Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
Pystyisitkö pitämään
183
11087
Vastaukset
- Anonyymi
En. Varmaan työtäsin ne sun sieraimiin.
- Anonyymi
Jää sulta korruptiorahat saamatta.
- Anonyymi
🧢
👀
👃
✌️😜
- Anonyymi
Jos olisi tarjolla suklaata, niin en todellakaan.
- Anonyymi
Palkkana suklaa. Voi herrajumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkana suklaa. Voi herrajumala.
Toivottavasti kommenttisi on vitsi?
- Anonyymi
pystyisin kyllä ja uskon että nykyään sinäkin pystyisit..?
- Anonyymi
Väärin, en pysyisi todellakaan 😘
- Anonyymi
Missä on rahaa tarjolla?
- Anonyymi
Olet velkaa vähintään miljoonan,missä ne kivet viipyy?ne asiat,jotka toiselta suoraan sanoen varastetaan,ne pitää korvata rahalla,näin sanoo Suomen laki(t)!Olet vienyt paljon,edellisetkin on palauttamatta
- Anonyymi
pystyisin. en jaksa mitään ylimäärästä suhdesähläystä ns sähläilyt sähläilty. plus että olit vtun söpö mutta lyhyt
- Anonyymi
Tulihan se sieltä liian lyhyt 😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh. Olipa rumasti sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ole sulle A. Sun pituus on täysin toisarvoista.
- Anonyymi
Laittaisin kylmät näppini miehen lämpimän paidan alle niin kuin joskus aiemminkin
Kylmät kädet, lämmin Sydän❣️
Haaveita, unelmia, leikkisyyttä ja rakkautta🙏- Anonyymi
Ilman lupaa jos kosket saat syytteen raiskauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman lupaa jos kosket saat syytteen raiskauksesta.
Tähän nyky yhteiskunta on mennyt ja se vaikuttaa kaikkeen käyttäytymiseen myös, vaikka olisi lupakin? Tilanteet voi muuttua samalla arvaamattomaksikin? Mielialat vaihtelee ja hyvän ja huonon päivän välillä erot voi olla suuria? Liian hyvä tuntuma harvemmin on totta.
Huonot hetket voi mahdollistaa asioita suuntaa jos toiseenkin. Olettaa ei kannata, vaikka tilanne kuinka antaisi ymmärtää muuta. Toisen paha mieli ei tunne sääliä. Ehdottomuus voi olla luonteen piirrekin, jos on huonoja kokemuksia menneisyydessä (mieli voi olla petollinen). - Anonyymi
Multa pääsis tuossa vaiheessa pieru.
- Anonyymi
Tee se, arvostaisin sitä paljon. Kylmät kädet osoittaisivat vaan sen; nyt tarvitsemme molemmat lämpöä, läheisyyttä ja rakkautta.
- Anonyymi
Naisesta pystyn helposti jopa parisuhteessa miksi kyllästyin jo kauan sitte siihen että niin harva nainen osaa itsestään muuta antaa kuin pillua miksi niin saa useimmat miehet pysymään jopa toimimattomissa parisuhteissa mitä niin tekee itselleen katsoppa peiliin kahdenkymmenen vuoden kuluttua ja vertaat itseäsi kahdenkymmenen vuoden takaiseen valokuvaan vanhentaa meinaan todella nopeasti nelikymppinenkin näyttää helposti kuuskymppiseltä vietettyään enimmän osan elämästään toimimattomassa parisuhteessa seksi ei pidä nuorena vaikka niin väitetään edes miestä rahahuolet vie korkeintaan hiukset päästä tai harmaannuttaa normaalia nopeammin keho taas reagoi jatkuvaan stressiin muutoin
- Anonyymi
Joo, onhan se naisen vika, kun olet hel.etin tylsä. Sun elämääsi kuuluu siis p*neminen ja valokuvan katselu.
Joo, kuolisin tylsyyteen sun kanssa. Toivottavasti naisesi on keksinyt edes viritellä suhteen, että on edes jotain vipinää.
- Anonyymi
Helposti. Niin hyvin kuoletti tunteet,että onnistuu kyllä
- Anonyymi
Ohoh. Aika pahasti pitää sanoa jos saa tunteet kuolemaan.
- Anonyymi
Riippuu mistä pitäis pitää näpit erossa.
