kun menin puutarhaani poimimaan omenoita,,
Latoin kasarin kypäräksi päähäni
20
261
Vastaukset
- Anonyymi
Montako omenaa kolahti päähän?
- Anonyymi
en ole laskenut, mutta 6 sankolista keräsin,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päädyit lukuun 6 jos et laskenut?
- Anonyymi
Ei se omenien määrä ole oleellinen asia miten se kolahtaa päähän vaan prosenttien määrät omenaviinissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yksin matematiikan tunnit mitkä olet jättänyt välistä kun kirjoittaminenkin tuottaa ongelmia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se omenien määrä ole oleellinen asia miten se kolahtaa päähän vaan prosenttien määrät omenaviinissä.
jaa no mitens se omenaviini tehään,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole yksin matematiikan tunnit mitkä olet jättänyt välistä kun kirjoittaminenkin tuottaa ongelmia?
jaa ja sinulla lukeminen ja sen ymmärys,,
- Anonyymi
Laittakaa vaan kypärä päähän. Petturipersujen pyssy-vornanen on vielä vapaana ( toistaiseksi ) pam pam :o)
- Anonyymi
Kyllä minä olen enemmän huolissani sinusta kun juokset vieläkin irrallaan vaikka kuuluisit juttujen perusteella Niuvanniemelle tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä olen enemmän huolissani sinusta kun juokset vieläkin irrallaan vaikka kuuluisit juttujen perusteella Niuvanniemelle tms.
pahaksi on pojalla edennyt persupakkomielteet kun näkee jopa omenissa persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin Pyssy-vornanen ja moskovan -ano kuuluu ?? Roskiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pahaksi on pojalla edennyt persupakkomielteet kun näkee jopa omenissa persuja.
Missä on sinun huumorintaju??! #Petosjytky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=UpgtKHL5UW0 #Petosjytky. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXdCll7d4IwUJCTlYOrYyzP1iWOk9sVX550z6YSv48UEpJnGu5a2j2OkH5n7f4WO70xME&usqp=CAU
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hauskaa siinä on että sinä näet harhoissasi persuja jopa omenissa???
- Anonyymi
"Köyhiltä leikkaaminen meille ei käy" sanoi petturipurra ennen vaaleja TV,ssä... . No, pitikö sanansa ?? EI ! (( Petosjytky ))
- Anonyymi
On se hieno asia että on sellainen puolue olemassa kuin perussuomalaiset. Pääsee kaikki elämäänsä v..ttuuntuneet purkamaan kaikki lapsuudentraumansa yms. vastoinkäymiset niiden niskaan. Tekee elämästä edes hetkellisesti jotenkin siedettävää. Hyvä tutin korvike persujen perään itkeminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hieno asia että on sellainen puolue olemassa kuin perussuomalaiset. Pääsee kaikki elämäänsä v..ttuuntuneet purkamaan kaikki lapsuudentraumansa yms. vastoinkäymiset niiden niskaan. Tekee elämästä edes hetkellisesti jotenkin siedettävää. Hyvä tutin korvike persujen perään itkeminen.
hyvin puhuttu, jopa "omenista sekoaa,,
- AnonyymiUUSI
Tyhmä meininki!
- AnonyymiUUSI
Tyhmien omien avauksien tyhmiä ylösnostoja tyhmillä vastauksilla itselle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmien omien avauksien tyhmiä ylösnostoja tyhmillä vastauksilla itselle.
Kanamainen meininki kommentoijalla. Kiristääkö kasari ohimoitasi ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1193889Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m713121- 262724
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv842468Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html192419Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta372345Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään62227En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102211Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset282161Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä272046