Tää on ihan kauheeta. Mä haluaisin vain olla sun kanssa ja mä en voi. Mä en voi edes tehdä mitään. Olla vaan. En pysty unohtamaan, en pääse irti, en voi olla sun kanssa. Itkin vähän, kokoan itseni ja pakotan toimimaan. Ei tää tästä, mut pakko yrittää jaksaa.
n->m
Itkin vähän
21
466
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on taas sellasta pjaskaa.
- Anonyymi
Sitä tää kyllä on.
- Anonyymi
aikamoista maalittamista taas, mene eteenpäin ja lakkaa palstalla asioiden vatvominen, se ei johda mihinkään tai auta ketään
- Anonyymi
Mikset?
Sivusta - Anonyymi
Voitko olla?
T.ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas. Amen.- Anonyymi
Työnnä nyt toi jesses johkin kaivoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnnä nyt toi jesses johkin kaivoon.
Reps 😄
- Anonyymi
Sama juttu minulla miehellä. Kaipaan mutta tunnen oloni niin tyhjäksi ja olemattomaksi, että en voi siksi naista lähestyä mitenkään. Olo on kuin kaukaisen maan prinsessaan rakastuneella sammakolla. Täällä omalla suollani vaan pompin tyhmänä ja toivottomana.
- Anonyymi
Mee sen luokse kyl kaikki järjestyy)
- Anonyymi
🩷
- Anonyymi
Haluatko, että tarkistan oletko tyhjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko, että tarkistan oletko tyhjä?
Miten se tarkastetaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tarkastetaan?
Katsotaan tuleeko mitään ulos 😂
- Anonyymi
Älä suotta itke asiat muuttuvat kyllä paremmiksi
- Anonyymi
🩷
- Anonyymi
Pahemmiksi siis.
- Anonyymi
älä soittele
- Anonyymi
Aina voi tehdä älä viitte!!
- Anonyymi
Elämästähän voi tehdä myös hankalaa jos niin haluaa
- Anonyymi
Tiedätkö universumi lähettää näin sinulle varoituksen.Voit kuunnella sitä tai et ,tietysti oma valintasi.
- Anonyymi
Kiva ois nähdä ja sillei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on375615- 545449
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1024434En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163833Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443713Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313462Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53240Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682926- 252669
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris422531