Ehkä tänään en vielä mut parin päivän päästä näpit varmaan pysyy erossa vaikkei haluais edes.- Anonyymi
Mikä parin päivän päästä muuttuu?
- Anonyymi
Se riippuu hetkestä, jos toisen kehonkieli on "avoin" ja kasvoilla hymy joka vangitsee rakastamaan häntä, ei mikään pidättelisi tuntemaan hänen lämpimän kehonsa tuottamia tuntemuksia intohimoisesti.
https://www.youtube.com/watch?v=eFDZOoVB2Ek&list=RDeFDZOoVB2Ek&start_radio=1 - Anonyymi
Hänestä (J) en kyllä pystyisi pitämään näppejä erossa, jos nyt kohtaisimme. Ois toki ehkä pakko yrittää hillitä itseään...
- Anonyymi
Miks pitäis yrittää hillitä
- Anonyymi
Kyllä aina koskettaa saa, miksi pitäisi olla näpit erossa kuin eskimot igluissaan 🤔
- Anonyymi
Ura menee varmasti edelle joten mitään ei tule koskaan tapahtumaan.
- Anonyymi
Mihin pyrit,sitä tavoittelet...on tie hyvinvointiin sekä vaurauteen....
- Anonyymi
En pystyisi
- Anonyymi
Enhän pysty nytkään vaikka ei edes ole tavallaan tilaisuutta saatika oikeutta.
- Anonyymi
Paklo minun on, jos en saa lupaa halata ihanaa naista.
- Anonyymi
Jos ja kun eräs hyväpeppuinen tuttu ihanuus on lähellä, en pystyisi ja hän sen jo hyvin aavistaa. Oli silloin sitä flirttiä vähän mutta tilaisuus ei mahdollistanut enempää. Hän tulee nauttimaan!❤️🔥
- Anonyymi
Haaveilut ja vielä pakkomielteiset pitää lopettaa!
- Anonyymi
xDDD oevoe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on pakkomielteinen? On hän vaan niin puoleensavetävä ihanuus... Nautittaisiin pitkään ja hartaasti. Öljy hierontaa, suukottelua plus sitä! ❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on pakkomielteinen? On hän vaan niin puoleensavetävä ihanuus... Nautittaisiin pitkään ja hartaasti. Öljy hierontaa, suukottelua plus sitä! ❤️🔥
Oot kirjoittanut sen perseestä täällä jo monta vuotta. Siinä sulle pakkomiellettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kirjoittanut sen perseestä täällä jo monta vuotta. Siinä sulle pakkomiellettä.
Hyvästä kannattaa...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulun vapaudesta elämänpakkoon haaveine haavoittuneineen....
- Anonyymi
En todellakaan
- Anonyymi
helposti
- Anonyymi
Vaikea olisi mutta yrittäisin hillitä itseni. Jos näyttäisi vihreetä valoo, olisi tulipalo irti🧯
- Anonyymi
🚦= 🟢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🚦= 🟢
Ooh. Yllätyt kun nähdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooh. Yllätyt kun nähdään.
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä 🫣
- Anonyymi
Jos tilaisuus tarkoittaa lupaa häneltä, niin miksi pitäisi estellä näppejä.
- Anonyymi
En varmaankaan. Siksi pitääkin vältellä. 😁
- Anonyymi
Näin on rakas
- Anonyymi
Käsikaasua vaan alkuun...
- Anonyymi
Jos tyttö pieree, on se merkki voimakkaasta halusta.
- Anonyymi
Huh huh ❤️🔥
- Anonyymi
Tottakai. Ei se ole ikinä ollut mikään ongelma.
- Anonyymi
Pekku kakkoseen ja tulpattoman mopon polkemista keittiön pöydällä. Himo veisi meidät mennessään.
- Anonyymi
Onneksi minun tuleva kulti korjaa vehkeet muualla kuin keittiönpöydällä- se on sek*iä varten eikä syömistä.
- Anonyymi
Kaikki seteliniput kelpaa
- Anonyymi
Pystyisin, mutta en tiedä haluaisinko, jos toinen haluaisi myös.
- Anonyymi
Ohi, ei ole kuin iiiiso perze.
- Anonyymi
Jos minun ja suunnilleen ikäiseni miehen kemiat kohtaisivat, niin en pystyisi pitämään näppejäni irti hänestä. Demiseksuaalin on vaikea löytää juuri sellaista miestä, jonka kanssa kemiat todella kohtaavat.
