Ehkä perjantaina voitaisiin jutella

Anonyymi-ap

Ehkä perjantaina voitaisiin jutella. Siihen silloin mahdollisuus, mutta se vaatisi että tuo nainen on silloin samassa paikassa kuin minä.

53

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli laita viesti sille

• Anonyymi

Ei onnistu

• Anonyymi

Sitä sinä et tiedä

• Anonyymi

Torstai-illalla kymmenen jälkeen onnistuisi mun puolesta.

• Anonyymi

Tässä lukee, että perjantaina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä lukee, että perjantaina.

Vain perjantaina on mahdollisuus jutella kanssani, ei ennen eikä sen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain perjantaina on mahdollisuus jutella kanssani, ei ennen eikä sen jälkeen.

Mulle sopii vain torstai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle sopii vain torstai.

Mulle ei sovi kuin perjantai. Ei ikinä mikään ennen tuota eikä tuon jälkeen ikinä.

• Anonyymi

Mikä päivä, kuukausi ja vuosi🤔entä kellonaika ja paikka🤔

• Anonyymi

Nainen saa tehdä asian eteen vähän ajatus työtä ja ellei tee ja ellen häntä tuolloin näe ja juttele paikassa missä näin ajattelin tämän tapahtuvan se kertoo sen etten enää tämän jälkeen ikinä uhraa ajatustakaan häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen saa tehdä asian eteen vähän ajatus työtä ja ellei tee ja ellen häntä tuolloin näe ja juttele paikassa missä näin ajattelin tämän tapahtuvan se kertoo sen etten enää tämän jälkeen ikinä uhraa ajatustakaan häneen.

Hyvää yötä, nyt nukkumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannatakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä, nyt nukkumaan

Nyt nukkumaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen on varmaan hyvillään, jos et enää uhraisi häneen ajatuksiasi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja tämän palstaviestin takia mun pitäisi mennä sinne perjantaina, kun muuten en ole sinne silloin menossa..? Ja vain sinua odottamaan, jos se sattuisitkin oikeasti olemaan JUURI SINÄ joka sinne tulee.. :D Oikeasti uskon että voisit kyllä tulla sinne silloin (olit sitten ap tai et), mutta niin monta kertaa ollaan kuljettu siellä ristiin että en jaksa nähdä vaivaa.. ei mua niin paljon janota ja harvoin siellä muutenkaan käyn. Nähdään siellä sitten kun nähdään, joskus..

Et usko itsekään tuota että et enää uhraisi minulle jatkossa ajatustakaan <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja tämän palstaviestin takia mun pitäisi mennä sinne perjantaina, kun muuten en ole sinne silloin menossa..? Ja vain sinua odottamaan, jos se sattuisitkin oikeasti olemaan JUURI SINÄ joka sinne tulee.. :D Oikeasti uskon että voisit kyllä tulla sinne silloin (olit sitten ap tai et), mutta niin monta kertaa ollaan kuljettu siellä ristiin että en jaksa nähdä vaivaa.. ei mua niin paljon janota ja harvoin siellä muutenkaan käyn. Nähdään siellä sitten kun nähdään, joskus..

Et usko itsekään tuota että et enää uhraisi minulle jatkossa ajatustakaan <3

En uhraa ajatustakaan häneen perjantain jälkeen. Tämän olen päättänyt ja pidän päätökseni aina.

• Anonyymi

Nähdään perjantaina! Kerro vain missä ja monelta.

• Anonyymi

En halua nähdä.

• Anonyymi

Minulle käy milloin vain satumme sinne samaan aikaan. Tämä on yleensä tiistai ja torstai. Tänään tosin nähtiin, mutta ei oltu niin myöhään.

• Anonyymi

Ei ennen perjantaita eikä sen jälkeenkään. Vain perjantaina ja siellä missä olen silloin.

• Anonyymi

En ole tulossa sinne paikkaan perjantaina.. vasta 2.5 viikon kuluttua menen sinne.

• Anonyymi

Ensinnäkään en tiedä kuka käskyttää tollein
      ja latelee noin vahvan ehdon tapaamiseen.
      Toisekseen Ai että pitäis ajatustenlukija taikka näkijä olla tietääkseen missä hitossa pitäis olla perjantaina ja mihin aikaankin.
      Ja kolmanneksi, jos vaikka jotenkin pystyisin keksimään noihin ykkös ja kakkos kohtiin
      oikeat vastaukset niin...

Kerrotko miksi tulisin yhtikäs minnekään sua näkemään ja juttelemaan jos kerran sen jälkeen ei ikinä ole mitään?

Sama loppu tulos on vaikken tulisi.
      En tosiaankaan ole siinä kunnossa edes
      että pääsisin ylipäätään minnekään.

Omapa on päätöksesi ja valintasi,
      olkoon sitten noin.

