, ettei meistä koskaan tule ystäviä toisillemme!
- AnonyymiUUSI
En teistä tiedä, mutta meistä tulee ☺️
- AnonyymiUUSI
Alkaa tulla ikää,ei ehkä enää.
- AnonyymiUUSI
Varma, kun kirkonrotta.
- AnonyymiUUSI
En usko että nainen voisi tykätä minusta. En ole antanut mitään syytä. Ei hän tiedä mitään siitä, että edes olisin halunnut rakastaa ja olla yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Minä olen semmoinen että en pidä itseäni merkitysellisenä. Se on aivan ylitsepääsemätön este. Miten voisin koskaan lähestyä häntä (naista) edes, kun en pidä itseäni minään? Siksi ei onnistu. Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen semmoinen että en pidä itseäni merkitysellisenä. Se on aivan ylitsepääsemätön este. Miten voisin koskaan lähestyä häntä (naista) edes, kun en pidä itseäni minään? Siksi ei onnistu. Mieheltä.
Miksi? Kipeä ero?
Löydät vielä jonkun jolle olet just hän, usko pois. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos noin on, ehkä sinun kannattaisi käydä terapiassa juttelemassa. Huomasin yhdestä miehestä, että hän oli hyvin epävarman oloinen aina ohi mennessään. Ehkä hänellä oli samanlaisia tunteita kuin sinullakin.
- AnonyymiUUSI
En ihan varma ole
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233103Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 67698Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3683Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32571Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3540- 40501
- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3489