Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Anonyymi-ap

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani hetken siellä, kyyneleet alkoivat valua hallitsemattomasti. Sydämen päällä painoi surun ja kaipuun tunne, ikävän määrä oli sanoinkuvaamaton. Toivoin vain, ettei kukaan astuisi siinä hetkessä sisään siihen tilaan.
Miehelle❤️❤️❤️❤️

16

4869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seuraavana kesänä liityn taas työvoimaanne.

• Anonyymi

🤓😅😂

• Anonyymi

Kiva lupaus, mutta ohi meni.
        -ap

• Anonyymi00019

Olet ilkeä. Kuinka kehtaat?

• Anonyymi

En palaa enää sinne. Liian kipeät muistot ja täydellinen hylkääminen. Ja sitten vielä se yhteydenotto kun ei toimi.

• Anonyymi

Hän ei voi palata vaikka haluaisikaan, joten ohi.
        -ap

• Anonyymi

Jos pää ei toimi niin helpottaa surua. Onneksi aika kultaa muistot. Ole vahva ja muista ystävää ja menettettyä.

• Anonyymi

Mitä olit tekemässä siellä tilassa?

• Anonyymi

Töitä

• Anonyymi

Minäkin kauan. Joskus pystyin tuskin syömään, tiedän sen kuulostavan oudolta. Mutta päiviin en tuntenut oloani ollenkaan nälkäiseksi. Olin. Niin... kiireinen sinusta. Otit minulta pois kaikki muut halut. Mutta pysyvyys on aina ollut vaarallista. Tuntunut ansalta. Jokainen muuttaa mieltään joskus, kuten pitäisikin, tai sitten on vain, en tiedä, itsepäinen ja tietämätön.

• Anonyymi

Se kaikki, välisemme. Pelastin itseäni siihen astiselta elämälltäni Se kaikki mitä sinä olet voinut holtittomuutena, on minun mielestäni ollut selviytymistä. Joskus se ei ole kaunista kokea. Ja julmin ironia piilee siinä että mitä enemmän tekee itsensä takia sitä vähemmän taitaa olla sen arvoinen.

• Anonyymi

Tein kaikkeni tunteakseni yhtä paljon. En usko että se olisi riittänyt sinulle. Enkä halunnut olla jotain muuta, mikä estäisi sinua elämästä tai nukkumasta öitäsi. En halunnut olla yksi noista jotka käyttävät omiin tarkoituksiinsa. Tiedän ettei se ole realistista, mutta maailma olisi parempi paikka, jos kaikki vain kertoisivat totuuden raakana ilman sen kummempia kypsyttelyjä.

• Anonyymi

Vastaan kuin hänelle. Luultavasti kaikki kolme edelliset tekstit ovat samalta hlö:lta.
        Sinun ei tarvitse olla vastuussa tai kokea syyllisyyttä mistään. Toimit siinä tilanteessa niin kuin ajattelit parhaaksesi, ja se ei tee sinusta itsekästä tai vähemmän arvokasta.
        Minulle olet ollut ja tulet aina olemaan rakas ja arvokas .
        Jos näkisit itsesi minun silmin, tietäisit, kuinka arvokas ja ainutlaatuinen olet ❤️
        Ymmärrän sinua täysin. En ole koskaan odottanut sinulta mitään. Se, mitä tunnen tai koen, ei ole millään tavoin sinun vastuullasi, eikä siitä tarvitse ottaa painetta. Olen itse ainoa syyllinen siihen, että annoin tunteilleni tilaa kasvaa niin mahdottomaksi, vaikka tiesin seuraukset.
        -ap

• Anonyymi

Oukei.

• Anonyymi

Ala elämään ja jätä nuo turhat itse järjestämäsi suru ajattelut
      hevon kuuseen johan sie sairastut ennenpitkään ellet jo olekkin.

• Anonyymi00020

Monenteenko oli matka?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      172
      4980
    2. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1585
    3. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      14
      1583
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1441
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      9
      1233
    6. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      93
      1046
    7. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      46
      1010
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      297
      932
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      178
      889
    10. Hinduille tiedoksi

USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu
      Hindulaisuus
      279
      757
    Aihe