ostin 2 kahvia .. maksoi 5,60 € ... Kannatta Varoa Huijari myyjää !!! Törkeetä toimintaa !!
ABC Koria ! Huijari Mies"Myyjä ? tummahiuksinen
18
199
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen että kahvikupin hinta tulee suoraan koneelta ja hinnasto on asiakkaiden nähtävissä ennen ostopäätöstä. Saattaa olla että vika on ihan sinussa itsessäsi?
- Anonyymi
Sinä et antanut kuittia ja olin hämilläni. toivotta asti hyvä mieli kun käteisellä maksoin ja varmasti en koskaan enää käy korian abc llä enkä muillakaan abc huomtamoilla.. törkeä huijari olet! Tarkistakaa kone eiliseltä päivältä vai laittoiko edes kassakoneeseen.. sikamaista timintaa.. olkaahan tarkkana
- Anonyymi
Ihan oikea hinta 2 X 2.80 = 5.60
Etkö osaa lukea ja laskea?- Anonyymi
Paska palvelu, miksei antanut kuittia.
- Anonyymi
Kova hinta, ei maksa valmistus montaa senttiä. Itse juon kahvini termoksesta omassa autossani ja parhaassa seurassa.
- Anonyymi
Käy ostamassa Pukaron paronilta kahvipaketti ja keitä itse....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei tarvi ABC:n pelätä hintakilpailua tuon kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko kiva huijata 1.8 e pitäs olla... huijari
- Anonyymi
Vihje
Osta ensin yksi kuppi ja sen jälkeen santsikuppi - Anonyymi
KYSYMYS
Missä kahvilassa Kouvolan edullisin kahvi??
Pistäkää vinkkejä tänne- Anonyymi
Ja missä paras sumppi makutuomareille??
- Anonyymi
Varmaan edullisin "ravintola / kahvila" kahvikupillinen on Biltemassa. Halpiskahvia kaupassa on joka ketjulla, taitaa hinta olla alle 3 eur/paketti ja jonkun iltapäivälehden testissä Lidlin halpiskahvi voitti makutestin.
- Anonyymi
Haista sinä korian abc huijari kahvis.. toivottavasti saat potkut. olkaahan tarkkana varmaa varastaa muutakin kuin asiakkailta pikkuhiljaa rahaa
- Anonyymi
Kannattaa maksaa ylihintaa , siitähän saa boonusta🤣🤣🤣🤣🤣 Ja sama polttoaineissa, typerykset kuvittelee saavansa halvalla kun siitä saa boonusta 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Eikö oo mekossa koukkua kahvipahvikupille?
- AnonyymiUUSI
Miten joku ABC:n kassa on huijari, jos maksu kahvista on täsmälleen se mitä hinnastossa lukee ja ostaja tästä huolimatta ottaa kahvin ja menee kassalle maksamaan? Tavallinen ihminen ei ymmärrä missä kohtaa tuossa tapahtuu huijaus. Sinulla olisi ollut kaikki oikeus olla ostamasta sitä kahvia ABC:ltä, ja olisit voinut juoda ilmaiseksi vettä ABC:n vessan lavuaarista. Mieti tuota keinoa, kun seuraavaksi menet jonnekin ihmisten ilmoille kahville.
- AnonyymiUUSI
äpäläpäpälzimpadipum, älä huijaa toiste.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
äpäläpäpälzimpadipum, älä huijaa toiste.
Ketjun aloittaja on se suurin huijari. Parasta kahvia saa kun ottaa mukaan oman halpiskahvipaketin, kupin ja lusikan, menee sinne ABC:n vessaan, laskee hanasta vettä kuppiin ja kahvinporot sekaan, rajua vatkausta lusikalla noin puoli tuntia ja sitten onnellisena muiden kahvittelijoiden sekaan nauttimaan aidosta ja huijaamattomasta kahvista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626765- 666618
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1445404Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504443En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204069Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53610- 373158
- 283083
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris692730Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta362233