Ehkä perjantaina voitaisiin jutella. Siihen silloin mahdollisuus, mutta se vaatisi että tuo nainen on silloin samassa paikassa kuin minä.
Ehkä perjantaina voitaisiin jutella
53
807
Vastaukset
- Anonyymi
Eli laita viesti sille
- Anonyymi
Ei onnistu
- Anonyymi
Sitä sinä et tiedä
- Anonyymi
Torstai-illalla kymmenen jälkeen onnistuisi mun puolesta.
- Anonyymi
Tässä lukee, että perjantaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä lukee, että perjantaina.
Vain perjantaina on mahdollisuus jutella kanssani, ei ennen eikä sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain perjantaina on mahdollisuus jutella kanssani, ei ennen eikä sen jälkeen.
Mulle sopii vain torstai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle sopii vain torstai.
Mulle ei sovi kuin perjantai. Ei ikinä mikään ennen tuota eikä tuon jälkeen ikinä.
- Anonyymi
Mikä päivä, kuukausi ja vuosi🤔entä kellonaika ja paikka🤔
- Anonyymi
Nainen saa tehdä asian eteen vähän ajatus työtä ja ellei tee ja ellen häntä tuolloin näe ja juttele paikassa missä näin ajattelin tämän tapahtuvan se kertoo sen etten enää tämän jälkeen ikinä uhraa ajatustakaan häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen saa tehdä asian eteen vähän ajatus työtä ja ellei tee ja ellen häntä tuolloin näe ja juttele paikassa missä näin ajattelin tämän tapahtuvan se kertoo sen etten enää tämän jälkeen ikinä uhraa ajatustakaan häneen.
Hyvää yötä, nyt nukkumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannatakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä, nyt nukkumaan
Nyt nukkumaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen on varmaan hyvillään, jos et enää uhraisi häneen ajatuksiasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tämän palstaviestin takia mun pitäisi mennä sinne perjantaina, kun muuten en ole sinne silloin menossa..? Ja vain sinua odottamaan, jos se sattuisitkin oikeasti olemaan JUURI SINÄ joka sinne tulee.. :D Oikeasti uskon että voisit kyllä tulla sinne silloin (olit sitten ap tai et), mutta niin monta kertaa ollaan kuljettu siellä ristiin että en jaksa nähdä vaivaa.. ei mua niin paljon janota ja harvoin siellä muutenkaan käyn. Nähdään siellä sitten kun nähdään, joskus..
Et usko itsekään tuota että et enää uhraisi minulle jatkossa ajatustakaan <3 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tämän palstaviestin takia mun pitäisi mennä sinne perjantaina, kun muuten en ole sinne silloin menossa..? Ja vain sinua odottamaan, jos se sattuisitkin oikeasti olemaan JUURI SINÄ joka sinne tulee.. :D Oikeasti uskon että voisit kyllä tulla sinne silloin (olit sitten ap tai et), mutta niin monta kertaa ollaan kuljettu siellä ristiin että en jaksa nähdä vaivaa.. ei mua niin paljon janota ja harvoin siellä muutenkaan käyn. Nähdään siellä sitten kun nähdään, joskus..
Et usko itsekään tuota että et enää uhraisi minulle jatkossa ajatustakaan <3En uhraa ajatustakaan häneen perjantain jälkeen. Tämän olen päättänyt ja pidän päätökseni aina.
- Anonyymi
Nähdään perjantaina! Kerro vain missä ja monelta.
- Anonyymi
En halua nähdä.
- Anonyymi
Minulle käy milloin vain satumme sinne samaan aikaan. Tämä on yleensä tiistai ja torstai. Tänään tosin nähtiin, mutta ei oltu niin myöhään.
- Anonyymi
Ei ennen perjantaita eikä sen jälkeenkään. Vain perjantaina ja siellä missä olen silloin.
- Anonyymi
En ole tulossa sinne paikkaan perjantaina.. vasta 2.5 viikon kuluttua menen sinne.
- Anonyymi
Ensinnäkään en tiedä kuka käskyttää tollein
ja latelee noin vahvan ehdon tapaamiseen.
Toisekseen Ai että pitäis ajatustenlukija taikka näkijä olla tietääkseen missä hitossa pitäis olla perjantaina ja mihin aikaankin.
Ja kolmanneksi, jos vaikka jotenkin pystyisin keksimään noihin ykkös ja kakkos kohtiin
oikeat vastaukset niin...
Kerrotko miksi tulisin yhtikäs minnekään sua näkemään ja juttelemaan jos kerran sen jälkeen ei ikinä ole mitään?
Sama loppu tulos on vaikken tulisi.
