Mikä siinä on, että sekä S-marketissa että K-supermarketissa ostoskoreja ei raaskita pestä saati uusia? Ihan järkyttävää törkyä korien sisällä ja kahvoissa. Luulisi, että ruokakauppoja koskisi joku hygieniavaatimus. Ei tarvii taas ihmetellä, miksi flunssat ja koronat leviää.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Laiskoja työntekijöitä.
- Anonyymi00004
Aika tylyä julkaista tuommoinen juuri ennen juhannus- sesonkia! Kuinka moni kääntää kelkkansa k- ryhmän kaupasta johonkin muuhun 🙀. Minä en ainakaan, minulle se on paras 😀. Kuka lie tuon tutkimuksen takana...
- Anonyymi00005
Kyllähän Suonenjoen K Supermarket on aika remonttikunnossa. Odottanut remonttia varmaankin vuosikymmenen ja olisi jo aika ryhtyä toimeen. Keskon rahat menee Kuopioon
kun uusia marketteja ja City marketteja rakennetaan.
- Anonyymi00006
ja ei muuta kun buariin, ihan himmeetä.
- Anonyymi00007
Tännehän se kannattaa itkeä.
Mene antamaan palautetta.- Anonyymi00008
On annettu suoraa palautetta, ei tunnu kauppoja kiinnostavan. Kun ei ole kilpailua, asiakasta voi kohdella miten huvittaa. Kunnes enää ei voi...
- Anonyymi00009
Mitä jos asiakkaat ei itse paskaisi niitä koreja?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1152403Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371453Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha641995- 106983
- 71962
- 97878
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686