Pystyisitkö pitämään

Anonyymi-ap

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus

183

11087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En. Varmaan työtäsin ne sun sieraimiin.

• Anonyymi

Jää sulta korruptiorahat saamatta.

• Anonyymi

🧢
        👀
        👃
        ✌️😜

• Anonyymi

Jos olisi tarjolla suklaata, niin en todellakaan.

• Anonyymi

Palkkana suklaa. Voi herrajumala.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palkkana suklaa. Voi herrajumala.

Toivottavasti kommenttisi on vitsi?

• Anonyymi

pystyisin kyllä ja uskon että nykyään sinäkin pystyisit..?

• Anonyymi

Väärin, en pysyisi todellakaan 😘

• Anonyymi

Missä on rahaa tarjolla?

• Anonyymi

Olet velkaa vähintään miljoonan,missä ne kivet viipyy?ne asiat,jotka toiselta suoraan sanoen varastetaan,ne pitää korvata rahalla,näin sanoo Suomen laki(t)!Olet vienyt paljon,edellisetkin on palauttamatta

• Anonyymi

pystyisin. en jaksa mitään ylimäärästä suhdesähläystä ns sähläilyt sähläilty. plus että olit vtun söpö mutta lyhyt

• Anonyymi

Tulihan se sieltä liian lyhyt 😒

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh. Olipa rumasti sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Multa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää ei ole sulle A. Sun pituus on täysin toisarvoista.

• Anonyymi

Laittaisin kylmät näppini miehen lämpimän paidan alle niin kuin joskus aiemminkin
      Kylmät kädet, lämmin Sydän❣️
      Haaveita, unelmia, leikkisyyttä ja rakkautta🙏

• Anonyymi

Ilman lupaa jos kosket saat syytteen raiskauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilman lupaa jos kosket saat syytteen raiskauksesta.

Tähän nyky yhteiskunta on mennyt ja se vaikuttaa kaikkeen käyttäytymiseen myös, vaikka olisi lupakin? Tilanteet voi muuttua samalla arvaamattomaksikin? Mielialat vaihtelee ja hyvän ja huonon päivän välillä erot voi olla suuria? Liian hyvä tuntuma harvemmin on totta.

Huonot hetket voi mahdollistaa asioita suuntaa jos toiseenkin. Olettaa ei kannata, vaikka tilanne kuinka antaisi ymmärtää muuta. Toisen paha mieli ei tunne sääliä. Ehdottomuus voi olla luonteen piirrekin, jos on huonoja kokemuksia menneisyydessä (mieli voi olla petollinen).

• Anonyymi

Multa pääsis tuossa vaiheessa pieru.

• Anonyymi

Tee se, arvostaisin sitä paljon. Kylmät kädet osoittaisivat vaan sen; nyt tarvitsemme molemmat lämpöä, läheisyyttä ja rakkautta.

• Anonyymi

Naisesta pystyn helposti jopa parisuhteessa miksi kyllästyin jo kauan sitte siihen että niin harva nainen osaa itsestään muuta antaa kuin pillua miksi niin saa useimmat miehet pysymään jopa toimimattomissa parisuhteissa mitä niin tekee itselleen katsoppa peiliin kahdenkymmenen vuoden kuluttua ja vertaat itseäsi kahdenkymmenen vuoden takaiseen valokuvaan vanhentaa meinaan todella nopeasti nelikymppinenkin näyttää helposti kuuskymppiseltä vietettyään enimmän osan elämästään toimimattomassa parisuhteessa seksi ei pidä nuorena vaikka niin väitetään edes miestä rahahuolet vie korkeintaan hiukset päästä tai harmaannuttaa normaalia nopeammin keho taas reagoi jatkuvaan stressiin muutoin

• Anonyymi

Joo, onhan se naisen vika, kun olet hel.etin tylsä. Sun elämääsi kuuluu siis p*neminen ja valokuvan katselu.

Joo, kuolisin tylsyyteen sun kanssa. Toivottavasti naisesi on keksinyt edes viritellä suhteen, että on edes jotain vipinää.

• Anonyymi

Helposti. Niin hyvin kuoletti tunteet,että onnistuu kyllä

• Anonyymi

Ohoh. Aika pahasti pitää sanoa jos saa tunteet kuolemaan.

• Anonyymi

Riippuu mistä pitäis pitää näpit erossa.
      Ehkä tänään en vielä mut parin päivän päästä näpit varmaan pysyy erossa vaikkei haluais edes.

• Anonyymi

Mikä parin päivän päästä muuttuu?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hänestä (J) en kyllä pystyisi pitämään näppejä erossa, jos nyt kohtaisimme. Ois toki ehkä pakko yrittää hillitä itseään...

