Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani hetken siellä, kyyneleet alkoivat valua hallitsemattomasti. Sydämen päällä painoi surun ja kaipuun tunne, ikävän määrä oli sanoinkuvaamaton. Toivoin vain, ettei kukaan astuisi siinä hetkessä sisään siihen tilaan.
Miehelle❤️❤️❤️❤️
Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
15
4642
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavana kesänä liityn taas työvoimaanne.
- Anonyymi
🤓😅😂
- Anonyymi
Kiva lupaus, mutta ohi meni.
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva lupaus, mutta ohi meni.
-apA,P tapa itses
- Anonyymi
En palaa enää sinne. Liian kipeät muistot ja täydellinen hylkääminen. Ja sitten vielä se yhteydenotto kun ei toimi.
- Anonyymi
Hän ei voi palata vaikka haluaisikaan, joten ohi.
-ap
- Anonyymi
Jos pää ei toimi niin helpottaa surua. Onneksi aika kultaa muistot. Ole vahva ja muista ystävää ja menettettyä.
- Anonyymi
Mitä olit tekemässä siellä tilassa?
- Anonyymi
Töitä
- Anonyymi
Minäkin kauan. Joskus pystyin tuskin syömään, tiedän sen kuulostavan oudolta. Mutta päiviin en tuntenut oloani ollenkaan nälkäiseksi. Olin. Niin... kiireinen sinusta. Otit minulta pois kaikki muut halut. Mutta pysyvyys on aina ollut vaarallista. Tuntunut ansalta. Jokainen muuttaa mieltään joskus, kuten pitäisikin, tai sitten on vain, en tiedä, itsepäinen ja tietämätön.
- Anonyymi
Se kaikki, välisemme. Pelastin itseäni siihen astiselta elämälltäni Se kaikki mitä sinä olet voinut holtittomuutena, on minun mielestäni ollut selviytymistä. Joskus se ei ole kaunista kokea. Ja julmin ironia piilee siinä että mitä enemmän tekee itsensä takia sitä vähemmän taitaa olla sen arvoinen.
- Anonyymi
Tein kaikkeni tunteakseni yhtä paljon. En usko että se olisi riittänyt sinulle. Enkä halunnut olla jotain muuta, mikä estäisi sinua elämästä tai nukkumasta öitäsi. En halunnut olla yksi noista jotka käyttävät omiin tarkoituksiinsa. Tiedän ettei se ole realistista, mutta maailma olisi parempi paikka, jos kaikki vain kertoisivat totuuden raakana ilman sen kummempia kypsyttelyjä.
- Anonyymi
Vastaan kuin hänelle. Luultavasti kaikki kolme edelliset tekstit ovat samalta hlö:lta.
Sinun ei tarvitse olla vastuussa tai kokea syyllisyyttä mistään. Toimit siinä tilanteessa niin kuin ajattelit parhaaksesi, ja se ei tee sinusta itsekästä tai vähemmän arvokasta.
Minulle olet ollut ja tulet aina olemaan rakas ja arvokas .
Jos näkisit itsesi minun silmin, tietäisit, kuinka arvokas ja ainutlaatuinen olet ❤️
Ymmärrän sinua täysin. En ole koskaan odottanut sinulta mitään. Se, mitä tunnen tai koen, ei ole millään tavoin sinun vastuullasi, eikä siitä tarvitse ottaa painetta. Olen itse ainoa syyllinen siihen, että annoin tunteilleni tilaa kasvaa niin mahdottomaksi, vaikka tiesin seuraukset.
-ap
- Anonyymi
Oukei.
- Anonyymi
Ala elämään ja jätä nuo turhat itse järjestämäsi suru ajattelut
hevon kuuseen johan sie sairastut ennenpitkään ellet jo olekkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457859
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/875419Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka593859Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu913829- 983569
- 553203
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod743182Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint342578IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk2112252- 521688