Sydäntä lämmittää jonkun toisen ihmisen Vakavatkin vastoinkäymiset?
Jonkun joka ei ole tehnyt edes pahaa tai väärää kellekään.
Millainen on tyyppi jonka.....
76
711
Vastaukset
- Anonyymi
On oltava lähellä toista.
T.parantumisia
https://m.youtube.com/watch?v=UjDRcVJB-78- Anonyymi
No ei kyllä toi vastannut kysymykseen.
- Anonyymi
Mitä parantumista mulla olis jos joku sanoo olevansa hyvä mies ja sanoo tollein?
Eikä tässä oo kyllä ketään lähellä toista. - Anonyymi
Olen aina tykänny "mitä pienempi todennäköisyys onnistua sitä enemmän se vituttaa jotain toista kun onnistuukin" miksi pieni todennäköisyys esti toista jo edes yrittämästä kuuluu sarjaan se parhaiten nauraa joka viimeiseksi nauraa
- Anonyymi
kehnosti koneistettu
- Anonyymi
Niinku mitä sä yrität sanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku mitä sä yrität sanoa?
ken yrittää putte ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ken yrittää putte ei
Vai sellasta.
Älä sitten kerro. - Anonyymi
Vähä nii kui suomen valtiokin
- Anonyymi
En tiedä. Ei ole tapanani iloita kenenkään vastoinkäymisistä.
Se, että tuntisin vahingoniloa kenenkään vaikeuksista, tarkoittaisi sitä, että kyseinen henkilö on tehnyt minulle jotakin todella katalaa tai vahingollista. - Anonyymi
Täällä on kyllä runsaasti heitä joille vastoinkäymiseni vaikuttavat tuottavan suuresti iloa.
- Anonyymi
Rehellisesti sanottuna kiusaajan huono tuuri saa suupielet ylöspäin,en kuulu tuohon runsaaseen porukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna kiusaajan huono tuuri saa suupielet ylöspäin,en kuulu tuohon runsaaseen porukkaan.
Kunhan keksit kuka on kiusaaja ja kuka reagoija niin kivat sinulle.
- Anonyymi
Sellainen tyyppi ei ole terve henkisesti!
- Anonyymi
Tie heidän henkisestä terveydestä aivojen johdotuksessa heillä on vikaa
- Anonyymi
Aika ankee tyyppi. Muistuttaa miestensukuelintä ulkoisesti todennäköisesti.
- Anonyymi
Ei toikaan kyllä oo asiallisesti sanottu jostakusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne josta kustaa niin en tiedä miltä näyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne josta kustaa niin en tiedä miltä näyttää.
En mäkään tiedä, mut ei kenenkään ulkonäköä sais arvostella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän oli vaan arvelu miltä voisi näyttää. Onhan se kurjaa elämä silloin. Eikä varmaan eikä kenenkään vastoin käymisistä saisi iloita et sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi mua haukuttu täällä niin paljon että pidän teitä kaikkia mulk* uina. Ei paljon hetkauta teidän paha mieli.
- Anonyymi
H*mot on kyllä kimpussa aina,kateellisia ja mustiksia isosta m*lkusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitäkö sinä nytten täällä niinku itket? Sivusta Peppi Tee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
H*mot on kyllä kimpussa aina,kateellisia ja mustiksia isosta m*lkusta.
Not just the energy or?
- Anonyymi
Kevyemmästä päädystä, mutta kesän päättyessä, kun totesin duunikaverille, etten saanut toteutettua yhtäkään kesän toiveista, tavoitteista tai suunnitelmista, hän hymyili ilahtuneena pettymykselleni. Vältän kyseisen kaltaisia ihmisiä kuin ruttoa. Kissanikin tosin pelkäsi häntä, joten arvioni hänen suhteensa osui oikeaan alusta alkaen.
- Anonyymi
Juu mulla entinen ns pomo teki tahallaan hallaa mulle taloudellisesti ja ehdotteli töitä just silloin kun ois se loma pitänyt olla. Muka asiat vaan meni miten meni. Ei.. Tahallaan se sen teki. Hirviö se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu mulla entinen ns pomo teki tahallaan hallaa mulle taloudellisesti ja ehdotteli töitä just silloin kun ois se loma pitänyt olla. Muka asiat vaan meni miten meni. Ei.. Tahallaan se sen teki. Hirviö se on
Pystyykö pomot tekemään sellaistakin eikö palkka aina makseta tehdystä työstä pyydetyn mukaan jos työt on tekemättä mistä pomo vois palkan maksaa kun ei firmakaan saa rahaa kun ei voi veloittaa tekemätöntä työtä
- Anonyymi
Duunikaveri,sama kuin pomo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Duunikaveri,sama kuin pomo?
Kaksi eri kommentoijaa.
