Olenkohan sinun

Anonyymi-ap

Ensirakkaus?

60

739

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensirakkaus on se kun vihille mennään, oliko näin.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat

Voi hyvän tähden sinua. Sivusta mouse ylös ns

• Anonyymi

Ei vaan se jota kohtaan on edes jonkinlaisia tunteita

• Anonyymi

Me voidaan saada se tuntumaan siltä beibi

• Anonyymi

Söpöä🥰
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söpöä🥰
        Sivusta

Jos näin voidaan kokea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näin voidaan kokea?

Voi varmasti

• Anonyymi
        UUSI

Niinku näin? Lil peep - save that shit

• Anonyymi

Eikö se ensi rakkaus ole tyyliin 13-vuotisilla?

• Anonyymi

Ne on ihastuksia moni osaa vielä keski-ikäsenäkään muuta kun ihastua

• Anonyymi

Mulla oli 10-vuotiaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on ihastuksia moni osaa vielä keski-ikäsenäkään muuta kun ihastua

No onpa hitaasti kehittyneitä aikuisia.

• Anonyymi

Kyllä hän on ensirakkauteni ja vielä ensisilmäyksellä. Tapahtui vain yksi ikävä välikohtaus kauan sitten, enkä saanut kertoa. M > n

• Anonyymi

Rakastuit ulkonäköön ei kestä ei ois kestän jos edes kokeilitte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastuit ulkonäköön ei kestä ei ois kestän jos edes kokeilitte

Olin pikkupoika ja hän tyttö. Oli söpö mielestäni ja tiesin kyllä että on ihana. Nykytilannettaan en tiedä missä on ja mitä ajattelisi minusta. Luultavasti on varmaan naimisissa ja rakastaa omaa miestään kiltisti loppuelämänsä.

• Anonyymi

sanottakoot että eksiä en kaipaa

• Anonyymi

Nainen yleensä lähtee suhteesta kun ei saa siitä enää mitä haluuaa eksä sattuu jonkun toisen löytämään antaa kyllä pillua pitää huolen että eksän nyksä saa tietää näin pidetään eksä reservissä naisten tavalla silloin kun nainen lähtee suhteesta siksi ettei saa suhteelta mitä kaipaa se oli siinä ei osaa jättää rauhaan ni helppo tapa saada lähestymiskielto ääripäät väliin mahtuu miljoonia versioita ja eri tapoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen yleensä lähtee suhteesta kun ei saa siitä enää mitä haluuaa eksä sattuu jonkun toisen löytämään antaa kyllä pillua pitää huolen että eksän nyksä saa tietää näin pidetään eksä reservissä naisten tavalla silloin kun nainen lähtee suhteesta siksi ettei saa suhteelta mitä kaipaa se oli siinä ei osaa jättää rauhaan ni helppo tapa saada lähestymiskielto ääripäät väliin mahtuu miljoonia versioita ja eri tapoja

Mies lähtee suhteesta yleensä ihan sama mistä syystä yleensä panee ekssää kyllä tilaisuuden tarjouduttua kun se oli se ensirakkaus josta on mahdotonta päästä yli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies lähtee suhteesta yleensä ihan sama mistä syystä yleensä panee ekssää kyllä tilaisuuden tarjouduttua kun se oli se ensirakkaus josta on mahdotonta päästä yli

Miksi ei toimi ystävyys eksän kanssa ainakaan useimmat naiset ei hyväksy edes kaveruutta naisen kanssa miehelle saatika eksän si mu mies on lähes poikkeuksetta nasse jos käyttäytyy samalla tavoin kuin nainen miksi olen latino naista ajatellu parisuhteeseen niilä on toki luonnetta vähemmän kuin suomalaisella naisella mutta tempperamentiä huomattavasti enemmän kenties varmempaa saada nyrkistä kun saa suuttumaan tietää ainakin että teki jotain väärin olen myös ai sanon et jos suomalainen mies ei pärjää sumalaisen naisen kanssa edes ei latino naisesta naisista kannata edes haaveilla ottaa varmasti ylivallan parisuhteessa

• Anonyymi

Tässä iässä sitä toivoo jo viimeistä. On sen verran rasittavaa.

• Anonyymi

Toivosa on hyvä elää jos usko karkas jo keskiarvosesti parisuhteen kestoikä 5-10 vuotta yli sen enemmistä elää toimimattomissa parisuhteissa noin puolet parisuhteissa joissa kuitenkin välitttää toisesta ja hks kymmenestä parisuhtessa jossa rakastaa toista vaikka toinen ei vois vähempää välittää

• Anonyymi

🙂😌

• Anonyymi

Kaikilla on ensirakkaus. Kun mennään elämässä ensi kertaa vihille. Rakkaus säilyy, vaikka ero tulisikin. m>n

• Anonyymi

Nyt on sellaista höpötystä että oksat pois. Jos rakkaus loppuu, niin ei se kyllä säily, kuin korkeintaan kaverillisella tasolla, ellei riidaksi mene.

