Millainen on tyyppi jonka.....

Anonyymi-ap

Sydäntä lämmittää jonkun toisen ihmisen Vakavatkin vastoinkäymiset?

Jonkun joka ei ole tehnyt edes pahaa tai väärää kellekään.

76

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

No ei kyllä toi vastannut kysymykseen.

• Anonyymi

Mitä parantumista mulla olis jos joku sanoo olevansa hyvä mies ja sanoo tollein?

Eikä tässä oo kyllä ketään lähellä toista.

• Anonyymi

Olen aina tykänny "mitä pienempi todennäköisyys onnistua sitä enemmän se vituttaa jotain toista kun onnistuukin" miksi pieni todennäköisyys esti toista jo edes yrittämästä kuuluu sarjaan se parhaiten nauraa joka viimeiseksi nauraa

• Anonyymi

kehnosti koneistettu

• Anonyymi

Niinku mitä sä yrität sanoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinku mitä sä yrität sanoa?

ken yrittää putte ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ken yrittää putte ei

Vai sellasta.
        Älä sitten kerro.

• Anonyymi

Vähä nii kui suomen valtiokin

• Anonyymi

En tiedä. Ei ole tapanani iloita kenenkään vastoinkäymisistä.
      Se, että tuntisin vahingoniloa kenenkään vaikeuksista, tarkoittaisi sitä, että kyseinen henkilö on tehnyt minulle jotakin todella katalaa tai vahingollista.

• Anonyymi

Täällä on kyllä runsaasti heitä joille vastoinkäymiseni vaikuttavat tuottavan suuresti iloa.

• Anonyymi

Rehellisesti sanottuna kiusaajan huono tuuri saa suupielet ylöspäin,en kuulu tuohon runsaaseen porukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna kiusaajan huono tuuri saa suupielet ylöspäin,en kuulu tuohon runsaaseen porukkaan.

Kunhan keksit kuka on kiusaaja ja kuka reagoija niin kivat sinulle.

• Anonyymi

Sellainen tyyppi ei ole terve henkisesti!

• Anonyymi

Tie heidän henkisestä terveydestä aivojen johdotuksessa heillä on vikaa

• Anonyymi

Aika ankee tyyppi. Muistuttaa miestensukuelintä ulkoisesti todennäköisesti.

• Anonyymi

Ei toikaan kyllä oo asiallisesti sanottu jostakusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne josta kustaa niin en tiedä miltä näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne josta kustaa niin en tiedä miltä näyttää.

En mäkään tiedä, mut ei kenenkään ulkonäköä sais arvostella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän oli vaan arvelu miltä voisi näyttää. Onhan se kurjaa elämä silloin. Eikä varmaan eikä kenenkään vastoin käymisistä saisi iloita et sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi mua haukuttu täällä niin paljon että pidän teitä kaikkia mulk* uina. Ei paljon hetkauta teidän paha mieli.

• Anonyymi

H*mot on kyllä kimpussa aina,kateellisia ja mustiksia isosta m*lkusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäkö sinä nytten täällä niinku itket? Sivusta Peppi Tee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

H*mot on kyllä kimpussa aina,kateellisia ja mustiksia isosta m*lkusta.

Not just the energy or?

• Anonyymi

Kevyemmästä päädystä, mutta kesän päättyessä, kun totesin duunikaverille, etten saanut toteutettua yhtäkään kesän toiveista, tavoitteista tai suunnitelmista, hän hymyili ilahtuneena pettymykselleni. Vältän kyseisen kaltaisia ihmisiä kuin ruttoa. Kissanikin tosin pelkäsi häntä, joten arvioni hänen suhteensa osui oikeaan alusta alkaen.

• Anonyymi

Juu mulla entinen ns pomo teki tahallaan hallaa mulle taloudellisesti ja ehdotteli töitä just silloin kun ois se loma pitänyt olla. Muka asiat vaan meni miten meni. Ei.. Tahallaan se sen teki. Hirviö se on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mulla entinen ns pomo teki tahallaan hallaa mulle taloudellisesti ja ehdotteli töitä just silloin kun ois se loma pitänyt olla. Muka asiat vaan meni miten meni. Ei.. Tahallaan se sen teki. Hirviö se on

Pystyykö pomot tekemään sellaistakin eikö palkka aina makseta tehdystä työstä pyydetyn mukaan jos työt on tekemättä mistä pomo vois palkan maksaa kun ei firmakaan saa rahaa kun ei voi veloittaa tekemätöntä työtä

• Anonyymi

Duunikaveri,sama kuin pomo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Duunikaveri,sama kuin pomo?

Kaksi eri kommentoijaa.

Pomo aiheeseen liittyen, kyllä jokaisella vakituisessa työssä on kesälomaoikeus ja silloin, jos suostuu töihin, on lomapäivät saatava viettää toisena ajankohtana.

