Tuntuuko ettet tiedä

Anonyymi-ap

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään

47

4892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tunnu. En ajatellut toimia mitenkään sun suhteen.

• Anonyymi

Ja mikset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikset

Ethän säkään ole toiminut. Eikä varmaan ees tunneta. Siinä ainakin 2 syytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän säkään ole toiminut. Eikä varmaan ees tunneta. Siinä ainakin 2 syytä.

Eiköhän lähes kaikki palstalla kävijät ole jo luopuneet kaivatuistaan, siis luovuttaneet, kun täällä vain kirjoittelevat.

• Anonyymi

Tuskin tarvitsee toimia mitenkään.

• Anonyymi

Alkuvuodesta tiesin, enää en. Hänelle.

• Anonyymi

Mitä alkuvuodesta tiesit? Että unohdat minut niinkö? Ja et pysty siihen kuitenkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä alkuvuodesta tiesit? Että unohdat minut niinkö? Ja et pysty siihen kuitenkaan

Tiesin miten suhtautua hänen lähentymiseensä ja että se olisi siinä. Myöhemmin kuivanjyrkkä reaktioni siihen alkoi muistuttamaan itselleni. Niin, piti unohtaa mutta ei mennytkään katkaisijaa kääntämällä. En nyt oikein pystykään unohtamaan mutta en edelleenkään enää usko tunnustuksiin. Saatikka luottamukseen. Hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesin miten suhtautua hänen lähentymiseensä ja että se olisi siinä. Myöhemmin kuivanjyrkkä reaktioni siihen alkoi muistuttamaan itselleni. Niin, piti unohtaa mutta ei mennytkään katkaisijaa kääntämällä. En nyt oikein pystykään unohtamaan mutta en edelleenkään enää usko tunnustuksiin. Saatikka luottamukseen. Hänelle.

Selkee... not!

• Anonyymi

Mulla sama. Ajattelin alkuvuodesta että meistä tulee jotain. Halusin sua fyysisesti ja henkisesti. Sitten alkoi tulla epäilyksiä. Käyttäydyit IRL jotenkin torjuvasti ja kylmästi. Ja sitten taas yritit lähentyä, kun olin päästämässä susta irti. Ja vähän samaa aaltoilua jatkunut tähän päivään asti.
        Kuin hänelle, n>m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:((((

• Anonyymi

Tiedän. Ensi viikolla otan yhteyttä. Tällä viikolla sen verran kaikkea, etten kerkeäisi rauhassa ta-va-ta. naiselle

• Anonyymi

Hoitokontaktisi on varmasti samaa mieltä. Muut taas tietää kyllä mitä tehdä netissä miehille lässyttävälle skitsofreenikolle.

• Anonyymi

Skitsofreenikoilla on samat oikeudet ns.terveiden kanssa rakastaa ja saada rakkautta!

• Anonyymi

Juuu sinähän se tiedät kaiken. Itse skitsofrenikko lienet. Trolleja riittää.

• Anonyymi

Itse ainakin trollaan vaan joskus ja keksin tyhmiä juttuja.. Toisinaan toki kaipaus juttuja myös laittanut, tosin yrittänyt myös muille toitottaa, että vaikka tunteitaan tänne jakaa, kyllä jokainen järkevä tietää ettei se kohde niitä löydä. Ellei nyt ole joku lottovoiton tyyppinen sattuma.. Eikä välttämättä ole aikaa tänne edes tulla.
        Sellaista tuuleen huutelua. Moni asia ja kirjoitus voi sopia jokaiseen täällä.
        Tästä tulee helposti tapa ja jopa hupia.. Joskus taas negatiivinen juttu.
        Tästä kannattaa lähteä siinä vaiheessa ja alkaa täyttämään elämäänsä muulla mielekkäällä.

Tuo muiden diagnosointi on typerää.

Naiselta

• Anonyymi

Tuntuu...?

• Anonyymi

Mä toimin jo ja sain selkeän merkin, ettei häntä kiinnosta, joten en enää tee mitään.

• Anonyymi

Yhden kanssa epämääräinen tilanne. En tiedä enää miten toimia. Olen ajatellut, että luotan vaistooni joka sanoo, että odotan ja että meidän juttu ei ole laisinkaan ohi, vaan tarvitaan hienovaraista tilan ja ajan ottamista molemmin puolin. Joo tämän kans tuntuu luontevalta elää näin niinkuin ajatuksena. Entä käytännön tasolla. Laitanko viestiä vai en. En tiedä. Odotanko, että hän lähestyy ja jos mitään ei ikinä kuulu, annan olla. Kumpikaan ei vissiin oikein tiedä mitä tehdä. Tunne ja kiinnostus toisiin mokemmilla vahva, mutta epävarmuus taitaa puhua nyt vahvemmin.

• Anonyymi

Kohtalo johdattaa kyllä jos jotain hyvää on tapahtuakseen, turha hätäillä ja kasvattaa epämääräisiä paineita ja ajatuksia. Hymy ja katse kertoo usein että kaikkea ei ole menetetty, ne kun katoaa on tulevaisuus menetetty.

• Anonyymi

Mikä selkeä merkki, itse keksit?

• Anonyymi

Mies, ole rohkea!

• Anonyymi

Hän saa elää vapaasti omaa elämäänsä, toivoisin että olisi onnellinen. Rakastan häntä, sille en mitään mahda. Mutta etäisyyden päästä.

