Muutakin kuin tämä. Yksi hetki lähelläsi
Anna mulle
17
271
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa siltä, että joko sinä tiedät enemmän kuin minä tai sitten heittäydyt ajatusten virtaan, mutta heittäydyn sitten minäkin…
Aamulla en päästäisi sinua lähtemään ennen kuin saisin suudella sinua kaikkialta. Antaisinko vain yhden hetken ihmiselle, jota ilman en voi elää…- Anonyymi
Suutele mua joka puolelta. Tekisitkö sen? Rakastaisitko enemmän kuin ketään
- Anonyymi
Aika pitkä joikuu apäijä siä yhdestä hetkestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suutele mua joka puolelta. Tekisitkö sen? Rakastaisitko enemmän kuin ketään
Rakastan eniten Jumalaa. Tämä on ensimmäinen asia. Siinä järjestyksessä tulee asioita, jotka laitan aina itseni edelle.
Jos saisin suudella häntä, suutelisin ilman mitään rajaa.
- Anonyymi
Rakastaisin sua niin paljon, ettet voisi muuta kuin rakastaa takaisin. Et pääsisi helpolla ;)
- Anonyymi
Voi hyvän tähden, monologisetä ja aapee🥱
- Anonyymi
Minä voin olla naisen oma kultamurmeli.
- Anonyymi
Myrmeli 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myrmeli 😀
Ahdistaa kun ihmiset ei rakasta. Itse tahtoisin olla naiselle arvokas ja tärkeä. Semmoinen jonka hän pitäisi loppuelämän hyvänään, ja jota ei hylkää.
- Anonyymi
Saisko kutsua sua just miks lystää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisko kutsua sua just miks lystää
Kotona saisi kutsua kaikilla hellittelynimillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotona saisi kutsua kaikilla hellittelynimillä.
Ai kuten sikapossu keskiportaan pska?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kuten sikapossu keskiportaan pska?
En usko että hän käyttäisi minusta tuollaista nimeä. Antaisi söpöjä ja kivoja nimiä.
- Anonyymi
Siitä voisi tulla piiitkä hetki
- Anonyymi
Siinä yks myytti lisää kans. Ei mikään tärkeä huomio tässä äikän monologissa
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Niin on kaipuu täällä myös häneen..... E
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai344343Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481751