• Anonyymi
        UUSI

Ehkä hymähti yleisellä tasolla sille miten usein kaikki kuivuukaan kasaan. Ja kissat taas, ne on yksiä piruja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä hymähti yleisellä tasolla sille miten usein kaikki kuivuukaan kasaan. Ja kissat taas, ne on yksiä piruja.

Ei se ollut hymähdys vaan leveä hykertelevä hymy.

Luotan kissani ihmistuntemukseen ja yleensä he, jotka eivät pidä kissoista, eivät siedä itsestään erillisen olennon itsenäisyyttä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ollut hymähdys vaan leveä hykertelevä hymy.

Luotan kissani ihmistuntemukseen ja yleensä he, jotka eivät pidä kissoista, eivät siedä itsestään erillisen olennon itsenäisyyttä.

Mulla koira inhoaa kaikkia pikkusen salaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla koira inhoaa kaikkia pikkusen salaa

Toki osa lemmikeistä välttelee tuntemattomia, mutta kissani yleensä tulee tervehtimään jokaista ja silitettäväksi. Tällä kertaa ulkoillessa kisuli juoksi karkuun, kun näki ensimmäisen vilauksen silloisesta kollegasta.

• Anonyymi

Vaikea sanoa, mutta sen voi sanoa varmasti, ettei tuolla tavalla pitäisi kohdella ketään ihmistä vaikka sen täysin ansaitsisi, puhumattakaan viattomasta uhrista.

• Anonyymi

En mä ihan viaton ole,
        on mussa omat vikani en niitä kiellä :)

Mut tossa asiassa en kyllä yhtään tiedä et
        milloin ja mitä oisin tehnyt väärää ja kenelle.
        Tai vissiin jostain suhde hommista kyse,
        kun mainitsi sen etten tunnistanut hyvää miestä joskus aikanani.
        Ei vaan kyllä mitään aavistustakaan kukahan se hyvä mies on ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä ihan viaton ole,
        on mussa omat vikani en niitä kiellä :)

Mut tossa asiassa en kyllä yhtään tiedä et
        milloin ja mitä oisin tehnyt väärää ja kenelle.
        Tai vissiin jostain suhde hommista kyse,
        kun mainitsi sen etten tunnistanut hyvää miestä joskus aikanani.
        Ei vaan kyllä mitään aavistustakaan kukahan se hyvä mies on ollut.

Hyvät miehet tulee auttaan naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tullut ei....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kohtasin pelastajani. Mutta en ollut valmis suhteeseen, olin aivan rikki edellisen jäljiltä, toimesta. Että on niitä hyviäkin miehiä kohdannut joskus. Ehkä en osannut ottaa hänen kaltaisiaan vastaan. En silloin, enkä myöhemminkään. Pelkäsi sitä, että joku pääsee lähelle. Ei lähelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kohtasin pelastajani. Mutta en ollut valmis suhteeseen, olin aivan rikki edellisen jäljiltä, toimesta. Että on niitä hyviäkin miehiä kohdannut joskus. Ehkä en osannut ottaa hänen kaltaisiaan vastaan. En silloin, enkä myöhemminkään. Pelkäsi sitä, että joku pääsee lähelle. Ei lähelle.

Oon mäkin kohdannut hyviä miehiä.
        En mä sitä tarkoittanu etteikö niitä olisi.
        Vaan sitä etten tiiä kuka tuo on joka saa nautintoa kun kärsin.
        Tää ei kovin mukava tunne ja olo oo kun reagoi kosteusvaurion takia.
        No kai tää on mun loppuni.

• Anonyymi

Mahtaneet olla oikein ihania ja asiallisia kommentteja nuo poistetut.

• Anonyymi

Yks J mies on sellainen. Ja tosiaan syväväärensi kuvia minusta. Sadisti.

• Anonyymi

J***a. 👎👎👎👎👎👎Älä luota siihen Naistennaurattajaaaan. Tällainen ihminen on vakavasti mielisairas. Oikeuteen.

• Anonyymi

Miten joku voi olla niin paha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiltin perheenisän kulissiharrastus. Sepä se. Ei koskaan uskoisi. Naisiakin kuolaa vaimon selän takana 24/7. Katala, juonitteleva monsteri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiltin perheenisän kulissiharrastus. Sepä se. Ei koskaan uskoisi. Naisiakin kuolaa vaimon selän takana 24/7. Katala, juonitteleva monsteri.

Kuka kerro tarkemmin ni osaa naiset vältellä vai puhutko itsestäsi etkä siksi kerro enempää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kerro tarkemmin ni osaa naiset vältellä vai puhutko itsestäsi etkä siksi kerro enempää

Sellane pirkanmaalainen hurmuri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen heitti kolme kommenttia peräkkäin minuuttien sisällä katkeruuttaan miehelle!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen heitti kolme kommenttia peräkkäin minuuttien sisällä katkeruuttaan miehelle!

