Itketkö kun luet tätä mun tuskaa ja toivotonta rakkautta jota en itsekään tiedä mitä se on
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ihme pelleilijä mies.
- Anonyymi
Vuorotellen 🤪
- Anonyymi
Hymyilen tietäväisenä 😉🔥
- Anonyymi
Kukaan ei minua rakasta enkä tiedä kuka olet enkä rakasta ketään niin vaikea sanoa mitään
- Anonyymi
Minulla on ihan samanlainen tilanne kuin sinulla. Mutta pidän lyhyistä tummatukkaisista ikäisistäni miehistä. Aika näyttää tapahtuuko koskaan mitään sellaista, että rakastuisin. Demiseksuaali ei rakastu helposti, koska niin monen asian pitää natsata! Ja siksi tutustumiseen tarvitaan paljon aikaa ja sekään ei vielä takaa sitä, voiko tutustumisesta edetä suhteeseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ihan samanlainen tilanne kuin sinulla. Mutta pidän lyhyistä tummatukkaisista ikäisistäni miehistä. Aika näyttää tapahtuuko koskaan mitään sellaista, että rakastuisin. Demiseksuaali ei rakastu helposti, koska niin monen asian pitää natsata! Ja siksi tutustumiseen tarvitaan paljon aikaa ja sekään ei vielä takaa sitä, voiko tutustumisesta edetä suhteeseen!
Aha, ohi.
Tuskan parahdus.🥺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661388- 58874
- 83870
- 115854
- 51720
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.48566En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.54553Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku108513