Tapahtua niin paljon että uskaltaisin valita sinut. Haluaisin että niin tapahtuisi koska en kestä tätä olotilaa
Sisäisesti pitäisi
28
741
Vastaukset
- Anonyymi
Valita vaihtoehdoista?
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
Elämä on tehty elettäväksi ja sitä kautta opittavaksi. Ei kukaan ole toiselle valmis. Se on yhdessä kasvua.
- Anonyymi
Jep täällä eletään kaikki valmiiksi etukäteen ja jopa ajatellaan toisen puolesta kaikki, että miten toinen suhtautuu tai haluaa. Sitten ajatellaan että mitään ei siksi tarvitse tehdä, syy ja selitys. Odotetaan ja odotetaan ja oletetaan että toinen telepaattisesti tietää kaiken jopa tunteet, mutta itselle ei sellaista kykyä jostain syystä ole luotu, miten sattuikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep täällä eletään kaikki valmiiksi etukäteen ja jopa ajatellaan toisen puolesta kaikki, että miten toinen suhtautuu tai haluaa. Sitten ajatellaan että mitään ei siksi tarvitse tehdä, syy ja selitys. Odotetaan ja odotetaan ja oletetaan että toinen telepaattisesti tietää kaiken jopa tunteet, mutta itselle ei sellaista kykyä jostain syystä ole luotu, miten sattuikaan.
No itselle vähän niinkun on mieheen liittyen 😉 mutta silti. Ei kukaan ole valmis ikinä edes itselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aivan totta. Mutta saa täällä olla ruikuttamassa, vaikkei todellisuudessa mitään tekisikään. En minä usko että täällä kukaan kovin realistisesti odottaa mitään, oikeassa elämässä tapahtuvaksi. Eiköhän oikeassa elämässä ole yritetty jo ja jouduttu karvaasti pettymään. Pettynyt omissa romanttisessa odotuksissaan.
Toinen on näyttänyt meissä ne kipukohdat, jotka ovat huutaneet huomiotamme. Hyvä niin. Ja lopulta, haluaisiko sitä ottaa sellaisen haasteen vastaan, kun toisen kohtaamisen pitkän ajan jälkeen? Molempien elämät ovat kulkeneet omia reittejään. Ei niitä risteämään saa väkisellä.
Liian pitkä kaipaaminen ei tee kenellekään hyvää. Joskus kannattaa vain hyväksyä elämän realiteetit. Jokin asia itsessä kaipaa huomiota ja sitä toista on joskus saanut käyttää peilinään. Hyväksyy sen, että on mahdollisesti saanut oppia jotain arvokasta omasta itsestään. Ei täällä sattumalta kohdata eri kulkijoita, itselle tämä on matka, jossa opin kohtaamaan vaikeita asioita ja tunteita. Silti pysyn katkeroitumattomana ja opettelen rakastamaan koko sydämestäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on aivan totta. Mutta saa täällä olla ruikuttamassa, vaikkei todellisuudessa mitään tekisikään. En minä usko että täällä kukaan kovin realistisesti odottaa mitään, oikeassa elämässä tapahtuvaksi. Eiköhän oikeassa elämässä ole yritetty jo ja jouduttu karvaasti pettymään. Pettynyt omissa romanttisessa odotuksissaan.
Toinen on näyttänyt meissä ne kipukohdat, jotka ovat huutaneet huomiotamme. Hyvä niin. Ja lopulta, haluaisiko sitä ottaa sellaisen haasteen vastaan, kun toisen kohtaamisen pitkän ajan jälkeen? Molempien elämät ovat kulkeneet omia reittejään. Ei niitä risteämään saa väkisellä.
Liian pitkä kaipaaminen ei tee kenellekään hyvää. Joskus kannattaa vain hyväksyä elämän realiteetit. Jokin asia itsessä kaipaa huomiota ja sitä toista on joskus saanut käyttää peilinään. Hyväksyy sen, että on mahdollisesti saanut oppia jotain arvokasta omasta itsestään. Ei täällä sattumalta kohdata eri kulkijoita, itselle tämä on matka, jossa opin kohtaamaan vaikeita asioita ja tunteita. Silti pysyn katkeroitumattomana ja opettelen rakastamaan koko sydämestäni.Joskus menee omassa kasvussa tai asioiden paikalleen saamisessa päässään hetki, ennen kun hyväksyy sen, että ei ole muuta tietä kuin kohdata kaipaamansa ihminen.
- Anonyymi
Sisäisesti pitäisi tapahtua kyllä, mutta ei paljon❤️ Se on aivan pieni oivallus. Ja juuri tuo hankala olotila, jota on vaikea kestää, se on avain tuohon sisäiseen oivallukseen. Minä olen jo valinnut sinut ja meidät. Välillä minäkin katoan vastaavaan omaan hankalaan oloon ja tulee tunne etten uskallakaan, mutta pysähtyminen sen tukalan olon äärelle, suostuminen tuntemaan sitä, antaa oivalluksen.