- Anonyymi
Aivan hetkeen sidottu kysymys. Jos hän katsoisi hymyillen silmiin ja astuisi hieman liian lähelle, tuskin ottaisin askelta taaksepäin vaan laittaisin käteni hänen vyötärölleen ja painauttaisin hänet visusti kiinni itseeni, tuoksuttelisin hänen hiuksiaan ja suutelisin sinne tänne.
https://www.youtube.com/watch?v=kAtiCfcK7qY&list=RDkAtiCfcK7qY&start_radio=1- Anonyymi
Noinko kohtelet varattuja miehiä,lettekos homppelwita,toisesta miehestä ei uskoisi,gubesta kyllä!
- Anonyymi
En koskettele ketään. En vaikka käskisit.
- Anonyymi
Oikein.
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/ATIj-vtw76g?si=Q83wyn9YHA_OAE0y
Et ainakaan kun katot tän - Anonyymi
Liian kauan odottanut. En pystyisi!
- Anonyymi
Sama 😁☺️
- Anonyymi
Tottakai pystyn eli ei minkäänlaista ongelmaa ja voin ihan hyvin olla lähestymättäkin.
- Anonyymi
Tietenkin, kunnioitan häntä.
- Anonyymi
Haluaisin näykkiä S:n kinkkua ja pikku varposia.
- Anonyymi
En lupaa yhtään mitään. En tässäkään asiassa.
- Anonyymi
En lähde testailemaan. Onneksi ei enää nähdä.
Naiselta - Anonyymi
En mikäli hän haluaisi myös 😘☺️🫠
- Anonyymi
Se voisi olla aika haastava tilanne.
- Anonyymi
Se ihana mies kyllä saisi halata hellästi❤️
- Anonyymi
Halaisin ja suukottaisin sua hellästi ja pitkään ihanuus M nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halaisin ja suukottaisin sua hellästi ja pitkään ihanuus M nainen
Minäkin yhtä M miestä.
- Anonyymi
Mä toivon että ihmisillä olisi itsekunnioitusta ja hallintakykyä omaan itseensä niin etteivät tee mitään typeriä asioita tai ole täysin toisen vietävissä mihin vaan.
- Anonyymi
Pidä näppisi erossa tänäänkin 😉😂
- Anonyymi
En kyllä pystyisi. Kaksin jos oltaisiin.
- Anonyymi
No en pystyisi yhden kohdalla.. Ei vaan pysty!
Naiselta - Anonyymi
Jos joku ampuisi jonkun kokoomuspolitiikon,ja pyytäisi apua piiloutuakseen,tarjoaisin kaiken avun jonka vain kykenen.
- Anonyymi
Voi voi. Hae apua mielenterveyteesi. Elämäsi ei ole kenenkään poliitikon vika.
- Anonyymi
En, mielestäni käsien välityksellä välittyy paljon tunnetilaa eikä siitä voi saada tarpeekseen, jos tykkää toisesta. Koskettelu on paljon enemmän kuin esileikki tai seksiin sidottu kylmä vimma.
https://www.youtube.com/watch?v=HVMdZ_2vS5E&list=RDHVMdZ_2vS5E&start_radio=1 - Anonyymi
En mä kyl mitenkään haluis pitää näppejä erossa. Onko pakko, jos ei taho?
- Anonyymi
En pystyisi Siitä miehestä
- Anonyymi
M naisesta en pystyisi jos sen sallisi, ihana on
- Anonyymi
Miten sä jaksat keksii näitä tpriä aloituksia päivästä toiseen 🤔
- Anonyymi
Mitäköhän teille sitten saisi olla, ettei tuntuisi niin typerälle?
- Anonyymi
Älä nyt hermostu... hengität vain syvään keinutat ittees vähän edes takas... kyllä se siitä.
- Anonyymi
En. Ihan just nyt en 🔥
Tulisit ja hakisin omasi. - Anonyymi
En pysty nytkään etkä pysty sinäkään (hänkään) ☺️
- Anonyymi
Pysty n en pidä hihittävästä veren kierto häiriöisestä
- Anonyymi
En. Hänen hyvät pakarat saisivat erikoishellän ja kiihkeän käsittelyn. Plus lantio ja selkä jne. Ihana tuttu nainen kyseessä. Ei vaan vielä silloin ehditty siihen asti!❤️🔥
- Anonyymi
Mihin asti ehditte?
