Tai meidän parisuhdetta tai ystävyyssuhdetta, millään tasolla. Kontrollifriikit ja muut voit jättää elämästäsi heti kun alamme seurustella.
En tiedä nainen miksi kuvittelet että antaisin sun narstististen/narsistiystävän kontrolloida mua
5
163
Vastaukset
- Anonyymi
Heti eristämässä ystävistä 🚩. Narsisti varoitus.
- Anonyymi
Ei kenenkään tarvitse olla tekemisissä epämiellyttävien henkilöiden kanssa, jotka haluaa vain pahaa. Ei se mitään narsismia ole vaan itse suojelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenenkään tarvitse olla tekemisissä epämiellyttävien henkilöiden kanssa, jotka haluaa vain pahaa. Ei se mitään narsismia ole vaan itse suojelua.
Totta!
- Anonyymi
Jep, aika yksinään saanut olla ja se ei haittaa ollenkaan.
Kuin hänelle kirjoitan sivusta - Anonyymi
En minä ole naristien kanssa muutenkaan tekemissä, koska sehän oli kunnianloukkaus olla SOMESSA jos pädetään omalla naamalla ja yritystoiminilla jotka ovat edustavat YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan ELÄIMIÄ SEKÄ ELÄINTENPALVELUITA.
En minä omista eläimiä ja en omista edes lintuja jotka käyvät ikkunalaudalla välillä istumassa ja iloisesti hyppimässä. En edes ruoki lintuja talvella, koska linnut löytää luonnosta ruokansa. Ruokkimalla lintuja toimitaan luontoa vastaan ja lintu lajit kuolee, koska ne eivät osaa hakea luonnosta ruokaa. Tuo saa myös aikaan sen, että petolinnut hyökkää pikku lintujen pesiin ja syövät poikaset/hajoittaa munia, koska lintujen puolustus mekanismi katoaa. Linnut ovat syömässä ihmisten käsistä ruokaa, koska ihmisten pitää saada NARSISTEINA huomiota SOMESSA niillä lintu ja muilla eläin kuvilla.
Tuo johtaa siihen, että KAIKKI HALUAA TEHDÄ SAMAA!
He kesyttävät lintuja ja muita eläimiä ruokkimalla niitä pihoille.
Sehän on normaalia, että linnut ja eläimet käyvät pihoilla, mutta se että niitä aletaan ruokkimaan ONGELMA.
Joku voi ruokkia karhuja, susia, ilveksiä sekä muita eläimiä ja ei ne hänelle tee mitään, mutta jos hän jättää ruokkimatta niin se eläin lähtee hakemaan ruokaa seuraavasta pihasta ja sitte se kipittää pitkin kyliä sekä hakee ruokaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626755- 666578
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1445404Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504413En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204059Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53600- 373108
- 283023
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris692720Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta362223