Ilmotelkaapa itsestänne kaikki kyseisenä päivänä syntyneet...Ois kiva vaihtaa ajatuksia vaikkapa horoskooppimerkistä :-)
29.7. Syntyneet!!!!!
Like a Lion
4
936
Vastaukset
- kayem
onhan sitä hullumpiakin syitä kehitellä vaikkapa yhteisiä aktiviteettejä kuin sama synttäripäivä. ; ) Jokos sulla on päivän juhlakuvio selvillä?! Jos asustelet Turun lähistöllä niin ota yhteyttä ja tule mukaan bailaamaan DBTL:ään, jos siltä tuntuu! =)
[email protected]
Mutta ainakin aurinkoista synttäripäivää ensi viikolla, "kuomaseni".. ; ))- khfhsl
Olen syntynyt myös ko. päivänä kuten on muuten OsamaBinLAden...järkytys...
- JeNNuli.MeNNiNkaiNeN
Mä olen syntynyt kyseisenä päivänä ja hyvä päivä onkin =)
- 12v
Mä oon syntyny 29.7! Vuonna 04 tosin, joten sillon ku tää keskustelu tuli nii olin 1v😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2010197- 347267
- 1134871
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi253409- 1023368
- 553273
- 603251
- 332987
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132270Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää102192