- Anonyymi
Entä sinä…? Koskettaisitko vihdoinkin minua?
- Anonyymi
Jos kaivattuni olisi kyseessä jotain kiihkeää tapahtuisi varmasti. Hiuksista varpaisiin häntä hyväilisin hellästi katsoisin silmiin ja kysyisin...milloin
- Anonyymi
No en!!!! 🙈 Tai mistä tuon tietää, varmaan sekoan kun se hetki koittaa ja toinen on et 😳 okei... 🙄 ...no niin... Rauhotu! Kuulikko!
- Anonyymi
Silittäisin ihanaa poskea ja muualtakin.
- Anonyymi
Kauniita unia rakas. Kuin hänelle
- Anonyymi
Samoin rakkaani. Se hetki on lähellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin rakkaani. Se hetki on lähellä!
Mikä hetki? Se kun olen sisälläsi hellästi mutta määrätietoisesti?
- Anonyymi
Vähän riippuu paljonko näkyy tai näkyykö yhtään.
- Anonyymi
Erossa on pelkästään ilo, kun ei enää tarvitse näppäillä.
Aikoinaan oli ilo , kun pääsi näppäileen.
Useimmiten meni vielä vituiksi, sittemmin meni heti vituiksi.- Anonyymi
Aloitit siis väärästä päästä.
- Anonyymi
Halaisitko minua vihdoinkin…?
- Anonyymi
Pystyisin koska minulla ei seiso.
- Anonyymi
Ei haittaa, rakastaisin sinua vaikka olisit eunukki 🫠
- Anonyymi
Täällä päinvastoin. Hän eli eräs tuttu solakka ihanuus saa sen seisomaan ja hän sen varmasti tietää...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa, rakastaisin sinua vaikka olisit eunukki 🫠
Sehän on päivänselvää 🤣
- Anonyymi
Seisooko tällä?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19147875/rikostuomio - Anonyymi
Ei hän pystyisi, kun ei muistakaan pysty.
- Anonyymi
En pystyisi pitämään näppejä erossa hänestä.
- Anonyymi
Sama tilanne hänen suhteen. On niin ihana ja upea nainen! Sitä olisi paljon... ❤️🔥
- Anonyymi
En pitäisi näppejäni erossa ko. miehestä
- Anonyymi
Jos olisi ihan pakko niin pystyisin mutten kyllä millään haluaisi ❤️ tahdon niin koskettaa.. 😘
- Anonyymi
Tiedät kyllä mistä minut löydät. Tänäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä mistä minut löydät. Tänäänkin.
Öö, nyt tarvitsen vähän tarkemmin, en nyt lähestymiskieltoa halua hankkia? Naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö, nyt tarvitsen vähän tarkemmin, en nyt lähestymiskieltoa halua hankkia? Naiselta
Ohi. Hän tietää, etten hankkisi lähestymiskieltoa. Lähestymispakko voisi kyllä tulla. 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Hän tietää, etten hankkisi lähestymiskieltoa. Lähestymispakko voisi kyllä tulla. 😄
Niin tiedän kyllä mistä sut löydän mutta en mä sua uskalla fyysisesti lähestyä 😉
- Anonyymi
Pystyn tietenkin, mutta olisihan se paljon kivempi kun saisi kietoa kätensä hänen ympärilleen, silitellä ja suukotella…
n->m - Anonyymi
Aika vanha patu move se olisi kunnia
- Anonyymi
Pystyn, en halua, jos ei pakko. naiselta k -> t miehelle. ❤️❤️. .
- Anonyymi
Ei tulis toisen jäljiltä mieleenkään koskea sitä miestä.
