Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Anonyymi-ap

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani hetken siellä, kyyneleet alkoivat valua hallitsemattomasti. Sydämen päällä painoi surun ja kaipuun tunne, ikävän määrä oli sanoinkuvaamaton. Toivoin vain, ettei kukaan astuisi siinä hetkessä sisään siihen tilaan.
Miehelle❤️❤️❤️❤️

15

4642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seuraavana kesänä liityn taas työvoimaanne.

• Anonyymi

🤓😅😂

• Anonyymi

Kiva lupaus, mutta ohi meni.
        -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva lupaus, mutta ohi meni.
        -ap

A,P tapa itses

• Anonyymi

En palaa enää sinne. Liian kipeät muistot ja täydellinen hylkääminen. Ja sitten vielä se yhteydenotto kun ei toimi.

• Anonyymi

Hän ei voi palata vaikka haluaisikaan, joten ohi.
        -ap

• Anonyymi

Jos pää ei toimi niin helpottaa surua. Onneksi aika kultaa muistot. Ole vahva ja muista ystävää ja menettettyä.

• Anonyymi

Mitä olit tekemässä siellä tilassa?

• Anonyymi

Töitä

• Anonyymi

Minäkin kauan. Joskus pystyin tuskin syömään, tiedän sen kuulostavan oudolta. Mutta päiviin en tuntenut oloani ollenkaan nälkäiseksi. Olin. Niin... kiireinen sinusta. Otit minulta pois kaikki muut halut. Mutta pysyvyys on aina ollut vaarallista. Tuntunut ansalta. Jokainen muuttaa mieltään joskus, kuten pitäisikin, tai sitten on vain, en tiedä, itsepäinen ja tietämätön.

• Anonyymi

Se kaikki, välisemme. Pelastin itseäni siihen astiselta elämälltäni Se kaikki mitä sinä olet voinut holtittomuutena, on minun mielestäni ollut selviytymistä. Joskus se ei ole kaunista kokea. Ja julmin ironia piilee siinä että mitä enemmän tekee itsensä takia sitä vähemmän taitaa olla sen arvoinen.

• Anonyymi

Tein kaikkeni tunteakseni yhtä paljon. En usko että se olisi riittänyt sinulle. Enkä halunnut olla jotain muuta, mikä estäisi sinua elämästä tai nukkumasta öitäsi. En halunnut olla yksi noista jotka käyttävät omiin tarkoituksiinsa. Tiedän ettei se ole realistista, mutta maailma olisi parempi paikka, jos kaikki vain kertoisivat totuuden raakana ilman sen kummempia kypsyttelyjä.

• Anonyymi

Vastaan kuin hänelle. Luultavasti kaikki kolme edelliset tekstit ovat samalta hlö:lta.
        Sinun ei tarvitse olla vastuussa tai kokea syyllisyyttä mistään. Toimit siinä tilanteessa niin kuin ajattelit parhaaksesi, ja se ei tee sinusta itsekästä tai vähemmän arvokasta.
        Minulle olet ollut ja tulet aina olemaan rakas ja arvokas .
        Jos näkisit itsesi minun silmin, tietäisit, kuinka arvokas ja ainutlaatuinen olet ❤️
        Ymmärrän sinua täysin. En ole koskaan odottanut sinulta mitään. Se, mitä tunnen tai koen, ei ole millään tavoin sinun vastuullasi, eikä siitä tarvitse ottaa painetta. Olen itse ainoa syyllinen siihen, että annoin tunteilleni tilaa kasvaa niin mahdottomaksi, vaikka tiesin seuraukset.
        -ap

• Anonyymi

Oukei.

• Anonyymi

Ala elämään ja jätä nuo turhat itse järjestämäsi suru ajattelut
      hevon kuuseen johan sie sairastut ennenpitkään ellet jo olekkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      45
      7859
    2. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      87
      5419
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      59
      3859
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      91
      3829
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      98
      3569
    6. 55
      3203
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      74
      3182
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      34
      2578
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      211
      2252
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      52
      1688
    Aihe