Jos irl rakastaisit
Millainen olosit
8
248
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin yhden naisen oma kullanmuru. Semmoinen joka päivä hyvällä tavalla yllättävä.
- Anonyymi
Se ei ole ajankohtaista enää minulle, koska en kaipaa ketään romanttisella tavalla. Ikäiseni vanhemman miehen kanssa haluaisin ystävyyssuhteen.
- Anonyymi
ei kantsi mun suuntaan kattoo ei oo noi ihmissuhteet mua varten
- Anonyymi
Pystyn oikeastaan lupaamaan vain yhden asian: uskollinen. Muuta en osaa tähänastisen niukan kokemuksen perusteella luvata.
- Anonyymi
Olenhan minä kieltämättä haaveillut kosketuksesta, halauksesta, suukosta, käsi kädessä olemisesta, hän kainalossani vain hiljaa olemisesta ja niin edelleen.
Tuohon on kuitenkin mahdotonta vastata, koska kaikki tulee aivan varmasti luonnostaan. - Anonyymi
Ehkä vähän vösöttäisin,tunnustaisin kaiken, en tiedä, siitä kun tasaantuu. Kuulisit varmaan jokaisen romanttisen kliseen, mitä on ikinä ollut.
- Anonyymi
Huumorintajuinen, avoin, hauska, iloinen, koskettava, huomioiva, sinua kuunteleva ja elämästäsi kiinnostunut, villi.
Äreä jos et hyväksy tunteitani sinuun sellaisina kuin ne ovat, äreä jos estät minua viettämästä omaa aikaa, tylsä koska isoimmat asiat tapahtuvat ajatuksissani, suuttunut jos loukkaat minua, arvojani tai kohtelet muuten huonosti tai jos et ole lojaali, rehellinen ja luotettava. Mustasukkainen jos et ole henkisesti tavoitettavissa, läsnä tai olet etäinen.- Anonyymi
.. sille joka on tuleva kumppanini. Jos sellaisen saan ja otan vastaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163