- Anonyymi
En pystyisi jos sellainen tilaisuus tulisi mutta sitä en tiedä haluaisiko hän vaikka esittää muuta n-n
- Anonyymi
Niinku mitä muuta 🤭😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku mitä muuta 🤭😍
Ettei häntä kiinnostaa... mä olisin milloin vain valmis 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei häntä kiinnostaa... mä olisin milloin vain valmis 😍
Oonko joskus pystynyt esittää etteikö kiinnostais 🤔😂 Ehei, en pystyis ainakaa enää 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oonko joskus pystynyt esittää etteikö kiinnostais 🤔😂 Ehei, en pystyis ainakaa enää 😘
Et sä sitä oo suoraan sanonut mutta oonko sitten ymmärtänyt väärin? Olen vain näin olettanut mutta ihana jos olen ollut väärässä ❤️ 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon sun katseesta jotain kiinnostusta havainnut miten katsot ja sun katse on hyvim intensiivinen kun joskus katseemme kohdannut. En siis ole ollut väärässä? 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon sun katseesta jotain kiinnostusta havainnut miten katsot ja sun katse on hyvim intensiivinen kun joskus katseemme kohdannut. En siis ole ollut väärässä? 😍
No et tosiaan.... 😍❤️ Haluun sua/sut enemmän kuin mitään/ketään koskaan ikinä missään 😘 ja tuntuu siltä että meidät on todella tarkoitettu toisillemme, toivottavasti en ajattele yksin näin.. Nää tunteet on käsittämättömän vahvat... 🥹🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä sitä oo suoraan sanonut mutta oonko sitten ymmärtänyt väärin? Olen vain näin olettanut mutta ihana jos olen ollut väärässä ❤️ 😘
En usko että olisit hän, ei hän olisi noin voinut olettaa 😁 heteroksiko luulit 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et tosiaan.... 😍❤️ Haluun sua/sut enemmän kuin mitään/ketään koskaan ikinä missään 😘 ja tuntuu siltä että meidät on todella tarkoitettu toisillemme, toivottavasti en ajattele yksin näin.. Nää tunteet on käsittämättömän vahvat... 🥹🤗
No et ole, vahvat tunteet myös täällä suunnalla. Tuntuu kuin olisin tuntenut sut aina vaikka ei se näin ole. Sun katseesta on myös jotain maagista,se miten sä katsot ❤️ 🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olisit hän, ei hän olisi noin voinut olettaa 😁 heteroksiko luulit 🤔
En ole luullut heteroksi koska sen aistii vain ettei hän ole, mutta en ole minäkään hetero.
Olisihan se melkoinen sattuma,että juuri hän täällä kirjoittelisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole luullut heteroksi koska sen aistii vain ettei hän ole, mutta en ole minäkään hetero.
Olisihan se melkoinen sattuma,että juuri hän täällä kirjoittelisi.Hihhih, no hyvä ja ihan samat sanat ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No et ole, vahvat tunteet myös täällä suunnalla. Tuntuu kuin olisin tuntenut sut aina vaikka ei se näin ole. Sun katseesta on myös jotain maagista,se miten sä katsot ❤️ 🔥
Samoin, tuntuu että luet kaikki ajatukseni 🤩☺️ ja hukun joka kerta niihin maailman kauniimpiin silmiin, on niin ikävä niitä katseita ja kaikkea mahdollista 🥺💚🎶🎶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se melkoinen sattuma,että juuri hän täällä kirjoittelisi.Se on jännä juttu ku tuntuu että minäkin vaistosin sen ihan heti että samassa veneessä ollaan sen suhteen ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihhih, no hyvä ja ihan samat sanat ☺️
😉😉😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se melkoinen sattuma,että juuri hän täällä kirjoittelisi.Ja minähän tunnustin sen tavallaan tekstarissakin että olen täällä 😉❣️🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, tuntuu että luet kaikki ajatukseni 🤩☺️ ja hukun joka kerta niihin maailman kauniimpiin silmiin, on niin ikävä niitä katseita ja kaikkea mahdollista 🥺💚🎶🎶
Niin sinunkin silmiisi voisin hukkua ,ne on ihanat,niii kuin myös sinä 😍.
Muistatko kerran kun tuijotimme pitkään toisia silmiin ?. Se katse oli tosi syvällinen ja hyvin intensiivinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minähän tunnustin sen tavallaan tekstarissakin että olen täällä 😉❣️🫣
Tuota en kyllä muista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jännä juttu ku tuntuu että minäkin vaistosin sen ihan heti että samassa veneessä ollaan sen suhteen ☺️
Mulla on ollut aina hyvä intuitio tälläisten asioiden suhteen ja sitten miten hän katsoo....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinunkin silmiisi voisin hukkua ,ne on ihanat,niii kuin myös sinä 😍.
