He juu ja hilpati rippaa. POOKI JAUHAA. KIUAS KIHISEE JA kyllä saunasss on mukavaa. Hejehhe se paras kanava jauhaaa! Tuliskohan kohta Satumaan
tango.
🍻 🦤
Parashan se näin yölläki tool Pookihan se on
25
466
Vastaukset
- Anonyymi
Tottahan toki tulee, koska Pooki on paras ja ykkösten ykkönen. Paitsi että Pooki on "The Special One". Tämä siksi, että Pooki on ainoa ykkönen. Kiistatta paras radio Suomessa. Pooki soittaa todella monipuolisesti Taipaleen Reiskan biisejä. Tämä tiedoksi kaikille.
- Anonyymi
Kyllä jämpti on näin! Mikään ei voita pooki, sauna, kalja ja makkara kombinaatiota! 👍📻🍻🇫🇮
- Anonyymi
No nyt on kkona!
- Anonyymi
Ai soitetaanko siellä Toolia, hieno bändi. pitääpä kuunnella.
- Anonyymi
Hyi hitto, siellä mitään toolia ollu, jotain hiton humppasaastaa. Kaikkea roskaa sitä hehkutetaanki.
- Anonyymi
Pookilla soitetaan Taipaleen Reiskaa 👍
- Anonyymi
Täysin totta ja kiistantonta faktaa. Pooki on ykkösten ykkönen. Kiistatta paras.
- Anonyymi
No siis Pookihan toimii 24/7. Aina Pooki päällä meillä. Vaimokin tykkää.. Tietäisittekin mitä kaikkea Pooki on meillä tahdittanut
- Anonyymi
Kiikkutuolia ja rollaattoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiikkutuolia ja rollaattoria.
Eheii. Minä 42 ja vaimo 34. Rollaattorit on vielä kaukana. Ainakin toivottavasti. Kiikkutuoli löytyy, mutta siinä emme ole tahditelleet
- Anonyymi
Kyllä täälläkin Pookin tahtiin vedellään päivittäin. Tiedätte kyllä mihin.
-Suolihomo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eheii. Minä 42 ja vaimo 34. Rollaattorit on vielä kaukana. Ainakin toivottavasti. Kiikkutuoli löytyy, mutta siinä emme ole tahditelleet
Mainitsemasi ikäiset ei pookeja kuuntele. Iät meni vähän alakanttiin. 79 ja 85 taitaa lähempänä olla totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsemasi ikäiset ei pookeja kuuntele. Iät meni vähän alakanttiin. 79 ja 85 taitaa lähempänä olla totuutta.
Sinä et tiedä siitä mitään, kunhan vain oletat, ja senkin asenteellisesti. Pookia kuunnellaan ainakin 25-30 ikäluokasta eteenpäin. Aika paljon nuoria aikuisia on Pookin kuuntelijoissa ainakin täällä etelässä. Tunnen paljon näitä ihmisiä, koska tanssiharrastus. Pookin kontaktiohjelmien soittajissa kuulostaa olevan paljon työikäisiä, näin ei aina ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä siitä mitään, kunhan vain oletat, ja senkin asenteellisesti. Pookia kuunnellaan ainakin 25-30 ikäluokasta eteenpäin. Aika paljon nuoria aikuisia on Pookin kuuntelijoissa ainakin täällä etelässä. Tunnen paljon näitä ihmisiä, koska tanssiharrastus. Pookin kontaktiohjelmien soittajissa kuulostaa olevan paljon työikäisiä, näin ei aina ole ollut.
Nimenomaan, sitä kuuntelua on jossakin marginaalisessa tanssiporukassa ehkä. En tunne KETÄÄN alle 40 vuotiasta, joka kuuntelee Pooki, tai kehtaa myöntää kuuntelevansa. Minulla on käsitys, ettei se ole enää kovin suosittu edes iäkkäämpien kohderyhmässä. Finnpanelin mukaan kuuntelu on laskenut melko jyrkästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan, sitä kuuntelua on jossakin marginaalisessa tanssiporukassa ehkä. En tunne KETÄÄN alle 40 vuotiasta, joka kuuntelee Pooki, tai kehtaa myöntää kuuntelevansa. Minulla on käsitys, ettei se ole enää kovin suosittu edes iäkkäämpien kohderyhmässä. Finnpanelin mukaan kuuntelu on laskenut melko jyrkästi.
Käsityksesi on väärä. Et selvästikään ole viime vuosina tanssilavoilla käynyt. Tanssiharrastus on ollut jo pitkään nosteessa ja nimenomaan nuorten ihmisten keskuudessa. Miksipä ei olisi, se on hauskaa ja samalla hyvää liikuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täälläkin Pookin tahtiin vedellään päivittäin. Tiedätte kyllä mihin.
-SuolihomoEmme tiedä, joten voitko hieman avata mitä tarkoitat. Vai onko koko juttu ihan perseestä?
- Anonyymi00018
Kiuas sihisee tunnin päästä. Sen verran vie aikaa kun Harvia lämmittää saunan optimaaliseen saunomislämpötilaan. Pooki päällä, Pooki viihteellä 👍
- Anonyymi00019
Saunaan saunaan suomalaiset ja POOKI päälle 🍻
- Anonyymi00021
Pooki sentään kuuluu FM taajuudella Ruotsissakin. 💪
- Anonyymi00022
Hyvin kuuluu Tervola Ruotsin puolelle 👍👍🍺📻
- Anonyymi00023
Mitä sitten? Suomalaisen radion Ruotsissa kuulumisen hehkuttaminen on kiimailua.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitä sitten? Suomalaisen radion Ruotsissa kuulumisen hehkuttaminen on kiimailua.
Ei kiimailua vaan faktaa. Pookia kuunnellaan Ruotsissa Pookin kuuluvuusalueella enemmän kuin SR Finskaa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei kiimailua vaan faktaa. Pookia kuunnellaan Ruotsissa Pookin kuuluvuusalueella enemmän kuin SR Finskaa.
Pooki on tutkitusti Haparanda-Pajala-Övertorneå alueen kuunnelluin radio. Tosiasia!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Pooki on tutkitusti Haparanda-Pajala-Övertorneå alueen kuunnelluin radio. Tosiasia!
Juu, dagens nyheterissä oli tästä juttua.
- Anonyymi00027
Meikäläinen lähtee kohta loppiaissaunaan. On makkaraa ja on olutta. Pooki tottakai on päällä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393