Tänään on veropäivä – tätä on odotettavissa
Viime vuoden eniten veroja maksaneiden tiedot tulevat julki kello 8. https://yle.fi/a/74-20193234
On taas se aika vuodesta, kun kansalaiset pääsevät kiroamaan ja nostamaan itkuvirtensä taivaita kohti. Vuosi toisensa jälkeen toistuu sama hirvittävän kauhistuttava epäoikeudenmukaisuus: Miksi juuri ne ovat suurituloisempia, jotka eivät sitä ansaitse millään lailla tai vähimmässäkään määrin, mutta juuri minä jään kaikesta osattomaksi, vaikka varmuudella olisin ansainnut sen kaiken ja paljon muuta!
Viime vuoden eniten veroja maksaneiden tiedot tulevat julki kello 8.
18
223
Vastaukset
- Anonyymi
Verotiedot, uuden musiikin kilpailu, kaikenlaiset äänestykset ovat turhimpia päiviä. Poistettava kokonaan kalenterista.
- Anonyymi
Vuoden kohokohta taas tuloillaan. Joka vuosi katsomme aina sukulaisten, naapureiden ja työkavereiden tulot oikein suurennuslasin kanssa...
- Anonyymi
Black friday samaan listaan.
- Anonyymi
Veikko Lavin laulussa Nälkälinna on kohta: "Suutari taas soittaa Vapaa Venäjää,
oikeus kun voittaa, tehdas hälle jää." Eli kaikki toisten hallitsma omaisuus on väärin, mutta heti kun sen saisi itselleen, niin silloin on oikeus koittanut!😆 - Anonyymi
Tuossapa aluksi: https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011587332.html
- Anonyymi
Odotan kuola valuu.sitten puhelin ralli juorutaan ollaan kateellisia kun itse ei pystytä tekemään rahaa
- Anonyymi
"Kyllähän sitä minäkin muuten, mutta kun...." käy selityksenä joka paikkaan.🤣
- Anonyymi
On tässä ihan reipas ja mielenkiintoinen oma elämäkin elettevänä ilman muitten tuloja räknätessä. Sottailkoot ne joita asia kiinnostaa ja jotka siitä muita sitten tiedottavat.
- Anonyymi
Onneksi tuli tehtyy kylppäri remontteja ilman kuittia👌👌👌
- Anonyymi
Onneksi teit. Eihän sitä persaukinen nyt kuitilla. Säästyneet rahat voitkin sitten laittaa vähävaraisille eli itsellesi.
- Anonyymi
Mikä siinä on kun ei yhtään sukulaista, kaveria tai muutakaan tuttua noilta listoilta löydy?! Minkä rupusakin seassa sitä joutuukin elämään...
- Anonyymi
Sitä minäkin tässä kovasti ihmettelin ettei ainuttakaan jollain lailla läheisempää tuttua ollut suurituloisten joukossa. Ei löytynyt vaikka ihan suurennuslasin kanssa selailin, mutta kun ei niin ei.
- Anonyymi
Mist mie saan kultasten karjaharjan ku kutittaa nii kauhiasti.
- Anonyymi
Noh ei tää mitään hääviä ole olla aina noilla listoilla. Se on vain numeroita ja rahaa mitä kasautuu tilille
- Anonyymi
Luulisi edes rikollisia kiinnostavan...
- Anonyymi
Kateellinen olen itse en pysty tekemään rahaa.eikä myös suku.ainut rikkaus on vihreä kateus.onko joku minulle kateellinen?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1446058
- 1703281
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4363177- 262414
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv572264Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo762123Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m161969- 791613
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍181253Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä141224