No, itsellä ei ole harhoja, mutta jos kiusan tekijä ei ole J. Kuka se on? Minulla on todisteita. Olen saanut viestejä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollu samalta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai vähän niinkö löylyä? Kiva että jaksat tuottaa tätä epäkoherenttia juontoa palstaäijän monologin rikkaaks lisäykseksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No, itsellä ei ole harhoja, mutta jos kiusan tekijä ei ole J. Kuka se on? Minulla on todisteita. Olen saanut viestejä.

Must be fluffy this bedbug of yours gubbe

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli vähänku se miesope joka teki pokee ounli vania, aloittajaäijä? Tuhumaa, uuh🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli vähänku se miesope joka teki pokee ounli vania, aloittajaäijä? Tuhumaa, uuh🥱

Millon nämä hönöt on ajatellu tajuta äijän itsekehuna tai muuten aivan liian kaukaa haettuna esim tällaisen perheenisien esitys performatiivisesti valossa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millon nämä hönöt on ajatellu tajuta äijän itsekehuna tai muuten aivan liian kaukaa haettuna esim tällaisen perheenisien esitys performatiivisesti valossa

Tiia Rebekka joku objektiivisempi ehkä nytten

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

J***a. 👎👎👎👎👎👎Älä luota siihen Naistennaurattajaaaan. Tällainen ihminen on vakavasti mielisairas. Oikeuteen.

Oikein peräti vakavasti mielisairasko on palstaäijä? Varo ettei syyttäjä eiku kansalainen nosta syytettä

• Anonyymi

Eipäs se gubettaja nyt tunkenut tähän ketjuun, vaikka käyttäytyy just noin kun aloituksessa kerrotaan.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä rikosoikeuden professori on mieltä ?

• Anonyymi

Ihminennjoka saa nautintonsa toisennkärsimyksestä tarviiko sitä ny sen enempää edes miettiä er uskokkaan kuinka paljon niitäkin löytyy jo pelkästään suomesta

• Anonyymi

Todennäköisesti enenevässä määrin..

• Anonyymi

Kateellinen, ei ole valmis kohtaamaan itseään. On helpompi syyttää toista kuin tutustua itseensä ja saada siitä voimaa. Näitä käärmeitähän on, mutta ei saa välittää.

• Anonyymi

Hajoa siihen remonttiisi.

• Anonyymi

Niin hajoonki.
        Saatan jopa kuolla.

• Anonyymi
        UUSI

Ajoin jo säärikarvatkin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ajoin jo säärikarvatkin

Hyvä kiltti tyttö.

• Anonyymi

Sieluttomat moukat. Ei niitä kannata huomioida. Älä ikinä puhu niille sanaakaan.

• Anonyymi

Jokainen puhuu kenelle haluaa, mutta vahingoniloisille ei kannata kertoa suunnitelmiaan tai unelmiaan.

• Anonyymi
        UUSI

Lot of bark ko bite right? Sivusta

• Anonyymi

Joku on j merkille todella katkera ja mustasukkainen, että joutuu pian hoitoon harhojensa ja päänsä tuottaman illuusioidensa kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

J merkki- mikä se on jotai uusastrologiaako? Eihän sun teksteistä saa mitään tolkkua enää

• Anonyymi
        UUSI

Aloitukseen ei ole liitetty mitään vtun j merkkejä tai muitakaan tiettyjä henkilöitä.

• Anonyymi
      UUSI

Toisen vastoinkäymisistä voimaa saava on tietenkin vahingoniloinen. Emmeköhän kaikki ole tuomareita ja tuomittuja, toisten satunnaisen pahuuden ja fantasian uhreja ja vuorollamme pulppuavia fantasian ja pahuuden lähteitä. Ja jos joskus satutaan syyttämään synneistä joihin onkin viaton, löytyy varmasti kasapäin muita joihin on syyllistynyt ja joista maailma ei tiedä mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Tohon ei voi muuta sanoa, kuin että "ei ole olemassa syyttömiä, on vain huonosti kuulusteltuja" - Josif Dzugashvili, alias Stalin, eli teräsmies...

hjurmaasustr

• Anonyymi
      UUSI

Helpotuksensekaista iloa ettei ole ainoa jota kohtalo kovalla kädellä kurittaa.

• Anonyymi
      UUSI

Syväluotaavan analyysin tulos tuskin on kovinkaan mairitteleva monessakaan suhteessa. Ehkäpä se juurikin on se selittävä tekijä.

• Anonyymi
        UUSI

Aloituksen kirjoittaja ja vastaus siihen saattaa olla sama tyyppi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksen kirjoittaja ja vastaus siihen saattaa olla sama tyyppi.

Ei nyt kuitenkaan ole samatyyppi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3303
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3163
    3. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      2865
    4. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      157
      2716
    5. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2169
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      11
      1969
    7. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1538
    8. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1427
    9. iltalehden uutinen poistettiin?

Jämsässä koulussa rikosepäily avustaja juu
      Jämsä
      15
      1306
    10. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      3
      1297
    Aihe