Että joskus nähtiin säännöllisesti. Kaikki on jo kaukaista sekä epätodellista
Tuntuu oudolta
22
416
Vastaukset
- Anonyymi
niin se elämä vie eteenpäin, puhuttiin yhteisestä tulevaisuudesta ja yhteisistä reissuista, sitten yksi erimielisyys ja kaikki nollautui. No, joskus se rakkaus on suurta vain siellä omassa päässä
- Anonyymi
Ei ollut vaihtoehtoja kun olet niin ilkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut vaihtoehtoja kun olet niin ilkeä
En tiedä mistä puhut
- Anonyymi
Tarkoitat palstapuheita? Luulit aika usein mua toiseksi :/ Siitä ne väärinkäsitykset alkoi.
- Anonyymi
Onko kaikki jo niin kaukaista, ettet uskalla ottaa yhteyttä?
- Anonyymi
Niin kannattaisko ottaa yhteyksiä? Häh?
- Anonyymi
Niin mies. Mutta kaipaan sinua ja haluaisin edelleen nähdä. ❤️
- Anonyymi
Ota yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteyttä.
Laitoin edellisen viestin?
- Anonyymi
Hukkaan heittettiin se aika.
- Anonyymi
En koskaan anna anteeksi sellaiselle henkilölle, jonka takia menetin vakituisen työpaikan! Tästä olen toistuvasti kertonut, mutta se ei ole mennyt perille, ei tietylle henkilölle eikö projektille luvan antaneille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koskaan anna anteeksi sellaiselle henkilölle, jonka takia menetin vakituisen työpaikan! Tästä olen toistuvasti kertonut, mutta se ei ole mennyt perille, ei tietylle henkilölle eikö projektille luvan antaneille.
Se oli minulle ainoa mahdollisuus saada itselle todella mieluinen vakituinen työpaikka!
- Anonyymi
Niimpä. Kuka muuten oot?
- Anonyymi
Mitä Turjake mieheni alko täällä vinkumaan?
Olis ehkä kannattanut jättää aseveljet mainitsematta, koska kaikki haluaa PELATA SUOMI 100 VUOTTA PANOSTAJAN PELIÄ VAIKKA OLENKIN NAINEN.
Minä olen sentään ymmärtänyt palata Norjasta Suomeen, kun pakolaiset ovat alkaneet Norjassa ahdistelemaan minua. En kai minä niin TYHMÄ sentään sielläkään ollut, että TYÖKAVEREITA JÄRJESTÄN KUSEEN.
Ex-miehenihän oli paskonut armeijassa putkassa, kun minä olin Norjasta käymässä Suomessa vapaalla.
Minä olin kesä-lomalla silloin, kun hänet oli määrätty omien sanojensa mukaan minulle ja tuomaan tupakkaa, koska hän ei saanut mennä muualle, kun tupakka-paikalle.
TUO OLI KYLLÄ NIIN TÖRKEÄ TEKO HÄNELTÄ JA HÄN SYYTTI VIELÄ MINUA SIITÄ, KUN HÄN OLI JUONUT VIINAA! Ei hänen ollut pakko juoda vaikka minä join!
Me vietiin hänet KASARMILLE ja kyllä hän sen tiesi, että minä menen takaisin baariin jatkamaan iltaa.
Ei se sitä tarkoittanut, että hän saa alkaa riehumaan kasarmilla miten haluaa, koska EN MINÄKÄÄN PISTÄNYT SITÄ RAVINTOLAA PASKAKSI vaan istuin kiltisti tiskillä juomassa viinaa.
Minä olin sentään NORJASSA TÖISSÄ ja Suomessa viettämässä töistä vapaata tai lomaa, kun yksi pasko armeijan kasarmilla KAIKKI lomat ja vielä putkan ja kaiken tuon paskomisen jälkeen hän vielä KEHTAS SOITTAA minulle, että : TULI ILLALLA PASKOTTUA ENEMMÄN, KUIN VÄHÄSEN! - Anonyymi
Noissa kaukaisissa muistelmissa on sekin, ettei ole enää sama ihminen (onneksi).
- Anonyymi
Äläpä valehtele, koska ei ihmisen identtiteetti vaihdu vaikka nimi vaihtuu! Sotu tunnus pysyy samana Suomessa jos olet sen SYNTYMÄLLÄ SUOMEEN sen KERRAN SAANUT!
Ihan tiedoksi vain niin se oli ex-mieheni vaimo joka YHDENVERTAISUUSLAIN halusi voimaan.
Ex-mieheni tietää, että me ei palata yhteen ja hän nousee sen jälkeen, kun hän antaa KUNNIAT meille ja me siirrytään pois. Hänen siskonsa on oikea mestari paskoja, mutta minä en kyllä tätä aloittanut vaan HE JOTKA KUNNIOITA ALKOVAT VAATIMAAN JA VÄITTIVÄT, että minä olen paskonut kaikki!
Ex-mieheni on saamelainen joka paskoi, mutta käyttäähän tämä näinkin, että TURJAKKEET OTETAAN KUNNIA JA SIIRRYTÄÄN TORNIOON PASKOMAAN DIPLOMAATTISESTI NIIN EI TARVI SAAMELAISTEN JA KOLTANSAAMELAISTEN KANSSA AINAKAAN RIIDELLÄ AIHEESTA ” KUKA PASKO!” ME TIEDETÄÄN KUKA HÄN OLI JA HÄN KYLLÄ KEHTAA TUON TUNNUSTAA, ETTÄ OLI TUO JOKA PASKOI ENKÄ MINÄ!
- Anonyymi
Sillä ei ole enää mitään merkitystä. Olin kiinnostunutkin mutta pskaa saa haluamattaakin.
- Anonyymi
Ehkä oli sinun syy
- Anonyymi
Kunpa ei olisi nähty koskaan toisiamme, koska se oli aina eitoivottua stalkkaamista toisen henkilön puolelta!
- Anonyymi
Ketä syytä stalkkaamisesta . Luulo ei ole tiedon väärti .
- Anonyymi
Kunhan saisitte selvitettyä asiat!
- Anonyymi
Miettii onko se toinen enää samassa systeemissä, vai haettu muaalle galaxiin kauas pois johonkin tehtävään. Sitten kun näkee, menee pää pyörälle, eikä tiedä kuinka olis. Kun se onkin täällä vielä ja samassa ulottuvuudessa. 😁 Yläkerrassa raahataan jotain huonekaluja. Muuten on kyllä ihan hiljaista. Ulkona oli happirikas ilma. Päivä on pulkassa. Missä ihmeen pulkassa? Mistähän tuokin sanonta juontaa? Työelämässä kuullut joskus. Kyllä se harvoin on kun nähdään ja aika harvoin sekin, kun toinen näkee sinut. Silloin ei olla oltu samassa systeemissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163