Muistatko kerran kun tuijotimme pitkään toisia silmiin ?. Se katse oli tosi syvällinen ja hyvin intensiivinen.Muistan rakas (hups;)), en voisi koskaan unohtaa sitä, silloin näin ensi kertaa että ehkä sullaki voisi jotain sellaisia tunteita olla minua kohtaan, toiveeni heräsi tunteiden molemminpuolisuudesta 😍☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut aina hyvä intuitio tälläisten asioiden suhteen ja sitten miten hän katsoo....
En mä muita katso samalla tavalla, sinua vain ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä muita katso samalla tavalla, sinua vain ❤️
Et arvaakkaa kuinka hyvältä tämä tuntuu kuulla ❤️. Mä oon miettinyt, että katsotko muitakin samalla tavalla? jos mä olenkin vain kaiken kuvitellut päässäni, ettei tässä ole sen enempää....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan rakas (hups;)), en voisi koskaan unohtaa sitä, silloin näin ensi kertaa että ehkä sullaki voisi jotain sellaisia tunteita olla minua kohtaan, toiveeni heräsi tunteiden molemminpuolisuudesta 😍☺️
Ihana kuulla tuo sana sulta muru ❤️Se hetki oli ihana,mä en meinannut malttaa lähteä siitä. Olisin voinut olla siinä ikuisuuden sun kanssa kaksin 😘. 😘 Mä jo ennen tuota aavistelin jotain, kun huomasin kerran miten katsoit mua mutta aina vain ajatellut että mä ihastuneena kuvittelen vain ,ettei se minusta voi olla kiinnostunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla tuo sana sulta muru ❤️Se hetki oli ihana,mä en meinannut malttaa lähteä siitä. Olisin voinut olla siinä ikuisuuden sun kanssa kaksin 😘. 😘 Mä jo ennen tuota aavistelin jotain, kun huomasin kerran miten katsoit mua mutta aina vain ajatellut että mä ihastuneena kuvittelen vain ,ettei se minusta voi olla kiinnostunut
En tiedä puhutaanko nyt samasta hetkestä, mä muistan useammakin tallaisen tilanteen 😘 enkä ikinä myöskään ois malttanut lähteä sun luota mihinkään... Mut nyt lähden unten maille, kauniita unia 🩷🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä puhutaanko nyt samasta hetkestä, mä muistan useammakin tallaisen tilanteen 😘 enkä ikinä myöskään ois malttanut lähteä sun luota mihinkään... Mut nyt lähden unten maille, kauniita unia 🩷🤗
Harmi, et ole hän. Emme ole vierailleet toistemme luona, tai näin tulkitsen tämän kirjoituksen, että olette vapaalla tekemisissä mutta me emme ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi, et ole hän. Emme ole vierailleet toistemme luona, tai näin tulkitsen tämän kirjoituksen, että olette vapaalla tekemisissä mutta me emme ole
Ei olla vierailtu toistemme luona siis kotona. Tarkoitin vain että läheltänsä en olisi tahtonut poistua...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla vierailtu toistemme luona siis kotona. Tarkoitin vain että läheltänsä en olisi tahtonut poistua...
Eli toivoa on että olisit hän 😀❤️😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli toivoa on että olisit hän 😀❤️😉
Näytit muuten hyvältä tänään ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä mutta tämä jäänyt erityisesti mieleen, välillä ihan uppoudun muistelemaan sitä hetkeä ja huomaan kun alkaa ihan hymyilyttämään.
En tiedä huomasitko mutta mä olin laittautunut tuolloin vähän enemmän koska haluan näyttää sun lähellä mahdollisimman hyvältä, että huomaisit minut . Kaikkea sitä ihastuneena tekeekin,että toinen huomaa 🥹❤️
Mikä mussa muuten on parasta tai mihin kiinnitit huomiota? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytit muuten hyvältä tänään ❤️
Ei olla nähty tänään 🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä mutta tämä jäänyt erityisesti mieleen, välillä ihan uppoudun muistelemaan sitä hetkeä ja huomaan kun alkaa ihan hymyilyttämään.