• Anonyymi

Ihan kuin kaikki menisi vihille rakkaudesta. Lujasti voi rakastaa menemättä vihille. Väitän et usemmiten suhteet syntyy aika sattumalta, ei sitä itselle sopivinta etsien tai löytäen.

• Anonyymi

Kuulemma kohteet vaan vaihtuu

• Anonyymi

Et, mutta elämäni ensimmäinen ja viimeinen tosirakkaus.

• Anonyymi

Hän rakastuu kaikkiin 😅

• Anonyymi

Oliko tämä minulle miehelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todennäköisesti, koska tähdet ovat puolellasi.
        Sivusta

• Anonyymi

Mitäs katsovat rakastunein silmin 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle 😅

• Anonyymi

Kuka hän mä en ainakaan mielestäni osaa edes rakastaa jo välittävä ihminen varoittaa rakastava ihminen kieltää koska pelettää menettävänsä jolloin käy lapsen kasvatuksessa niin että kun silmä välttää ni voi olla varma että lapsi teki sen mitä kiellettiin ja parisuhteessa melko pitkälle toimii lapsena opitut mallit esikuvana/pohjana

• Anonyymi

Paitsi sinuun ja sen takia tuommosta kirjoittelet?
        Sivu

• Anonyymi

Olet elämäni ensimmäinen tuomio palstaäijä

• Anonyymi

Sehä oo sit ku yks pitkä puhallus jos oot tästä varma tms emt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehä oo sit ku yks pitkä puhallus jos oot tästä varma tms emt

Päämäärä korvaa keinot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päämäärä korvaa keinot

Ei!

• Anonyymi

Jos olet Minna niin sitten. m-n

• Anonyymi

Minnoja on aika monta ja aloittajasta en tiedä.

• Anonyymi

Mun ensirakkaus oli pitkä ja komea. Ootko sellainen?

• Anonyymi

Kait se näin voimakas tunne sitä rakkautta sitten on. Silloin sinä varmaankin olet ensirakkauteni.

• Anonyymi

Siihen aikaan yksi haminan kauneimmista ulkonäöllisesti hyvän näköinen mitä siitä sitte tätänykyä asuu reilun sadan kilsan päästä haminasta kenties olisi päättyny eroon joka tapauksessa kenties ei jos olisi oppinu mut tuntemaan hyväksi toki mut sellaisena kuin olin ja olen edelleen muuttunu siitä muutoin miksikään luonu itselleni paksumman tai läpäisemättömän suojakuoren miksi mitä muuta voi oletta tämän kaltaisessa maailmassa jossa kaikki ottaa mallia maasta joka on täynnä hyväksikäyttäjiä venäjä on ainoa joka on pitänyt oman linjasa välittämättä muista hieno tapa oppia

• Anonyymi

No et todellakaan. Et lähellekään.

• Anonyymi

Et ole ensimmäinen etkä ole vilmeinen etkä edes paras millään mittareilla.

• Anonyymi

Olit kyllä valitettavasti a mies petturi.

• Voit hyvinkin olla. Olitko Ellivuoressa juhannuksena 1976?

• Anonyymi

xD jassoo

• Anonyymi

Hän on. Ensimmäinen ja viimeinen rakkaus. Ainoa rakkaus.

• Anonyymi

Oikein ajattelet. Toteaa mies sivusta.

• Anonyymi

Mulla oli ensirakkaus 9 vuotiaana. Voi että sitä yksipuolista loputonta kaipausta. Se oli niin ihanan söpö poika. Mustat hiukset taisi olla. Nimenkin muistan vielä. Niko. Voih ettien että.

• Anonyymi

Tämä 80-luvulla kun jotkut asiat oli vielä paremmin.

• Anonyymi

Voi olla

• Anonyymi

no kyllä taidat olla😆🐛hihi älä!

• Anonyymi

Jussi on ❤️

• Anonyymi

et todella

• Anonyymi

Olet toinen rakkauteni, mutta lyöt kyllä kovempaa sydämeen, kuin ensirakkaus. Nämä kaksi kyllä riittää ja olen onnellinen molemmista m>n

• Anonyymi

Ei kai se rakkautta ollut, ei ainakaan molemminpuolista. Enkä voi mennä vannomaan mikä sitä rakkautta sitten ois koskaan ollut. Jotain lievempiä tunteita. Mutta on ne vaa sitkeitä.......................................................................................

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11416
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5884
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      162
      4779
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      15
      4671
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      32
      4331
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4193
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3487
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80