Pomo aiheeseen liittyen, kyllä jokaisella vakituisessa työssä on kesälomaoikeus ja silloin, jos suostuu töihin, on lomapäivät saatava viettää toisena ajankohtana. - AnonyymiUUSI
Ehkä hymähti yleisellä tasolla sille miten usein kaikki kuivuukaan kasaan. Ja kissat taas, ne on yksiä piruja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hymähti yleisellä tasolla sille miten usein kaikki kuivuukaan kasaan. Ja kissat taas, ne on yksiä piruja.
Ei se ollut hymähdys vaan leveä hykertelevä hymy.
Luotan kissani ihmistuntemukseen ja yleensä he, jotka eivät pidä kissoista, eivät siedä itsestään erillisen olennon itsenäisyyttä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ollut hymähdys vaan leveä hykertelevä hymy.
Luotan kissani ihmistuntemukseen ja yleensä he, jotka eivät pidä kissoista, eivät siedä itsestään erillisen olennon itsenäisyyttä.Mulla koira inhoaa kaikkia pikkusen salaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla koira inhoaa kaikkia pikkusen salaa
Toki osa lemmikeistä välttelee tuntemattomia, mutta kissani yleensä tulee tervehtimään jokaista ja silitettäväksi. Tällä kertaa ulkoillessa kisuli juoksi karkuun, kun näki ensimmäisen vilauksen silloisesta kollegasta.
- Anonyymi
Vaikea sanoa, mutta sen voi sanoa varmasti, ettei tuolla tavalla pitäisi kohdella ketään ihmistä vaikka sen täysin ansaitsisi, puhumattakaan viattomasta uhrista.
- Anonyymi
En mä ihan viaton ole,
on mussa omat vikani en niitä kiellä :)
Mut tossa asiassa en kyllä yhtään tiedä et
milloin ja mitä oisin tehnyt väärää ja kenelle.
Tai vissiin jostain suhde hommista kyse,
kun mainitsi sen etten tunnistanut hyvää miestä joskus aikanani.
Ei vaan kyllä mitään aavistustakaan kukahan se hyvä mies on ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä ihan viaton ole,
on mussa omat vikani en niitä kiellä :)
Mut tossa asiassa en kyllä yhtään tiedä et
milloin ja mitä oisin tehnyt väärää ja kenelle.
Tai vissiin jostain suhde hommista kyse,
kun mainitsi sen etten tunnistanut hyvää miestä joskus aikanani.
Ei vaan kyllä mitään aavistustakaan kukahan se hyvä mies on ollut.Hyvät miehet tulee auttaan naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät miehet tulee auttaan naista.
Eipä tullut ei....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät miehet tulee auttaan naista.
Minä kohtasin pelastajani. Mutta en ollut valmis suhteeseen, olin aivan rikki edellisen jäljiltä, toimesta. Että on niitä hyviäkin miehiä kohdannut joskus. Ehkä en osannut ottaa hänen kaltaisiaan vastaan. En silloin, enkä myöhemminkään. Pelkäsi sitä, että joku pääsee lähelle. Ei lähelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kohtasin pelastajani. Mutta en ollut valmis suhteeseen, olin aivan rikki edellisen jäljiltä, toimesta. Että on niitä hyviäkin miehiä kohdannut joskus. Ehkä en osannut ottaa hänen kaltaisiaan vastaan. En silloin, enkä myöhemminkään. Pelkäsi sitä, että joku pääsee lähelle. Ei lähelle.
Oon mäkin kohdannut hyviä miehiä.
En mä sitä tarkoittanu etteikö niitä olisi.
Vaan sitä etten tiiä kuka tuo on joka saa nautintoa kun kärsin.
Tää ei kovin mukava tunne ja olo oo kun reagoi kosteusvaurion takia.
No kai tää on mun loppuni.
- Anonyymi
Mahtaneet olla oikein ihania ja asiallisia kommentteja nuo poistetut.
- Anonyymi
Yks J mies on sellainen. Ja tosiaan syväväärensi kuvia minusta. Sadisti.
- Anonyymi
J***a. 👎👎👎👎👎👎Älä luota siihen Naistennaurattajaaaan. Tällainen ihminen on vakavasti mielisairas. Oikeuteen.
- Anonyymi
Miten joku voi olla niin paha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltin perheenisän kulissiharrastus. Sepä se. Ei koskaan uskoisi. Naisiakin kuolaa vaimon selän takana 24/7. Katala, juonitteleva monsteri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltin perheenisän kulissiharrastus. Sepä se. Ei koskaan uskoisi. Naisiakin kuolaa vaimon selän takana 24/7. Katala, juonitteleva monsteri.
Kuka kerro tarkemmin ni osaa naiset vältellä vai puhutko itsestäsi etkä siksi kerro enempää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kerro tarkemmin ni osaa naiset vältellä vai puhutko itsestäsi etkä siksi kerro enempää
Sellane pirkanmaalainen hurmuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen heitti kolme kommenttia peräkkäin minuuttien sisällä katkeruuttaan miehelle!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nainen heitti kolme kommenttia peräkkäin minuuttien sisällä katkeruuttaan miehelle!