En tiedä huomasitko mutta mä olin laittautunut tuolloin vähän enemmän koska haluan näyttää sun lähellä mahdollisimman hyvältä, että huomaisit minut . Kaikkea sitä ihastuneena tekeekin,että toinen huomaa 🥹❤️
Mikä mussa muuten on parasta tai mihin kiinnitit huomiota?Kyllä mä huomasin mutta en nyt ajatellut että mun tähden sentään...Aattelin että meet varmaan siitä vielä johonki minkä takia olit laittautunut 😁 Suuni loksahti ihan kirjaimellisesti auki ku luulin että taivaasta siihen eteeni tupsahdit... Näytit todella seksikkäältä, huh huh 😘 syötävän hyvältä näytät kyllä ihan aina kaikinpuolin, en osaa eritellä, mut silmiin mä taisin ihan ekana kuitenkin hullaantua ja hymysi on erityisen söpö ja persoonasi ihana, valloittava💚🤗
Kaunis oot sisältä ja ulkoa, upea nainen kerrassaan ja minä taisin rakastua ihan täysillä ja tosissaan 🙏💖 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä huomasin mutta en nyt ajatellut että mun tähden sentään...Aattelin että meet varmaan siitä vielä johonki minkä takia olit laittautunut 😁 Suuni loksahti ihan kirjaimellisesti auki ku luulin että taivaasta siihen eteeni tupsahdit... Näytit todella seksikkäältä, huh huh 😘 syötävän hyvältä näytät kyllä ihan aina kaikinpuolin, en osaa eritellä, mut silmiin mä taisin ihan ekana kuitenkin hullaantua ja hymysi on erityisen söpö ja persoonasi ihana, valloittava💚🤗
Kaunis oot sisältä ja ulkoa, upea nainen kerrassaan ja minä taisin rakastua ihan täysillä ja tosissaan 🙏💖Ja minäkin hymyilen itsekseni lähes aina kun muistelen menneitä hetkiämme tai haaveilen tulevista yhteisistä jutuista, hymy nousee korviin ja ilo sekä kiitollisuus valtaa mieleni 😍 tosin ne viimeiset kerrat jonka jälkeen lähdit pitkäksi aikaa, ne saa olon vähän surulliseksi/haikeaksi/pelokkaaksi ja alan miettiä että jos lähtisit taas 😢😢💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä huomasin mutta en nyt ajatellut että mun tähden sentään...Aattelin että meet varmaan siitä vielä johonki minkä takia olit laittautunut 😁 Suuni loksahti ihan kirjaimellisesti auki ku luulin että taivaasta siihen eteeni tupsahdit... Näytit todella seksikkäältä, huh huh 😘 syötävän hyvältä näytät kyllä ihan aina kaikinpuolin, en osaa eritellä, mut silmiin mä taisin ihan ekana kuitenkin hullaantua ja hymysi on erityisen söpö ja persoonasi ihana, valloittava💚🤗
Kaunis oot sisältä ja ulkoa, upea nainen kerrassaan ja minä taisin rakastua ihan täysillä ja tosissaan 🙏💖Voi apua, miten ihanasti kirjoitit ❤️. Sä oot kans kaikin puolin upea ilmestys, en osaa vain yhtä asiaa sanoa mutta tuo millainen olet, se kokonaisuus 😍En mä edes tiedä,miten tässä näin pääsi käymään ,että mä ihastuin suhun ja näyttää ettei loppua näy,mutta en mä haluakkaan tämän loppuvan.
Olen myös huomannut muutamia kertoja kun olet katsellut mun vartaloa, taidat siitäkin pitää 😉? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minäkin hymyilen itsekseni lähes aina kun muistelen menneitä hetkiämme tai haaveilen tulevista yhteisistä jutuista, hymy nousee korviin ja ilo sekä kiitollisuus valtaa mieleni 😍 tosin ne viimeiset kerrat jonka jälkeen lähdit pitkäksi aikaa, ne saa olon vähän surulliseksi/haikeaksi/pelokkaaksi ja alan miettiä että jos lähtisit taas 😢😢💔
Myönnän että kerran olin pitkään poissa, enkä tiennyt palaanko enää takaisin. Onneksi en lähtenyt. Mä lupaan etten ole lähdössä mihinkää,enkä mä voi,enkä edes halua lähteä, kun sä olet ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnän että kerran olin pitkään poissa, enkä tiennyt palaanko enää takaisin. Onneksi en lähtenyt. Mä lupaan etten ole lähdössä mihinkää,enkä mä voi,enkä edes halua lähteä, kun sä olet ❤️❤️
Nyt en ihan ymmärtänyt. Lähdit muttet kuitenkaan lähtenyt?? Siinä tapauksessa et ole hän koska hän todella lähti monen sadan kilometrin päähän useaksi vuodeksi. Vaihtoi opiskelupaikkansa sinne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi apua, miten ihanasti kirjoitit ❤️. Sä oot kans kaikin puolin upea ilmestys, en osaa vain yhtä asiaa sanoa mutta tuo millainen olet, se kokonaisuus 😍En mä edes tiedä,miten tässä näin pääsi käymään ,että mä ihastuin suhun ja näyttää ettei loppua näy,mutta en mä haluakkaan tämän loppuvan.
