Kylläpä nyt aamukahvia juodessa ja aamuteeveetä katsellessa oli mukava näppäillä ilmalämpöpumppuun kesäiset lukemat.
Ei tarvitse kahteen vuoteen pörssipelureiden kanssa pelata.
Nyt vain huolestuttaa kun vuosi vuodelta polttopuiden kaataminen, karsiminen, katkominen ja pihametsästä liiterin eteen kuljettaminen käy raskaammaksi ja raskaammaksi, että onko pian edessä turvautuminen polttopuujuilien apuun.
Sitten sitä kusessa ollaan
Sähkösopimus
13
313
Vastaukset
- Anonyymi
Vähäpätöiset on huolet
- Anonyymi
ja mietteet.........
- Anonyymi
"Vähäpätöiset on huolet"
Se vain tuntuu siltä siellä kelakammiossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vähäpätöiset on huolet"
Se vain tuntuu siltä siellä kelakammiossa.En mä nyt työstä ansaitsemillani rahoilla maksamaani taloa kelakammioksi sanoisi. On tässä nyt kuitenkin 2000 m2 oma tontti ja lämmintä asuinpinta- alaa 186 m2. Riittää kahden ihmisen taloudelle vallan mainiosti. Ainoa Kelan maksama tuki, jota olen elämäni aikana saanut, on reseptilääkkeissä oleva Kelan tuki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä nyt työstä ansaitsemillani rahoilla maksamaani taloa kelakammioksi sanoisi. On tässä nyt kuitenkin 2000 m2 oma tontti ja lämmintä asuinpinta- alaa 186 m2. Riittää kahden ihmisen taloudelle vallan mainiosti. Ainoa Kelan maksama tuki, jota olen elämäni aikana saanut, on reseptilääkkeissä oleva Kelan tuki.
"En mä nyt työstä ansaitsemillani rahoilla maksamaani taloa kelakammioksi sanoisi. On tässä nyt kuitenkin 2000 m2 oma tontti ja lämmintä asuinpinta- alaa 186 m2. Riittää kahden ihmisen taloudelle vallan mainiosti. Ainoa Kelan maksama tuki, jota olen elämäni aikana saanut, on reseptilääkkeissä oleva Kelan tuki."
Kerro nyt mitkä sinun mielestä ovat vähäpätöisiä huolia suuremmat huolet?
Kun olin nuori terve ja työkyinen niin ei minulla mitään huolia ollut, oli terveet kädet, jalat ja kova pää.
Tienkin se jälkikäteen vi#uttaa, että luulin olevani yksi lenkki ketjussa joka tuottaa pelloilla ja navetassa ruokaa kansalle.
Hoitaa metsiään niin, että metsäteollisuudella riittää raaka-ainetta ja ihmisillä on varaa lämmittää talonsa myös vanhana ja sairaana.
Mutta en ollutkaan lenkki ketjussa, jos olisin arvannut niin yksikään K-konekauppias tai Hankkijan mies ei olisi tällä mäellä kuikuilut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"En mä nyt työstä ansaitsemillani rahoilla maksamaani taloa kelakammioksi sanoisi. On tässä nyt kuitenkin 2000 m2 oma tontti ja lämmintä asuinpinta- alaa 186 m2. Riittää kahden ihmisen taloudelle vallan mainiosti. Ainoa Kelan maksama tuki, jota olen elämäni aikana saanut, on reseptilääkkeissä oleva Kelan tuki."
Kun olin nuori terve ja työkyinen niin ei minulla mitään huolia ollut, oli terveet kädet, jalat ja kova pää.
Tienkin se jälkikäteen vi#uttaa, että luulin olevani yksi lenkki ketjussa joka tuottaa pelloilla ja navetassa ruokaa kansalle.
Hoitaa metsiään niin, että metsäteollisuudella riittää raaka-ainetta ja ihmisillä on varaa lämmittää talonsa myös vanhana ja sairaana.
Mutta en ollutkaan lenkki ketjussa, jos olisin arvannut niin yksikään K-konekauppias tai Hankkijan mies ei olisi tällä mäellä kuikuilut.,😂😂😂😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en ollutkaan lenkki ketjussa, jos olisin arvannut niin yksikään K-konekauppias tai Hankkijan mies ei olisi tällä mäellä kuikuilut.Noh, vaikkapa se, että yritän pitää työllistämäni ihmiset töissä, että heitä ei tarvitsisi lomauttaa. Ajat ovat nimittäin vaikeat.
- Anonyymi
Savon Voimalla olikarkki
- Anonyymi
Rahalla laskuista selviää.
- Anonyymi
"Rahalla laskuista selviää."
Ja pi##ulla
- Anonyymi
Totta kai nyt pitkään 24 kuukauden mittaiseen sähkösopimusliekaan hirttäytyneenä vi#uttaa tämä:
"Älykäs Kotiakku latautuu automaattisesti edullisina ajankohtina: ”Sähkön hinta on pudonnut lähes puolella”
Mutta nyt ei lataudu, sähkön hinta on ja pysyy seuraavat kaksi vuotta 7,44 sentissä/kW joka ikinen 15 minuuttia satoi tai paistoi ja Savon Voiman verirahat päälle.- Anonyymi
Sillä akun ja asennuksen yli 8000€ investoinnilla, keventää alle 8snt/kwh sopimuksen kwh hintaa aika pitkän aikaa. Eikä tarvitse mitään varttihintoja seurailla.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585544KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1963578Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182398Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91188- 1021048
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621037Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83998
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965