No, itsellä ei ole harhoja, mutta jos kiusan tekijä ei ole J. Kuka se on? Minulla on todisteita. Olen saanut viestejä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollu samalta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai vähän niinkö löylyä? Kiva että jaksat tuottaa tätä epäkoherenttia juontoa palstaäijän monologin rikkaaks lisäykseksi
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No, itsellä ei ole harhoja, mutta jos kiusan tekijä ei ole J. Kuka se on? Minulla on todisteita. Olen saanut viestejä.
Must be fluffy this bedbug of yours gubbe
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli vähänku se miesope joka teki pokee ounli vania, aloittajaäijä? Tuhumaa, uuh🥱
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli vähänku se miesope joka teki pokee ounli vania, aloittajaäijä? Tuhumaa, uuh🥱
Millon nämä hönöt on ajatellu tajuta äijän itsekehuna tai muuten aivan liian kaukaa haettuna esim tällaisen perheenisien esitys performatiivisesti valossa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millon nämä hönöt on ajatellu tajuta äijän itsekehuna tai muuten aivan liian kaukaa haettuna esim tällaisen perheenisien esitys performatiivisesti valossa
Tiia Rebekka joku objektiivisempi ehkä nytten
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
J***a. 👎👎👎👎👎👎Älä luota siihen Naistennaurattajaaaan. Tällainen ihminen on vakavasti mielisairas. Oikeuteen.
Oikein peräti vakavasti mielisairasko on palstaäijä? Varo ettei syyttäjä eiku kansalainen nosta syytettä
- Anonyymi
Eipäs se gubettaja nyt tunkenut tähän ketjuun, vaikka käyttäytyy just noin kun aloituksessa kerrotaan.
- AnonyymiUUSI
Mitä rikosoikeuden professori on mieltä ?
- Anonyymi
Ihminennjoka saa nautintonsa toisennkärsimyksestä tarviiko sitä ny sen enempää edes miettiä er uskokkaan kuinka paljon niitäkin löytyy jo pelkästään suomesta
- Anonyymi
Todennäköisesti enenevässä määrin..
- Anonyymi
Kateellinen, ei ole valmis kohtaamaan itseään. On helpompi syyttää toista kuin tutustua itseensä ja saada siitä voimaa. Näitä käärmeitähän on, mutta ei saa välittää.
- Anonyymi
Hajoa siihen remonttiisi.
- Anonyymi
Niin hajoonki.
Saatan jopa kuolla. - AnonyymiUUSI
Ajoin jo säärikarvatkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajoin jo säärikarvatkin
Hyvä kiltti tyttö.
- Anonyymi
Sieluttomat moukat. Ei niitä kannata huomioida. Älä ikinä puhu niille sanaakaan.
- Anonyymi
Jokainen puhuu kenelle haluaa, mutta vahingoniloisille ei kannata kertoa suunnitelmiaan tai unelmiaan.
- AnonyymiUUSI
Lot of bark ko bite right? Sivusta
- Anonyymi
Joku on j merkille todella katkera ja mustasukkainen, että joutuu pian hoitoon harhojensa ja päänsä tuottaman illuusioidensa kanssa.
- AnonyymiUUSI
J merkki- mikä se on jotai uusastrologiaako? Eihän sun teksteistä saa mitään tolkkua enää
- AnonyymiUUSI
Aloitukseen ei ole liitetty mitään vtun j merkkejä tai muitakaan tiettyjä henkilöitä.
- AnonyymiUUSI
Toisen vastoinkäymisistä voimaa saava on tietenkin vahingoniloinen. Emmeköhän kaikki ole tuomareita ja tuomittuja, toisten satunnaisen pahuuden ja fantasian uhreja ja vuorollamme pulppuavia fantasian ja pahuuden lähteitä. Ja jos joskus satutaan syyttämään synneistä joihin onkin viaton, löytyy varmasti kasapäin muita joihin on syyllistynyt ja joista maailma ei tiedä mitään.
- AnonyymiUUSI
Tohon ei voi muuta sanoa, kuin että "ei ole olemassa syyttömiä, on vain huonosti kuulusteltuja" - Josif Dzugashvili, alias Stalin, eli teräsmies...
hjurmaasustr
- AnonyymiUUSI
Helpotuksensekaista iloa ettei ole ainoa jota kohtalo kovalla kädellä kurittaa.
- AnonyymiUUSI
Syväluotaavan analyysin tulos tuskin on kovinkaan mairitteleva monessakaan suhteessa. Ehkäpä se juurikin on se selittävä tekijä.
- AnonyymiUUSI
Aloituksen kirjoittaja ja vastaus siihen saattaa olla sama tyyppi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksen kirjoittaja ja vastaus siihen saattaa olla sama tyyppi.
Ei nyt kuitenkaan ole samatyyppi
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453303
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683163Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302865Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572716- 252169
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛111969Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141538Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231427- 151306
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31297