Latoin kasarin kypäräksi päähäni

Anonyymi-ap

kun menin puutarhaani poimimaan omenoita,,

20

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Montako omenaa kolahti päähän?

• Anonyymi

en ole laskenut, mutta 6 sankolista keräsin,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päädyit lukuun 6 jos et laskenut?

• Anonyymi

Ei se omenien määrä ole oleellinen asia miten se kolahtaa päähän vaan prosenttien määrät omenaviinissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yksin matematiikan tunnit mitkä olet jättänyt välistä kun kirjoittaminenkin tuottaa ongelmia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se omenien määrä ole oleellinen asia miten se kolahtaa päähän vaan prosenttien määrät omenaviinissä.

jaa no mitens se omenaviini tehään,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole yksin matematiikan tunnit mitkä olet jättänyt välistä kun kirjoittaminenkin tuottaa ongelmia?

jaa ja sinulla lukeminen ja sen ymmärys,,

• Anonyymi

Laittakaa vaan kypärä päähän. Petturipersujen pyssy-vornanen on vielä vapaana ( toistaiseksi ) pam pam :o)

• Anonyymi

Kyllä minä olen enemmän huolissani sinusta kun juokset vieläkin irrallaan vaikka kuuluisit juttujen perusteella Niuvanniemelle tms.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen enemmän huolissani sinusta kun juokset vieläkin irrallaan vaikka kuuluisit juttujen perusteella Niuvanniemelle tms.

pahaksi on pojalla edennyt persupakkomielteet kun näkee jopa omenissa persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin Pyssy-vornanen ja moskovan -ano kuuluu ?? Roskiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pahaksi on pojalla edennyt persupakkomielteet kun näkee jopa omenissa persuja.

Missä on sinun huumorintaju??! #Petosjytky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on sinun huumorintaju??! #Petosjytky.

Mitä hauskaa siinä on että sinä näet harhoissasi persuja jopa omenissa???

• Anonyymi

"Köyhiltä leikkaaminen meille ei käy" sanoi petturipurra ennen vaaleja TV,ssä... . No, pitikö sanansa ?? EI ! (( Petosjytky ))

• Anonyymi

On se hieno asia että on sellainen puolue olemassa kuin perussuomalaiset. Pääsee kaikki elämäänsä v..ttuuntuneet purkamaan kaikki lapsuudentraumansa yms. vastoinkäymiset niiden niskaan. Tekee elämästä edes hetkellisesti jotenkin siedettävää. Hyvä tutin korvike persujen perään itkeminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se hieno asia että on sellainen puolue olemassa kuin perussuomalaiset. Pääsee kaikki elämäänsä v..ttuuntuneet purkamaan kaikki lapsuudentraumansa yms. vastoinkäymiset niiden niskaan. Tekee elämästä edes hetkellisesti jotenkin siedettävää. Hyvä tutin korvike persujen perään itkeminen.

hyvin puhuttu, jopa "omenista sekoaa,,

• Anonyymi
      UUSI

Tyhmä meininki!

• Anonyymi
        UUSI

Tyhmien omien avauksien tyhmiä ylösnostoja tyhmillä vastauksilla itselle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmien omien avauksien tyhmiä ylösnostoja tyhmillä vastauksilla itselle.

Kanamainen meininki kommentoijalla. Kiristääkö kasari ohimoitasi ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      119
      3889
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3121
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2724
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      84
      2468
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      19
      2419
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      37
      2345
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2227
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2211
    9. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      28
      2161
    10. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2046
    Aihe