• Anonyymi

Ja varmasti elääkin.

• Anonyymi

Tuntuu kyllä

• Anonyymi

Tiedän ja yritän olla edes katsomatta häntä päin. Ehkä pieni hymy kaukaa on ok, jos hän ei häiriinny siitä. - täältä

• Anonyymi

Joo, kyllä tuntuu, monestakin syystä. Mitenköhän ehdoton se sun yksi periaatteesi lopulta on, joustatko jos tunteet on tarpeeksi vahvoja?

• Anonyymi

Ai se ettei ryypätä? En jaksa sellaista elämää.

• Anonyymi

Ne oli todella vahvoja.

• Anonyymi

Taas niin sekavaa. Huhhuh.

• Anonyymi

Kieltämättä alan olla neuvoton eikä suunnaltasikaan siis apua. Pitääkö sitten jättää kaikki kohtalon käsiin. Ettei ainakaan itse tule tärvelleeksi mahdollisuuksiaan millään hatusta vedetyllä poppaskonstilla.

• Anonyymi

Mikä auttaisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä auttaisi?

En tiedä, mutta sen tiedän että kaiken kautta rantain esityksen ja kokemisen takia voin hyvin huonosti. Toisin olisi, jos olisin saanut tehdä töitä, koska omillaan pärjääminen oli minulle hyvin tärkeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, mutta sen tiedän että kaiken kautta rantain esityksen ja kokemisen takia voin hyvin huonosti. Toisin olisi, jos olisin saanut tehdä töitä, koska omillaan pärjääminen oli minulle hyvin tärkeää.

Projekti tuhosi elämästäni kaiken sen mikä oli minulle tärkeää ja kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä. Jos se olisi ymmärretty olisin saanut tehdä töitä rauhassa. Pidin tärkeänä sitä, ettei minun tarvitsisi olla taloudellisesti riippuvainen kenestäkään, koska sellainen asetelma ei aina ole reilu asetelma. Kaikki se mistä olin unelmoinut tuhottiin projektin edetessä. Kukaan ei koskaán kysynyt minulta miten minä jaksan sitä ja miten ylipäätään voin! Minun näköiseni elämä hylättiin ja muut halusivat minun toimivan heidän toiveidensa mukaisesti. En ymmärrä mitä minä olin tehnyt "ansaitakseni sen kaiken". Odotin sitä, että olisin saanut vakituisen työpaikan ja olisin saanut elää juuri sellaista omannäköistäni elämää! Suru kaiken menettämisestä tulee olemaan läsnä koko loppuelämän ajan!

• Anonyymi

En voi muuta sanoa että olen sekaisin kuin seinä kello

• Anonyymi

😄👍 Haittaako tuo nyt hirveesti?

• Anonyymi

En tiedä mitä teen oman elämäni kanssa .
      Sinä päätät mitä teet omasi kanssa . Se ei ole muiden päätettävissä .
      Sivusta

• Anonyymi

Kunhan paranen
      niin koetan tehdä tikusta asiaa

• Anonyymi

Tämä vuosi on khyl saanut mut ankkuroitua taas elämään. Ennen elin kuin sumussa vailla päämäärää. Yritän alkaa pitämään itsestäni paremmin huolta.

• Anonyymi

Asia kyllä selkeni, mutta kesti vain pitkän aikaa, että hyväksyin sen mielessäni. En voi saada häntä. Vähitellen olen alkanut nähdä myös muita ja se on tuntunut hyvältä.

• Anonyymi

Ei ole mitään kurjempaa kuin päättämättömyys. Odotanko sinua vai ostatko sinä minua.

• Anonyymi

Ostan. 💶💶💶

Tänne vaan heti!

• Anonyymi

Tämä on sinun ongelmasi. Luulet haluavasi, etkä usko haluavasi. Itse halutessani teen sen täydestä sydämestäni. Katson haluamaani suoraa. Sinun katseesi harhailee ja lisäksi katsot vinoon, tai sivusilmällä. Ei ole voimaa pitää kiinni ja halutut asiat lipsahtaa käsistäsi kerta toisensa jälkeen.

• Anonyymi

Ootpa rohkea ja aloitteellinen, kun uskalla suoraan katsoa 😂

• Anonyymi

Tuntuu. Tilanteemme tekee sen, että kumpikin antaa ristiriitaisia signaaleja ja se ruokkii epävarmuutta molemmissa. Tunteet on kuitenkin niin vahvat, ettei kumpikaan pysty päästämään irti. Ja näin me kärsitään toistaiseksi.

• Anonyymi

Olen alkanut jo empien kääntyä pois, ja seison usein epäröiden, tekemätön olo,hölmö, häikäistynyt , jolta oli riistetty näkö. Jokapäiväinen elämäni on yhä tämä ahdas huone,
      jossa hetken epävarmasti, läpitunkemattoman hämärän ympäröimänä,
      tuttujen, minulle niin vieraiksi käyneiden asioiden keskellä hapuilen, pysähdyn, tunnustelen. Totuttelen siihen mitä on.

• Anonyymi

Nythän mä just tiedän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      159
      10165
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      52
      2750
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      76
      2465
    4. 84
      2298
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      145
      2056
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      235
      1878
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      41
      1342
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1275
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      115
      1187
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      34
      863
    Aihe