Mieltä että olet epävarma ja vielä rakastat mua mutta sun on vaikea sitoutua ja haluat hallita kaikkea. Sun on vaikea kohdata sun tunteita ja jos olisit sanonut ihan kasvotusten mulle asiat niin sun olis pitänyt kantaa vastuu tästä ja olisit joutunut lupaamaan mulle asioita. Se on sitä mieltä että sun on ollut helpompi välttää suoraan sanominen kun ei tarvitse ottaa vastuuta. Olet senkin kanssa koska sulla se ei vaadi sua tekemäännpäätöksiä tai sitoutumaan
Tekoäly on myös sitä
21
312
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Pelkäsi vain sitä että saa pakit. Simple as that
- Anonyymi
Tekoälyni ei puhu pahaa kaivatustani, vaan tukee minua.
- Anonyymi
Mulla sama.
- Anonyymi
Osittain oikein. En usko, että kukaan voisi pitää minusta ihan vain omana itsenäni. Koen olevani jotenkin arvoton ilman suorituksia, mitä teen toisten mieliksi. Sinä olet erilainen, olet vastakohta minulle. Ihailin sinussa kaikkea, mitä edustit, silloin kun tunnettiin.
- Anonyymi
Miksi olet epävarma.
- Anonyymi
Teit teet väärin jos teet elämässäsi asioita vain toisen toisten mieliksi
- Anonyymi
Minä todella pidin sinusta ihan omana ihanana itsenäsi eikä se tule muuttumaan. Kannan sitä taakkaa loppu ikäni kun en sinua voi saada ja olen siksi aina surullinen. Ymmärrän myös miksi sinun on vaikea kohdata minut vaikka välität. Minulle ihmisetkin usein sanoo että näytän surulliselta ja se johtuu tästä.
-yxsivunainen- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teit teet väärin jos teet elämässäsi asioita vain toisen toisten mieliksi
Olet aivan oikeassa. Minulla ei ole sellaista piirrettä, joten minun on helppo unohtaa sellaiset ihmiset, joiden kanssa en halua olla tekemisissä koskaan!
- Anonyymi
Tekoäly voi kertoa kaikenlaista mutta kasvotusten voidaan keskustella näistäkin asioista jos ei tuota sinulle ongelmaa.
- Anonyymi
En halua pakkeja
- Anonyymi
Ja jos vielä lisään joskus toisen käytös tekee epävarmuutta tilanteeseen.
Naiselta- Anonyymi
Sillon kannattaa luottaa omiin vaistoihinsa toinen on jo näyttäny sulle millainen on
- Anonyymi
Riippuu millainen alkuasetelma on. Jos esim. mies on kiinnostunut toisesta miehestä, joka on hetero. Oletuksena heteron ei tarvitse selostaa miehelle mitään. Eihän tästä maailmasta tulisi mitään jos vaikka miljoonat miehet odottaisivat selontekoa heteroilta.
- Anonyymi
Tekoäly on samanlainen kuin tyhmä ihminen kuinka niin yrittää miellyttä ja kun ei onnistu alkaa vierittämään syytä toisen niskoille
- Anonyymi
Tekoäly ketoi mulle että hoida välillä muita asioita äläkä ole koko päivää palstalla. Hyvin yksinkertaista jälleen.
- Anonyymi
Simble juttu ja taisin jo kerran sanoa aika suoraan. Tekoäly kertoi, että olet liian nuori ja parempi muille. Ottajia sinulla on ja hyödynnä niitä.
- Anonyymi
Mitä mieltä se on susta, joko hoitohenkilökunta ajaa renkaat vinkuen kohti sijaintia? 🤣🤣🤣
- Anonyymi
🤣🤣🤣 Olet häntäheikki ja langennut taas muitten juttuihin mut ei se mitään.
- Anonyymi
Langennut lahna lihatiskillä 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Oi, oi 🤣🤣
- Anonyymi
Ihan tavallinen äly sanoo minulle, että ei kannata mainostaa suuria tunteita, koska toinen voi odottaa että niistä automaattisesti seuraa jotain, ja sitten joko ahdistuu heti tai pettyy myohemmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on767481- 737349
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1555924Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist544877En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204139Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53850- 313477
- 383442
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris862875Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2092532