• Anonyymi

En juttele kuin perjantaina. Ellei nainen ole silloin siellä en ikinä enää tämän päivän jälkeen juttele hänen kanssaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En juttele kuin perjantaina. Ellei nainen ole silloin siellä en ikinä enää tämän päivän jälkeen juttele hänen kanssaan.

Koska ellei hän ole siellä silloin se on sen merkki etten kiinnosta häntä joten käyttäydyn tietenkin samalla tavalla häntä kohtaan kun hän minua kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska ellei hän ole siellä silloin se on sen merkki etten kiinnosta häntä joten käyttäydyn tietenkin samalla tavalla häntä kohtaan kun hän minua kohtaan.

Vai niin.
        Että kun oon fyysisesti pskana enkä pysty lähtee minnekään niin se on merkki tuollaisesta.
        Ai kun kiva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai niin.
        Että kun oon fyysisesti pskana enkä pysty lähtee minnekään niin se on merkki tuollaisesta.
        Ai kun kiva.

On. Koska silloin hän laittaa viestiä mulle asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On. Koska silloin hän laittaa viestiä mulle asiasta.

Yksikään nainen kenestä voisin olla kiinnostunut ei ole fyysisesti paskana.

• Anonyymi

Juttele vaan, mutta et minun kanssa.

• Anonyymi

Hyvä niin koska et kiinnosta minua

• Anonyymi

Harhaiseksi varmuudeksi: ei minulta tämä. Ajattelin ottaa yhteyttä tässä lähipäivinä.

• Anonyymi

Et uskalla ees tervehtiä, ihan haaveajattelua tää on. Mäm-mä-ri

• Anonyymi

Väittämäasi ei mennyt kohdilleen.

• Anonyymi

Laita hänelle viesti..?

• Anonyymi

En, vaan ellei hän ole samassa paikassa kuin minä ja juttele tuolloin kanssani tämän jälkeen unohdan hänet täysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, vaan ellei hän ole samassa paikassa kuin minä ja juttele tuolloin kanssani tämän jälkeen unohdan hänet täysin.

Koska tietenkin jos kiinnostan häntä hän on samassa paikassa perjantaina kuin minä. Tämä on 100% varma millä pystyy katsomaan onkohan toinen kiinnostunut vai ei.
        Ja tämän jälkeen tietenkin unohdan hänet ellei ole samassa paikassa.
        Ihan yksinkertaista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska tietenkin jos kiinnostan häntä hän on samassa paikassa perjantaina kuin minä. Tämä on 100% varma millä pystyy katsomaan onkohan toinen kiinnostunut vai ei.
        Ihan yksinkertaista

Tähän selitinkin tämän asian, nyt nukkumaan, en palaa tänne enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän selitinkin tämän asian, nyt nukkumaan, en palaa tänne enää.

Kyllä reisimies vielä paluun tekee 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä reisimies vielä paluun tekee 🤣

Juuri kuten sanoit tulit kirjoittaa tuota reisiasiaa taas tänne eri ketjuihin, kuten tähänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan yksinkertaista

Ihme kiristäjä! Jos et oo niin mäkään en oo. Tuleeko itkupotkuraivarit?

• Anonyymi

ei oo tarvetta.

• Anonyymi

Onneksi en ole perjantaina missään kun on muuta menoa .

• Anonyymi

Pöhelöystävyyteenjuha taas sanelemassa🤣🤣🤣

• Anonyymi

Sitäpä juuri se on!

• Anonyymi

Hutiin meni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hutiin meni

En ole kirjoittanut nimeäni tähän enkä kirjoita, , mutta kuvittele harhoissasi ihan mitä tahansa, se on sun ainut ilosi elämässäsi 🤣

• Anonyymi

Perjantaina ainut mahdollisuus jutella kanssani
      Ei ennen sitä eikä ikinä sen jälkeen.

• Anonyymi

Ja juttelu muualla kun tässä sekopaikassa, en täällä pyöri.

• Anonyymi

Joo tavataan Prismassa. Ostan silliä.

• Anonyymi

Olen kotona, tämänkin perjantain.

• Anonyymi

Hyvästi.

• Anonyymi

Karaokessa nähdään?

• Anonyymi

Voithan kutsua naisen sinne. Miten muuten asiasta tietäisi.

• Anonyymi

Olisipa hauska nähdä minkälainen trafiikki eräällä tiellä missä myös asuu ap:n tapainen komentelija.. naislauma tunkemassa keskustelemaan🤣🤣🤣. Onhan selittämistä jos nyxä sattuu olemaan mukana eikä työvuorossa😆

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      111
      9398
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      92
      8986
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      18
      7855
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6244
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5358
    6. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      4459
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      7
      4376
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4345
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4233
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4163
    Aihe