https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000011590828.html
Mieheltä -Naiselle
Sinusta oltiin tehty artikkeli ilta-sanomiin!
15
275
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasin tuon ja yksi henkilö tuli heti mieleen..
- Anonyymi
Sä oot ollu kiva leikkikalu
- Anonyymi
Psykopaatin puhetta!
- Anonyymi
Oliko tämä se artikkeli psykopaattinaisista?
- Anonyymi
Juu ✌️
- Anonyymi
Tjaa, en oo psykopaatti, eli ohi että humahti!
- Anonyymi
Minkä sille itse mitään voi jos on psykopaatti? Voi yrittää elää siivosti loukkaamatta ketään, mutta onko muuta tehtävissä?
- Anonyymi
No se teijän psyko on joku muu. Minä olen kiva nainen, en hullu en psyko, ihan tavallinen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se teijän psyko on joku muu. Minä olen kiva nainen, en hullu en psyko, ihan tavallinen nainen.
En minä ole ketään psykoksi sanonutkaan. Älä ota itseesi. Mietin vain että mitä sille asialle voi tehdä.
- Anonyymi
Ihan olet syyllinen siihen mikä musta tuli. Olisit antanut mahdollisuuden selvittää asiat.
- Anonyymi
Et halunnut selvittää, koska olet h*llu/narsku psykopaatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et halunnut selvittää, koska olet h*llu/narsku psykopaatti.
Halusin selvittää mutta mies ei joten lopputulos on selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin selvittää mutta mies ei joten lopputulos on selvä.
Ohi!
- Anonyymi
Jokainen on vastuussa vain omista teoistaan. Ja käytöksestään. -sivu
- Anonyymi
Psykopaatti jos joku on vapaa valitsemaan käytöksensä. Ei paljon tunteet häirihe. Varmaan on jonkin verran psykopaatteja jotka ovat valinneet tehdä oikein ja elävät ihan ihmisiksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai344343Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481751