• Anonyymi

Miks pitäis yrittää hillitä

• Anonyymi

Kyllä aina koskettaa saa, miksi pitäisi olla näpit erossa kuin eskimot igluissaan 🤔

• Anonyymi

Ura menee varmasti edelle joten mitään ei tule koskaan tapahtumaan.

• Anonyymi

Mihin pyrit,sitä tavoittelet...on tie hyvinvointiin sekä vaurauteen....

• Anonyymi

En pystyisi

• Anonyymi

Enhän pysty nytkään vaikka ei edes ole tavallaan tilaisuutta saatika oikeutta.

• Anonyymi

Paklo minun on, jos en saa lupaa halata ihanaa naista.

• Anonyymi

Jos ja kun eräs hyväpeppuinen tuttu ihanuus on lähellä, en pystyisi ja hän sen jo hyvin aavistaa. Oli silloin sitä flirttiä vähän mutta tilaisuus ei mahdollistanut enempää. Hän tulee nauttimaan!❤️‍🔥

• Anonyymi

Haaveilut ja vielä pakkomielteiset pitää lopettaa!

• Anonyymi

xDDD oevoe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on pakkomielteinen? On hän vaan niin puoleensavetävä ihanuus... Nautittaisiin pitkään ja hartaasti. Öljy hierontaa, suukottelua plus sitä! ❤️‍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on pakkomielteinen? On hän vaan niin puoleensavetävä ihanuus... Nautittaisiin pitkään ja hartaasti. Öljy hierontaa, suukottelua plus sitä! ❤️‍🔥

Oot kirjoittanut sen perseestä täällä jo monta vuotta. Siinä sulle pakkomiellettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot kirjoittanut sen perseestä täällä jo monta vuotta. Siinä sulle pakkomiellettä.

Hyvästä kannattaa...!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koulun vapaudesta elämänpakkoon haaveine haavoittuneineen....

• Anonyymi

En todellakaan

• Anonyymi

helposti

• Anonyymi

Vaikea olisi mutta yrittäisin hillitä itseni. Jos näyttäisi vihreetä valoo, olisi tulipalo irti🧯

• Anonyymi

🚦= 🟢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🚦= 🟢

Ooh. Yllätyt kun nähdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooh. Yllätyt kun nähdään.

Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä 🫣

• Anonyymi

Jos tilaisuus tarkoittaa lupaa häneltä, niin miksi pitäisi estellä näppejä.

• Anonyymi

En varmaankaan. Siksi pitääkin vältellä. 😁

• Anonyymi

Näin on rakas

• Anonyymi

Käsikaasua vaan alkuun...

• Anonyymi

Jos tyttö pieree, on se merkki voimakkaasta halusta.

• Anonyymi

Huh huh ❤️‍🔥

• Anonyymi

Tottakai. Ei se ole ikinä ollut mikään ongelma.

• Anonyymi

Pekku kakkoseen ja tulpattoman mopon polkemista keittiön pöydällä. Himo veisi meidät mennessään.

• Anonyymi

Onneksi minun tuleva kulti korjaa vehkeet muualla kuin keittiönpöydällä- se on sek*iä varten eikä syömistä.

• Anonyymi

Kaikki seteliniput kelpaa

• Anonyymi

Pystyisin, mutta en tiedä haluaisinko, jos toinen haluaisi myös.

• Anonyymi

Ohi, ei ole kuin iiiiso perze.

• Anonyymi

Jos minun ja suunnilleen ikäiseni miehen kemiat kohtaisivat, niin en pystyisi pitämään näppejäni irti hänestä. Demiseksuaalin on vaikea löytää juuri sellaista miestä, jonka kanssa kemiat todella kohtaavat.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Noinko kohtelet varattuja miehiä,lettekos homppelwita,toisesta miehestä ei uskoisi,gubesta kyllä!

• Anonyymi

En koskettele ketään. En vaikka käskisit.

• Anonyymi

Oikein.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Liian kauan odottanut. En pystyisi!

• Anonyymi

Sama 😁☺️

• Anonyymi

Tottakai pystyn eli ei minkäänlaista ongelmaa ja voin ihan hyvin olla lähestymättäkin.

• Anonyymi

Tietenkin, kunnioitan häntä.

• Anonyymi

Haluaisin näykkiä S:n kinkkua ja pikku varposia.

• Anonyymi

En lupaa yhtään mitään. En tässäkään asiassa.

• Anonyymi

En lähde testailemaan. Onneksi ei enää nähdä.
      Naiselta

• Anonyymi

En mikäli hän haluaisi myös 😘☺️🫠

• Anonyymi

Se voisi olla aika haastava tilanne.

• Anonyymi

Se ihana mies kyllä saisi halata hellästi❤️

• Anonyymi

Halaisin ja suukottaisin sua hellästi ja pitkään ihanuus M nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halaisin ja suukottaisin sua hellästi ja pitkään ihanuus M nainen

Minäkin yhtä M miestä.

