Näkisitkö meitä yhdessä päivän, viikon, kuukauden, vuoden vai koko loppuelämän, mies?
Tahtoisitko olla minun kanssani?
16
428
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin onnellinen edes yhdestä yöstä, mutta loppuelämä olisi unelmaa!
- Anonyymi
I guess could describe as a common seizing the day
- Anonyymi
Tämähän se on se unelma. - täältä sivulta
- Anonyymi
Koko loppuelämän 🩷
- Anonyymi
En ala suhteeseen, jos en pysty kuvittelemaan sen kestävän loppuelämän ajan.
- Anonyymi
Hyvä periaate.
Sivusta - Anonyymi
Mitä se auttaa vaikka sinä pystyisit kuvittelemaan loppuelämäsi hänen kanssaan jos sinä olet hänelle sellainen jonka viereen hän ei voisi edes kuvitella nukahtavansa saati uskaltaisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se auttaa vaikka sinä pystyisit kuvittelemaan loppuelämäsi hänen kanssaan jos sinä olet hänelle sellainen jonka viereen hän ei voisi edes kuvitella nukahtavansa saati uskaltaisi
Onpas sinulla vilkas mielikuvitus.
- Anonyymi
Sydän viestii loppuelämästä.
- Anonyymi
Sama. sivusta
- Anonyymi
Mistä se viestii korkeintaan verenkierto häiriöistä
- Anonyymi
Kuka kenet kenen kanssa mitä pystyt itse itsestäsi hänelle antamaan
- Anonyymi
Minä jaksan olla ikuisesti sen naisen kanssa. Olisin joka päivä aivan ihastunut ja rakastunut. 500 000 000 000 000 000 000 000/5 Pussaisin.
- Anonyymi
tuskin haluan enää suhteeseen kerran olin kihloissa (xD) rupes riitteleen
- Anonyymi
ME YES
- Anonyymi
näillä tunteilla, ainiaan ja silti vain myös istua vierelläsi kattoen telkkaria... joko oma pääni telkkariin päin sinun reidelläsi sinä silittäen minua tai sitten minä hieroen sinun jalkojasi sinä makoillen....
JL
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163