luultiin haluavan auttaa itselle täysin vierasta ihmistä? Minusta se oli suorastaan rikollista toimintaa olettaa niin! Sen takia menetin vakituisen työoaikan! Näen yhä joskus kauhu-unia kaikesta siitä mitä tapahtui vuosien ajan! Olen hyvin rikki kaikesta kokemastani!
Miksi minun
10
161
Vastaukset
- Anonyymi
Niin justiinsa. Pitäiskö avata siideri. Alkaa hermot menemään tähän säätänän sekopalstaan!
- Anonyymi
Minä olisin vain halunnut tehdä työtä rauhassa. Miksi sitä kertomista oli kaikkialla jatkuvasti, olin ymmärtänyt kaiken jo vuosia sitten ja jo siitä olisi pitänyt osata päätellä etten halua olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa, koska en sanonut hänelle mitään niissä ohi menevissä tilanteissa! Miksi pilasitte elämäni ja aiheutitte valtavan paljon vahinkoa psyykkiselle, fyysiselle ja taloudelliselle tilanteelle. Oliko sen kaiken tarkoituskin aiheuttaa tuhoa. jotta voisin kauan huonosti?
- Anonyymi
Menetin täysin luottamuksen ihmisiin ja kestää kauan selvitä elämäni kamalimmista vuosista! Osaatteko te projektille luvan antaneet yhtään asettua minun tilanteeseen, vai oletteko tekin sellaisia ihmisiä, jotka haluavat aiheuttaa kärsimystä siitä mitään piittaamatta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menetin täysin luottamuksen ihmisiin ja kestää kauan selvitä elämäni kamalimmista vuosista! Osaatteko te projektille luvan antaneet yhtään asettua minun tilanteeseen, vai oletteko tekin sellaisia ihmisiä, jotka haluavat aiheuttaa kärsimystä siitä mitään piittaamatta!
Yhdenkään yksittäisen ihmisen elämää ei saa ruveta kenenkään ryhtyä muuttamaan ilman lupaa. Kaiken a ja o elämässä on se, että pitää kunnioittaa ihan jokaisen elämää ja antaa hänen elää sillä tavalla, jonka hän kokee omannäköiseksi elämäkseen. Niin ei todellakaan tehty projektissa, siinä yritettiin saada tietty henkilö sellaiseen tilanteeseen, mihin hän ei koskaan olisi pystynyt eli auttamaan vastentahtoisesti sellaista henkilöä josta hän ei pidä! Ketään ei koskaan saa kohdella niin ja on ihan varmaa, etteivät projektille luvan antaneetkaan haluaisi itse kokea mitään vastaavaa koskaan! Kärsimys kesti aivan liian kauan, kun ei edes kymmenet hätähuudot saaneet sitä loppumaan! Miksi, sitä kysyn toistuvasti, miksi on niin paljon pahoja ihmisiä, jotka halusivat vain satuttaa jatkuvasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdenkään yksittäisen ihmisen elämää ei saa ruveta kenenkään ryhtyä muuttamaan ilman lupaa. Kaiken a ja o elämässä on se, että pitää kunnioittaa ihan jokaisen elämää ja antaa hänen elää sillä tavalla, jonka hän kokee omannäköiseksi elämäkseen. Niin ei todellakaan tehty projektissa, siinä yritettiin saada tietty henkilö sellaiseen tilanteeseen, mihin hän ei koskaan olisi pystynyt eli auttamaan vastentahtoisesti sellaista henkilöä josta hän ei pidä! Ketään ei koskaan saa kohdella niin ja on ihan varmaa, etteivät projektille luvan antaneetkaan haluaisi itse kokea mitään vastaavaa koskaan! Kärsimys kesti aivan liian kauan, kun ei edes kymmenet hätähuudot saaneet sitä loppumaan! Miksi, sitä kysyn toistuvasti, miksi on niin paljon pahoja ihmisiä, jotka halusivat vain satuttaa jatkuvasti?
Olen menettänyt paljon hyviä vuosia ja se on aiheuttanut ahdistusta ja stressiä vuosien ajan. Väillä tullut sellainen tunne, että sekö oli tarkoituskin saada aikaan! Kiusata vuosien ajan ja nauraa kun minä voin todella huonosti! Kiusaamiselta se kaikki tuntui viimeisten kuuden ja puolen vuoden ajan! Jotain korvauksia olisi syytä saada, koska minä en olisi koskaan halunnut olla mukana projektissa!
- Anonyymi
Tätä samanlaista sepustusta lueskellut täällä silloin tällöin. Ei juma!
- Anonyymi
Joo ja mitään et ole aloittajaäijän tapaan saanut aikaiseksi se kirjoittamalla ja sinä ”lukemalla”😏
- Anonyymi
Kai aloittaja ymmärrät, ettei työelämässä pääse itse valitsemaan omia työkavereitaan ja kaikkien kanssa olisi syytä yrittää tulla edes toimeen. Jos asenteesi on ollut tuolloin samanlainen kuin se kirjoitustesi perusteella on nyt, ei ihme, että menetit työsi. Jostain syystä näet vian vain muissa ja uhriudut. Toivottavasti osaat joskus asettua itse muiden asemaan ja näet siten myös menneisyyden eri valossa.
- Anonyymi
Mitä vadduu eikö niitä kaikkia voi vaihtaa kivempiin? Voi pannahinen palstaäijän kautta sivistynyttä esittävä spinnaaja
- Anonyymi
Entä sinä jos ei aloittajaäijän draamasta puhuta- oliko irtisanominen oma vai muiden syy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857681- 757605
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1666089Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist554996En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204169Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53900- 383632
- 313547
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..233472Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1043252