Mitä meidän

Anonyymi-ap

Välillämme tulee tapahtumaan

34

637

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun ja hänen: joko jatketaan kuin tähänkin asti ja lopulta nää tunteet haihtuu ja muuttuu kaveruudeksi tai sitten selvitetään tää ja päätetään, et ollaan kavereita tai päätetään katsoa, onko meillä mahdollisuus olla enemmän.

• Anonyymi

Vielä ainakin läikähtää sydämessä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä ainakin läikähtää sydämessä

Niin poliisin ikivanhan tiedotteen mukaan tunteetkin vielä vuosikymmenten jälkeen

• Anonyymi

kaveruutta vaan jos jotaki

• Anonyymi

Ei mitään

• Anonyymi

Rakastavaiset kumppanit.

• Anonyymi

Ei enää mitään

• Anonyymi

Rakastellaan tajut kankaalle ❤️🙏💥🔥💫

• Anonyymi

Tämän minäkin haluan erään miehen kanssa❤️🔥💥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän minäkin haluan erään miehen kanssa❤️🔥💥

Mul on ihan väärä mies kyl nyt. Mistäs löytyisi oikea?

• Anonyymi

Kaikki hiljenee ja lampun sammuu viimein.

• Anonyymi

Green lantern gone it is

• Anonyymi

Kavereiden kanssa ei sitten nxxxx eikä vietetä muutenkaan hempeitä hetkiä !!

• Anonyymi

Itsellesikö muistutat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellesikö muistutat?

Onko sul kaikki ihan okei? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsellesikö muistutat?

Rai sit tämä on niille uusille potentiaalisille ystäväehdokkaille eh eh

• Anonyymi

Terkuin kihlattusi M nainen! 🤬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rai sit tämä on niille uusille potentiaalisille ystäväehdokkaille eh eh

Eli ei koske mua.

• Anonyymi

Saahan sitä tehdä jokainen mitä haluaa, mutta sitten on syytä unohtaa ainakin mun "virittelyt" samaan aikaan ja jälkeen.

• Anonyymi

Ei ilmeisesti mitään. Onkohan mies sössinyt monenkin kanssa asiat, kun nyt piileksii. Itse jatkan elämääni ja teen jo suunnitelmia loppuvuoteen ja ensi vuodelle.

• Anonyymi

No jos jopa poteron joutuu kaivamaan niin kaippa, mitä gubbe ite tuumaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos jopa poteron joutuu kaivamaan niin kaippa, mitä gubbe ite tuumaat?

Käyhän sinä poika siellä taustalla alkuun vaikka kerran kertaamassa saattaa olla hyväksi imagolle jos oikein pyyetään sinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyhän sinä poika siellä taustalla alkuun vaikka kerran kertaamassa saattaa olla hyväksi imagolle jos oikein pyyetään sinne

T sotatieteen dosentti. Mut siis tämä painotus olikohan noin ku yritit fiilaa?

• Anonyymi

Erään henkilön kanssa olevan tilanteen pohjalta sanoisin, hän tulee ottamaan etäisyystauon jälkeen yhteyttä. Sitten nähdään, tykätään, koetaan asioita, läheisyyttä, rakastellaan, höpötellään. Menee muutama viikko, kunnes pelot alkaa vääntää (molemmilla) ja ei kun etäälle ja paniikissa karkuun. Ja tauko ja sitten taas läheisyyttä jne... Hyvin käy tämä mulle, erittäin hyvin. Ei teeskentelyä vaan aitoja tunteita ja itsen kuuntelua, opettelua❤️ Ehkä sitten satavuotiaina ei enää jakseta säätää ja vääntää näin vahvasti ja juosta varjojaan karkuun😅 vaan ollaan jo opittu rakastamaan ja luottamaan rakkauteen.

• Anonyymi

Olet nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nainen?

Joo olen.

• Anonyymi

Kumpi olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nainen?

Kuka kysyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kysyy

Toinen nainen. Varmistin vain.

• Anonyymi

Kun edes nähtäisiin joskus. Kaipaan sinua mies.

• Anonyymi

Otat yhteyttä. Joku vihdoin loksahtaa mielessäsi niin, että sinulla on jopa pakonomainen tarve toteuttaa asia hyvinkin nopeasti.
      Olet nähnyt merkkejä meistä molemmista ja tiedät, että meillä on erityinen yhteys. Saat voimaa minusta ja minä elän sinussa tietäen ja tunnustellen. Joo, kuulostaa kummalta.
      Jossain vaiheessa yritit ohittaa tunteesi ja minäkin olin jo heittämässä vavan jorpakkoon, mutta koska olen sitkeä niin eihän se käynyt päinsä, kummallekaan.
      Tunteet on lyöneet aaltoliikettä, mutta molempien perusajatus ja sanaton viestintä on ollut seistä yhdessä, tapahtui mitä tahansa.
      Nyt odotan, että hyvinkin pian, marraskuun aikana otat yhteyttä. Sen jälkeen tunnustellaan yhdessä halutaanko edetä yhdessä sielunkumppani ystävinä vai sen lisäksi kumppaneina.
      Tämän pidemmälle en kerro.

• Anonyymi

Odotan 🙂

• Anonyymi

Minusta tulee sen naisen oma kultamussukka, tai sitten olen liian arka.

• Anonyymi

Rohkeutta Sinulle!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      43
      10613
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10155
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7937
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6344
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      32
      4973
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      56
      4763
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      118
      4091
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      125
      3439
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      63
      3155
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      227
      3104
    Aihe