Haluaisi polvipituiset villasukat lämmittämään jalkoja

Anonyymi-ap

Sellaiset joustinneule-varret. Myydäänköhän niitä jossain ?

18

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myyjäisissä ja toreilla saa monenlaisia villasukkia, myös polvipituisia.

• Anonyymi

Pitäisikin käydä joulumyyjäisissä.

• Anonyymi

Monenlaisia villasukkia olen myynnissä nähnyt , mutta en vielä sellaisia pitkävartisia missä olisi varret kokonaan joustinneuletta. Itse olen sellaiset tehnyt kun valmiina ei näy kukaan tekevän ainakaan asuinseudullani. Joskus aikoinaan tykästyin kiertojoustimeen jolla neulottiin ns putkisukkia joihin ei tule kantapäätä niin pysyy hyvin jalassa eikä tarvii katsoa mitenpäin ne jalkaan laittaa.

t. hiukan nuorempi palstavierailija

• Anonyymi

Neulo itse tai pyydä jotain sukulaista neulomaan. Minä tykkään enemmän sellaisista joissa on kantapää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neulo itse tai pyydä jotain sukulaista neulomaan. Minä tykkään enemmän sellaisista joissa on kantapää.

No niinhän tuossa jo kerroin että itse olen tehnyt.

t.Anonyymi
        2025-11-11 11:47:16

• Anonyymi

Leikkasin tuollaisista puntit ja laitan ne sitten nurin päin vaimon jalkoihin. menee helposti ja liukkaasti , poisotto myös helppoa. Ovat oikeasti lämpöiset.
      https://www.temu.com/fi/plus-a-naisten-plus-inen-korkeavyötäröinen-lämpöleggingsit-erittäin-kylmä-säähousut-joustavalla-liukumattomalla-kahvalla--päivän-lämpötila-jokapäiväiseen-ja-muodolliseen-asuun-talvihousut-nyt-saatavilla-eleganteet-housut-naisille-talvileggingsit-kylmä-säävaatteet-muotoilu-pehmeä-fleecepäällysvaippa-mukava-lämpötila-tyylikkäät-alushousut-kestävä-materiaali-lämmin-housut-muodikkaat-naiset-muodolliset-vaatteet-saumaton-suunnittelu-mukava-istuvuus-muodikkaat-ost-g-601099729653875.html?top_gallery_url=https://img.kwcdn.com/product/fancy/d1014b96-a8c6-47c0-8cdd-a37291f884a4.jpg&spec_id=3002&spec_gallery_id=6920&refer_page_sn=10009&refer_source=0&freesia_scene=2&_oak_freesia_scene=2&_oak_rec_ext_1=ODc4&_oak_gallery_order=1086003285,1921435490,1102843080,1854721710&_oak_name_id=7937237419841782861&_oak_mp_inf=EPOg8f6m1ogBGiAxZmM0ODQ4YTg5MzU0ZWYzODE4M2Q2ZjJmY2Q1NmJiMyCXoueSpzM=&spec_ids=3002&_x_sff=1&search_key=lämpö liggissit suuri koko&refer_page_el_sn=200049&refer_page_name=search_result&refer_page_id=10009_1762855047084_5v0sq35mi8&_x_sessn_id=iuuabzhv6d

• Anonyymi

Pidät todella hyvää huolta vaimostasi.

Täällä on ehkä mukana naisiakin, jotka toimivat omaishoitajana.
        en ole havainnut yhdenkään naisen puhuvan miehestänsä sellaisena rakkautena kuin Sinä kerrot elämästäsi vaimosi rinnalla.

Toivon Sinulle voimia siinä mitä olet ottanut tehdäksesi rakkaasi hyväksi.
        Muista ulkoilla ja järjestää itsellesi vapaahetkistä mielekkäitä ja rentouttavia
        Mene vaikka hierojalle! On rentouttavaa ja voimaannuttavaa!

Rakkaus on ikuista.

• Anonyymi

Voisi ostaa myös säärystimet erikseen villasukkien jatkoksi kylmien jalkojen
      lämmittämiseen.

• Tuttavani tilasi parit villasukat verkkokaupasta sivulta Sannari.fi. Siellä näkyy olevan monenlaisia sukkia myynnissä. Jos haluat pitkävartiset joustinneulevartiset voi kysyä olisiko vaikka joltain yksityiseltä saatavissa
      Yhteystiedot löytyy verkkosivuilta.

• Anonyymi

Kiitos sinulle tiedosta ! En tiedä mistä sain päähäni, että ne pitäisi olla joustinneuletta.
        Ehkä kuvittelin, että ne "joustaa" mukavasti, mutta villasukka venähtää aina.
        Voi ne olla muunkinlaiset.

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle tiedosta ! En tiedä mistä sain päähäni, että ne pitäisi olla joustinneuletta.
        Ehkä kuvittelin, että ne "joustaa" mukavasti, mutta villasukka venähtää aina.
        Voi ne olla muunkinlaiset.

Sankari.fi - sivuilla näkyi olevan myös muutamat pitkävartiset ja koska ne olla sivuilla on myös yksityisillä neulojilla tarjontaa voisi kyseistä jos joku tekijöistä neuloisi haluamallasi pituisuuksilla varret.

• Siili25 kirjoitti:

Sankari.fi - sivuilla näkyi olevan myös muutamat pitkävartiset ja koska ne olla sivuilla on myös yksityisillä neulojilla tarjontaa voisi kyseistä jos joku tekijöistä neuloisi haluamallasi pituisuuksilla varret.

Korjaan Sannari.fi.

• Anonyymi

Aloittaja voisi esim. tilata Temusta normaalipituiset villahousut itselleen, olisivat varmaankin lämpöisemmät?
      T. Vuokkotäti Keurulta.

• Anonyymi

Kuka Temusta tilaisi mitään ?

• Anonyymi

Kyllä Temusta saa hyviä villahousuja.
        T. Margit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Temusta saa hyviä villahousuja.
        T. Margit.

Tilaa sitten ittelles.

• Anonyymi

Ostappa Vintedistä, siellä näyttää olevan polvipituisia ihan kympillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      61
      3750
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      87
      3138
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      78
      2360
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      14
      1610
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      67
      1357
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      89
      1213
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      38
      1119
    8. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1001
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      995
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      972
    Aihe