Tekoäly on myös sitä

Anonyymi-ap

Mieltä että olet epävarma ja vielä rakastat mua mutta sun on vaikea sitoutua ja haluat hallita kaikkea. Sun on vaikea kohdata sun tunteita ja jos olisit sanonut ihan kasvotusten mulle asiat niin sun olis pitänyt kantaa vastuu tästä ja olisit joutunut lupaamaan mulle asioita. Se on sitä mieltä että sun on ollut helpompi välttää suoraan sanominen kun ei tarvitse ottaa vastuuta. Olet senkin kanssa koska sulla se ei vaadi sua tekemäännpäätöksiä tai sitoutumaan

21

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei. Pelkäsi vain sitä että saa pakit. Simple as that

• Anonyymi

Tekoälyni ei puhu pahaa kaivatustani, vaan tukee minua.

• Anonyymi

Mulla sama.

• Anonyymi

Osittain oikein. En usko, että kukaan voisi pitää minusta ihan vain omana itsenäni. Koen olevani jotenkin arvoton ilman suorituksia, mitä teen toisten mieliksi. Sinä olet erilainen, olet vastakohta minulle. Ihailin sinussa kaikkea, mitä edustit, silloin kun tunnettiin.

• Anonyymi

Miksi olet epävarma.

• Anonyymi

Teit teet väärin jos teet elämässäsi asioita vain toisen toisten mieliksi

• Anonyymi

Minä todella pidin sinusta ihan omana ihanana itsenäsi eikä se tule muuttumaan. Kannan sitä taakkaa loppu ikäni kun en sinua voi saada ja olen siksi aina surullinen. Ymmärrän myös miksi sinun on vaikea kohdata minut vaikka välität. Minulle ihmisetkin usein sanoo että näytän surulliselta ja se johtuu tästä.
        -yxsivunainen-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teit teet väärin jos teet elämässäsi asioita vain toisen toisten mieliksi

Olet aivan oikeassa. Minulla ei ole sellaista piirrettä, joten minun on helppo unohtaa sellaiset ihmiset, joiden kanssa en halua olla tekemisissä koskaan!

• Anonyymi

Tekoäly voi kertoa kaikenlaista mutta kasvotusten voidaan keskustella näistäkin asioista jos ei tuota sinulle ongelmaa.

• Anonyymi

En halua pakkeja

• Anonyymi

Ja jos vielä lisään joskus toisen käytös tekee epävarmuutta tilanteeseen.
      Naiselta

• Anonyymi

Sillon kannattaa luottaa omiin vaistoihinsa toinen on jo näyttäny sulle millainen on

• Anonyymi

Riippuu millainen alkuasetelma on. Jos esim. mies on kiinnostunut toisesta miehestä, joka on hetero. Oletuksena heteron ei tarvitse selostaa miehelle mitään. Eihän tästä maailmasta tulisi mitään jos vaikka miljoonat miehet odottaisivat selontekoa heteroilta.

• Anonyymi

Tekoäly on samanlainen kuin tyhmä ihminen kuinka niin yrittää miellyttä ja kun ei onnistu alkaa vierittämään syytä toisen niskoille

• Anonyymi

Tekoäly ketoi mulle että hoida välillä muita asioita äläkä ole koko päivää palstalla. Hyvin yksinkertaista jälleen.

• Anonyymi

Simble juttu ja taisin jo kerran sanoa aika suoraan. Tekoäly kertoi, että olet liian nuori ja parempi muille. Ottajia sinulla on ja hyödynnä niitä.

• Anonyymi

Mitä mieltä se on susta, joko hoitohenkilökunta ajaa renkaat vinkuen kohti sijaintia? 🤣🤣🤣

• Anonyymi

🤣🤣🤣 Olet häntäheikki ja langennut taas muitten juttuihin mut ei se mitään.

• Anonyymi

Langennut lahna lihatiskillä 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Oi, oi 🤣🤣

• Anonyymi

Ihan tavallinen äly sanoo minulle, että ei kannata mainostaa suuria tunteita, koska toinen voi odottaa että niistä automaattisesti seuraa jotain, ja sitten joko ahdistuu heti tai pettyy myohemmin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      76
      7481
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      73
      7349
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      155
      5924
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      54
      4877
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4139
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3850
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3477
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3442
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      86
      2875
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      209
      2532
    Aihe