Olen myös huomannut muutamia kertoja kun olet katsellut mun vartaloa, taidat siitäkin pitää 😉?Mutta jos sittenkin olisit hän niiii todellakin pidän vartalostasi myös, se on osa kokonaisuutta, tekee mut hulluksi halusta koskettaa ihan joka paikasta ja..... 🤫😘🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt. Lähdit muttet kuitenkaan lähtenyt?? Siinä tapauksessa et ole hän koska hän todella lähti monen sadan kilometrin päähän useaksi vuodeksi. Vaihtoi opiskelupaikkansa sinne
Toki voi olla mahdollista että oon ymmärtänyt jotain väärinkin. Saattoihan hän jotenkin puoliksi asua silti täällä silloinkin en tiedä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten en ole hän,harmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla nähty tänään 🙁
Mä näin ainakin hänet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten en ole hän,harmi
Tää oli kyllä arvattavissa heti ettet ole hän 😂😂 lähdin vaan mukaan pilailuun, siitäs saitte!! Ihan huvin vuoksi vaan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli kyllä arvattavissa heti ettet ole hän 😂😂 lähdin vaan mukaan pilailuun, siitäs saitte!! Ihan huvin vuoksi vaan 😂
Vaikka siis nuo ajatukseni hänestä onkin täysin totta mitä kirjoitin ❤️ silti en hetkeäkään uskonut että oisit hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka siis nuo ajatukseni hänestä onkin täysin totta mitä kirjoitin ❤️ silti en hetkeäkään uskonut että oisit hän
En minäkään uskonut,että olisit hän mutta olipa mukava vedättää sua 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oikeasti mies 🤭🤭😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oikeasti mies 🤭🤭😂😂
Kun noista vastauksista paistoi läpi se ettet sä oikeasti ees tiedä asioista mitään vaikka niin ilmeisesti kuvittelet mutta oikeasti olet ihan hukassa 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Se riippuu siitä, sopiiko miehen tuoksu nenääni, jos sopii niin silloin en voi pitää näppejäni erossa miehestä. Etsin tummatukkaista miestä, jonka kanssa haluan olla yhdessä loppuelämäni ajan!
- Anonyymi
Ihan siinä teltanharjalla vaan.
Vekkivehkeet- Anonyymi
🤔
- Anonyymi
Ja korvanikin.
Kuulosuojaimet korville ja sen jälkeen ei tietäisi mitä kaikkea mielenkiintoista nainen ystävättärineen juttelisi keskenään. Ja raottaahan ei saa... - Anonyymi
Juu, olen helfetin estoinen nainen. Ehkä vähän silmiin uskaltaisin vilkaista sillei ujosti.
- Anonyymi
Ei mitään ongelmaa enää.
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Kovin ruma sanonta tuollainen "näpit erossa". Mutta sanonta " Ei eukko oo kannel seinällä", kuulostaa jo romanttisemalta
https://www.youtube.com/watch?v=R4ADRvIkzqw&list=RDqgpvjglLl3E&index=6 - Anonyymi
En lupaa mitään. Pää ei kestä.
- Anonyymi
Miksi ei ? Jos molemmat tekee kaikkensa sen onnistumisen eteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei ? Jos molemmat tekee kaikkensa sen onnistumisen eteen?
Menetin mahdollisuuden. Ei mennyt kuten olisin halunnut.
Ikävä jäi mutta minkäs teet.
- Anonyymi
✋🏻 vannon että en.
- Anonyymi
Ällöttävää että koskaan ees sormenpäälläkään koskenut tollasta kaikinpuolin likasta äijää 🤢🤮
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1769590Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1264181- 1143952
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24193667- 573443
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint432750Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras182112- 571979
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko201561Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat
KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu101381