• Anonyymi

Mä toivon että ihmisillä olisi itsekunnioitusta ja hallintakykyä omaan itseensä niin etteivät tee mitään typeriä asioita tai ole täysin toisen vietävissä mihin vaan.

• Anonyymi

Pidä näppisi erossa tänäänkin 😉😂

• Anonyymi

En kyllä pystyisi. Kaksin jos oltaisiin.

• Anonyymi

No en pystyisi yhden kohdalla.. Ei vaan pysty!
      Naiselta

• Anonyymi

Jos joku ampuisi jonkun kokoomuspolitiikon,ja pyytäisi apua piiloutuakseen,tarjoaisin kaiken avun jonka vain kykenen.

• Anonyymi

Voi voi. Hae apua mielenterveyteesi. Elämäsi ei ole kenenkään poliitikon vika.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En mä kyl mitenkään haluis pitää näppejä erossa. Onko pakko, jos ei taho?

• Anonyymi

En pystyisi Siitä miehestä

• Anonyymi

M naisesta en pystyisi jos sen sallisi, ihana on

• Anonyymi

Miten sä jaksat keksii näitä tpriä aloituksia päivästä toiseen 🤔

• Anonyymi

Mitäköhän teille sitten saisi olla, ettei tuntuisi niin typerälle?

• Anonyymi

Älä nyt hermostu... hengität vain syvään keinutat ittees vähän edes takas... kyllä se siitä.

• Anonyymi

En. Ihan just nyt en 🔥
      Tulisit ja hakisin omasi.

• Anonyymi

En pysty nytkään etkä pysty sinäkään (hänkään) ☺️

• Anonyymi

Pysty n en pidä hihittävästä veren kierto häiriöisestä

• Anonyymi

En. Hänen hyvät pakarat saisivat erikoishellän ja kiihkeän käsittelyn. Plus lantio ja selkä jne. Ihana tuttu nainen kyseessä. Ei vaan vielä silloin ehditty siihen asti!❤️‍🔥

• Anonyymi

Mihin asti ehditte?

• Anonyymi

Entä sinä…? Koskettaisitko vihdoinkin minua?

• Anonyymi

Jos kaivattuni olisi kyseessä jotain kiihkeää tapahtuisi varmasti. Hiuksista varpaisiin häntä hyväilisin hellästi katsoisin silmiin ja kysyisin...milloin

• Anonyymi

No en!!!! 🙈 Tai mistä tuon tietää, varmaan sekoan kun se hetki koittaa ja toinen on et 😳 okei... 🙄 ...no niin... Rauhotu! Kuulikko!

• Anonyymi

Silittäisin ihanaa poskea ja muualtakin.

• Anonyymi

Kauniita unia rakas. Kuin hänelle

• Anonyymi

Samoin rakkaani. Se hetki on lähellä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin rakkaani. Se hetki on lähellä!

Mikä hetki? Se kun olen sisälläsi hellästi mutta määrätietoisesti?

• Anonyymi

Vähän riippuu paljonko näkyy tai näkyykö yhtään.

• Anonyymi

Erossa on pelkästään ilo, kun ei enää tarvitse näppäillä.

Aikoinaan oli ilo , kun pääsi näppäileen.

Useimmiten meni vielä vituiksi, sittemmin meni heti vituiksi.

• Anonyymi

Aloitit siis väärästä päästä.

• Anonyymi

Halaisitko minua vihdoinkin…?

• Anonyymi

Pystyisin koska minulla ei seiso.

• Anonyymi

Ei haittaa, rakastaisin sinua vaikka olisit eunukki 🫠

• Anonyymi

Täällä päinvastoin. Hän eli eräs tuttu solakka ihanuus saa sen seisomaan ja hän sen varmasti tietää...!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei haittaa, rakastaisin sinua vaikka olisit eunukki 🫠

Sehän on päivänselvää 🤣

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei hän pystyisi, kun ei muistakaan pysty.

• Anonyymi

En pystyisi pitämään näppejä erossa hänestä.

• Anonyymi

Sama tilanne hänen suhteen. On niin ihana ja upea nainen! Sitä olisi paljon... ❤️‍🔥

• Anonyymi

En pitäisi näppejäni erossa ko. miehestä

• Anonyymi

Jos olisi ihan pakko niin pystyisin mutten kyllä millään haluaisi ❤️ tahdon niin koskettaa.. 😘

• Anonyymi

Tiedät kyllä mistä minut löydät. Tänäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät kyllä mistä minut löydät. Tänäänkin.