En tosiaankaan ole siinä kunnossa edes
että pääsisin ylipäätään minnekään.
Omapa on päätöksesi ja valintasi,
olkoon sitten noin.- Anonyymi
En juttele kuin perjantaina. Ellei nainen ole silloin siellä en ikinä enää tämän päivän jälkeen juttele hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juttele kuin perjantaina. Ellei nainen ole silloin siellä en ikinä enää tämän päivän jälkeen juttele hänen kanssaan.
Koska ellei hän ole siellä silloin se on sen merkki etten kiinnosta häntä joten käyttäydyn tietenkin samalla tavalla häntä kohtaan kun hän minua kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ellei hän ole siellä silloin se on sen merkki etten kiinnosta häntä joten käyttäydyn tietenkin samalla tavalla häntä kohtaan kun hän minua kohtaan.
Vai niin.
Että kun oon fyysisesti pskana enkä pysty lähtee minnekään niin se on merkki tuollaisesta.
Ai kun kiva. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin.
Että kun oon fyysisesti pskana enkä pysty lähtee minnekään niin se on merkki tuollaisesta.
Ai kun kiva.On. Koska silloin hän laittaa viestiä mulle asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Koska silloin hän laittaa viestiä mulle asiasta.
Yksikään nainen kenestä voisin olla kiinnostunut ei ole fyysisesti paskana.
- Anonyymi
Juttele vaan, mutta et minun kanssa.
- Anonyymi
Hyvä niin koska et kiinnosta minua
- Anonyymi
Harhaiseksi varmuudeksi: ei minulta tämä. Ajattelin ottaa yhteyttä tässä lähipäivinä.
- Anonyymi
Et uskalla ees tervehtiä, ihan haaveajattelua tää on. Mäm-mä-ri
- Anonyymi
Väittämäasi ei mennyt kohdilleen.
- Anonyymi
Laita hänelle viesti..?
- Anonyymi
En, vaan ellei hän ole samassa paikassa kuin minä ja juttele tuolloin kanssani tämän jälkeen unohdan hänet täysin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, vaan ellei hän ole samassa paikassa kuin minä ja juttele tuolloin kanssani tämän jälkeen unohdan hänet täysin.
Koska tietenkin jos kiinnostan häntä hän on samassa paikassa perjantaina kuin minä. Tämä on 100% varma millä pystyy katsomaan onkohan toinen kiinnostunut vai ei.
Ja tämän jälkeen tietenkin unohdan hänet ellei ole samassa paikassa.
Ihan yksinkertaista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tietenkin jos kiinnostan häntä hän on samassa paikassa perjantaina kuin minä. Tämä on 100% varma millä pystyy katsomaan onkohan toinen kiinnostunut vai ei.
Ihan yksinkertaistaTähän selitinkin tämän asian, nyt nukkumaan, en palaa tänne enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän selitinkin tämän asian, nyt nukkumaan, en palaa tänne enää.
Kyllä reisimies vielä paluun tekee 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä reisimies vielä paluun tekee 🤣
Juuri kuten sanoit tulit kirjoittaa tuota reisiasiaa taas tänne eri ketjuihin, kuten tähänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan yksinkertaistaIhme kiristäjä! Jos et oo niin mäkään en oo. Tuleeko itkupotkuraivarit?
- Anonyymi
ei oo tarvetta.
- Anonyymi
Onneksi en ole perjantaina missään kun on muuta menoa .
- Anonyymi
Pöhelöystävyyteenjuha taas sanelemassa🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sitäpä juuri se on!
- Anonyymi
Hutiin meni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hutiin meni
En ole kirjoittanut nimeäni tähän enkä kirjoita, , mutta kuvittele harhoissasi ihan mitä tahansa, se on sun ainut ilosi elämässäsi 🤣
- Anonyymi
Perjantaina ainut mahdollisuus jutella kanssani
Ei ennen sitä eikä ikinä sen jälkeen.- Anonyymi
Ja juttelu muualla kun tässä sekopaikassa, en täällä pyöri.
- Anonyymi
Joo tavataan Prismassa. Ostan silliä.
- Anonyymi
Olen kotona, tämänkin perjantain.
- Anonyymi
Hyvästi.
- Anonyymi
Karaokessa nähdään?
- Anonyymi
Voithan kutsua naisen sinne. Miten muuten asiasta tietäisi.
- Anonyymi
Olisipa hauska nähdä minkälainen trafiikki eräällä tiellä missä myös asuu ap:n tapainen komentelija.. naislauma tunkemassa keskustelemaan🤣🤣🤣. Onhan selittämistä jos nyxä sattuu olemaan mukana eikä työvuorossa😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163