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu🙏👍
- Anonyymi
Etkö luota tunteisiini?
- Anonyymi
Eli tulit tänne kertomaan ettet valitse häntä. Tuo muuttuminen on ihan vaan tekosyy. Että sisäisesti :)
Koska eihän kukaan palstalainen voi sua sisäisesti muuttaa. - Anonyymi
En tiedä kenelle tämä on tarkoitettu, mutta minä en voi valita ketään ikäänkuin joltain karkkihyllyltä. Tarvitsen monen viikon tutustumisjakson ennen kuin voin olla varma, onko mies juuri sellainen jonka kanssa voisin seurustella, näin se on demiseksuaalilla aina.
- Anonyymi
Miten tuntuu että olen kuullut tuon lukemattomia kertoja ja hei eikö se mene niin että sen tuntee. Uskaltaisin sinut valita kuulostaa hieman keskeneräiseltä.
Rakkaudesta on puhuttu täällä syvät vedet ja oon kirjottanut susta aika paljon täällä. Tarinat, runot, biisejä laatikoittain ja viimeeksi ehkä kynä karkasi ja tiivistelmän kettu miehestä, ehkä osasit poimia siitä ketjusta omasi.
Kirjoitanko uuden tarinan uudesta tulokulmasta. Tykkäät kumminkin. - Anonyymi
Mene heti sisäisesti tapahtumaan!
- Anonyymi
Jos pitää tehdä ”valinta”, se on silloin feikkiä.
Veikkaan aloittajaa nuoreksi, joten sen verran voin vinkata, että kun ihan oikea rakkaus kyseessä, ei mitään valintaa ole olemassakaan.- Anonyymi
(Silloin ennemminkin tuntuu, että sinut on valittu keskelle tarinaa etkä voi sille mitään, rimpuilu ei auta)
- Anonyymi
Totta, valinta liittyy johonkin älylliseen määräajatteluun. Rakkaus on laadukasta ja tiheää tunneajattelua. Nähdään toinen sellaisilla silmillä, ettei toisia vaihtoehtoja tule mieleenkään, eikä tarvitsekaan.
- Anonyymi
Täällä jotkut tuonut esiin, että valitseminen olis jotenkin huono juttu. Olen eri mieltä. Kun on kaksi rakastunutta ja toisista kiinnostunutta, parhaimmillaan on kyse toisen valitsemisesta. On huonompi vaihtoehto vaan ajautua olemaan.
Rakkauteen perustuva suhde perustuu valinnalle, valita toinen, valita meidät yhä uudestaan, tuli mitä tuli. Luen aloitusta siten, että tilanteessa on jo selvää, että me voisimme olla me, mutta esim jotkin epävarmuudet luo hankalaa oloa. Eli kyseessä ei olis passiivinen yksisuuntainen valinta minä otan tuon, vaan päätös haluan alkaa tähän oikeasti.- Anonyymi
Hienoa, joku ymmärtää rakastumisen ja rakkauden eron.
Rakkauteen tarvitaan tahoa se ei tule itsestään.
Kun tahto loppuu rakkaus loppuu.
Nykyihmisiltä puuttuu se tahto mitä vihkivalassa puhutaan.
Nykyihmiset ovat vaan täynnä halua ja ihastumista ja rakastumista, mutta ei rakkautta.
- Anonyymi
Tuhlaat tärkeää aikaa. Tule jo äläkä ihmettele.❤️
Marika❤️ - Anonyymi
Sinä olet jo valinnut minut. Nyt sinä haluat enää varmistaa asian itsellesi.
- Anonyymi
olen mieleltäni sairas enkä valmis ihmissuhteeseen
- Anonyymi
Etkö ole jo suhteessa?
- Anonyymi
Minäkin olen vähän kukkuu. Sivusta
- Anonyymi
Tarvitset siis aikaa.
- Anonyymi
Minä valitsisin naisen jos tietäisin, että hän on minun valittavissa. Tällä hetkellä en usko, että minä kelpaisin hänelle. Mutta en ole muidenkaan kanssa. Rakastan täysillä jos saan niin tehdä. Mieheltä.
- Anonyymi
Niin, sisäisesti tunnetasolla olemme jo niin kietoutuneet toisiimme, että lopulta ajaudumme yhteen. Epävarmuudet puhuvat välillä, mutta tosi asiassa jos rehellisiä ollaan, sillä tunteen tasolla vain kuolema voi erottaa.
- Anonyymi
Siinähän se tulikin. Minä olen kanssasi samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1139451- 929051
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776254Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585378Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254999Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84428En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384243
- 394173