Välillämme tulee tapahtumaan
Mitä meidän
34
637
Vastaukset
- Anonyymi
Mun ja hänen: joko jatketaan kuin tähänkin asti ja lopulta nää tunteet haihtuu ja muuttuu kaveruudeksi tai sitten selvitetään tää ja päätetään, et ollaan kavereita tai päätetään katsoa, onko meillä mahdollisuus olla enemmän.
- Anonyymi
Vielä ainakin läikähtää sydämessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä ainakin läikähtää sydämessä
Niin poliisin ikivanhan tiedotteen mukaan tunteetkin vielä vuosikymmenten jälkeen
- Anonyymi
kaveruutta vaan jos jotaki
- Anonyymi
Ei mitään
- Anonyymi
Rakastavaiset kumppanit.
- Anonyymi
Ei enää mitään
- Anonyymi
Rakastellaan tajut kankaalle ❤️🙏💥🔥💫
- Anonyymi
Tämän minäkin haluan erään miehen kanssa❤️🔥💥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämän minäkin haluan erään miehen kanssa❤️🔥💥
Mul on ihan väärä mies kyl nyt. Mistäs löytyisi oikea?
- Anonyymi
Kaikki hiljenee ja lampun sammuu viimein.
- Anonyymi
Green lantern gone it is
- Anonyymi
Kavereiden kanssa ei sitten nxxxx eikä vietetä muutenkaan hempeitä hetkiä !!
- Anonyymi
Itsellesikö muistutat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellesikö muistutat?
Onko sul kaikki ihan okei? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellesikö muistutat?
Rai sit tämä on niille uusille potentiaalisille ystäväehdokkaille eh eh
- Anonyymi
Terkuin kihlattusi M nainen! 🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rai sit tämä on niille uusille potentiaalisille ystäväehdokkaille eh eh
Eli ei koske mua.
- Anonyymi
Saahan sitä tehdä jokainen mitä haluaa, mutta sitten on syytä unohtaa ainakin mun "virittelyt" samaan aikaan ja jälkeen.
- Anonyymi
Ei ilmeisesti mitään. Onkohan mies sössinyt monenkin kanssa asiat, kun nyt piileksii. Itse jatkan elämääni ja teen jo suunnitelmia loppuvuoteen ja ensi vuodelle.
- Anonyymi
No jos jopa poteron joutuu kaivamaan niin kaippa, mitä gubbe ite tuumaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos jopa poteron joutuu kaivamaan niin kaippa, mitä gubbe ite tuumaat?
Käyhän sinä poika siellä taustalla alkuun vaikka kerran kertaamassa saattaa olla hyväksi imagolle jos oikein pyyetään sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyhän sinä poika siellä taustalla alkuun vaikka kerran kertaamassa saattaa olla hyväksi imagolle jos oikein pyyetään sinne
T sotatieteen dosentti. Mut siis tämä painotus olikohan noin ku yritit fiilaa?
- Anonyymi
Erään henkilön kanssa olevan tilanteen pohjalta sanoisin, hän tulee ottamaan etäisyystauon jälkeen yhteyttä. Sitten nähdään, tykätään, koetaan asioita, läheisyyttä, rakastellaan, höpötellään. Menee muutama viikko, kunnes pelot alkaa vääntää (molemmilla) ja ei kun etäälle ja paniikissa karkuun. Ja tauko ja sitten taas läheisyyttä jne... Hyvin käy tämä mulle, erittäin hyvin. Ei teeskentelyä vaan aitoja tunteita ja itsen kuuntelua, opettelua❤️ Ehkä sitten satavuotiaina ei enää jakseta säätää ja vääntää näin vahvasti ja juosta varjojaan karkuun😅 vaan ollaan jo opittu rakastamaan ja luottamaan rakkauteen.
- Anonyymi
Olet nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen?
Joo olen.
- Anonyymi
Kumpi olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen?
Kuka kysyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysyy
Toinen nainen. Varmistin vain.
- Anonyymi
Kun edes nähtäisiin joskus. Kaipaan sinua mies.
- Anonyymi
Otat yhteyttä. Joku vihdoin loksahtaa mielessäsi niin, että sinulla on jopa pakonomainen tarve toteuttaa asia hyvinkin nopeasti.
Olet nähnyt merkkejä meistä molemmista ja tiedät, että meillä on erityinen yhteys. Saat voimaa minusta ja minä elän sinussa tietäen ja tunnustellen. Joo, kuulostaa kummalta.
Jossain vaiheessa yritit ohittaa tunteesi ja minäkin olin jo heittämässä vavan jorpakkoon, mutta koska olen sitkeä niin eihän se käynyt päinsä, kummallekaan.
Tunteet on lyöneet aaltoliikettä, mutta molempien perusajatus ja sanaton viestintä on ollut seistä yhdessä, tapahtui mitä tahansa.
Nyt odotan, että hyvinkin pian, marraskuun aikana otat yhteyttä. Sen jälkeen tunnustellaan yhdessä halutaanko edetä yhdessä sielunkumppani ystävinä vai sen lisäksi kumppaneina.
Tämän pidemmälle en kerro. - Anonyymi
Odotan 🙂
- Anonyymi
Minusta tulee sen naisen oma kultamussukka, tai sitten olen liian arka.
- Anonyymi
Rohkeutta Sinulle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4310613Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610155- 227937
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776344Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.324973- 564763
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1184091Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253439- 633155
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273104