Öö, nyt tarvitsen vähän tarkemmin, en nyt lähestymiskieltoa halua hankkia? Naiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö, nyt tarvitsen vähän tarkemmin, en nyt lähestymiskieltoa halua hankkia? Naiselta

Ohi. Hän tietää, etten hankkisi lähestymiskieltoa. Lähestymispakko voisi kyllä tulla. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi. Hän tietää, etten hankkisi lähestymiskieltoa. Lähestymispakko voisi kyllä tulla. 😄

Niin tiedän kyllä mistä sut löydän mutta en mä sua uskalla fyysisesti lähestyä 😉

• Anonyymi

Pystyn tietenkin, mutta olisihan se paljon kivempi kun saisi kietoa kätensä hänen ympärilleen, silitellä ja suukotella…

n->m

• Anonyymi

Aika vanha patu move se olisi kunnia

• Anonyymi

Pystyn, en halua, jos ei pakko. naiselta k -> t miehelle. ❤️❤️. .

• Anonyymi

Ei tulis toisen jäljiltä mieleenkään koskea sitä miestä.

• Anonyymi

En pystyisi jos sellainen tilaisuus tulisi mutta sitä en tiedä haluaisiko hän vaikka esittää muuta n-n

• Anonyymi

Niinku mitä muuta 🤭😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinku mitä muuta 🤭😍

Ettei häntä kiinnostaa... mä olisin milloin vain valmis 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei häntä kiinnostaa... mä olisin milloin vain valmis 😍

Oonko joskus pystynyt esittää etteikö kiinnostais 🤔😂 Ehei, en pystyis ainakaa enää 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oonko joskus pystynyt esittää etteikö kiinnostais 🤔😂 Ehei, en pystyis ainakaa enää 😘

Et sä sitä oo suoraan sanonut mutta oonko sitten ymmärtänyt väärin? Olen vain näin olettanut mutta ihana jos olen ollut väärässä ❤️ 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon sun katseesta jotain kiinnostusta havainnut miten katsot ja sun katse on hyvim intensiivinen kun joskus katseemme kohdannut. En siis ole ollut väärässä? 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon sun katseesta jotain kiinnostusta havainnut miten katsot ja sun katse on hyvim intensiivinen kun joskus katseemme kohdannut. En siis ole ollut väärässä? 😍

No et tosiaan.... 😍❤️ Haluun sua/sut enemmän kuin mitään/ketään koskaan ikinä missään 😘 ja tuntuu siltä että meidät on todella tarkoitettu toisillemme, toivottavasti en ajattele yksin näin.. Nää tunteet on käsittämättömän vahvat... 🥹🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä sitä oo suoraan sanonut mutta oonko sitten ymmärtänyt väärin? Olen vain näin olettanut mutta ihana jos olen ollut väärässä ❤️ 😘

En usko että olisit hän, ei hän olisi noin voinut olettaa 😁 heteroksiko luulit 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et tosiaan.... 😍❤️ Haluun sua/sut enemmän kuin mitään/ketään koskaan ikinä missään 😘 ja tuntuu siltä että meidät on todella tarkoitettu toisillemme, toivottavasti en ajattele yksin näin.. Nää tunteet on käsittämättömän vahvat... 🥹🤗

No et ole, vahvat tunteet myös täällä suunnalla. Tuntuu kuin olisin tuntenut sut aina vaikka ei se näin ole. Sun katseesta on myös jotain maagista,se miten sä katsot ❤️ 🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että olisit hän, ei hän olisi noin voinut olettaa 😁 heteroksiko luulit 🤔

En ole luullut heteroksi koska sen aistii vain ettei hän ole, mutta en ole minäkään hetero.

Olisihan se melkoinen sattuma,että juuri hän täällä kirjoittelisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole luullut heteroksi koska sen aistii vain ettei hän ole, mutta en ole minäkään hetero.

Hihhih, no hyvä ja ihan samat sanat ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No et ole, vahvat tunteet myös täällä suunnalla. Tuntuu kuin olisin tuntenut sut aina vaikka ei se näin ole. Sun katseesta on myös jotain maagista,se miten sä katsot ❤️ 🔥

Samoin, tuntuu että luet kaikki ajatukseni 🤩☺️ ja hukun joka kerta niihin maailman kauniimpiin silmiin, on niin ikävä niitä katseita ja kaikkea mahdollista 🥺💚🎶🎶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jännä juttu ku tuntuu että minäkin vaistosin sen ihan heti että samassa veneessä ollaan sen suhteen ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihhih, no hyvä ja ihan samat sanat ☺️

😉😉😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minähän tunnustin sen tavallaan tekstarissakin että olen täällä 😉❣️🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin, tuntuu että luet kaikki ajatukseni 🤩☺️ ja hukun joka kerta niihin maailman kauniimpiin silmiin, on niin ikävä niitä katseita ja kaikkea mahdollista 🥺💚🎶🎶

Niin sinunkin silmiisi voisin hukkua ,ne on ihanat,niii kuin myös sinä 😍.

Muistatko kerran kun tuijotimme pitkään toisia silmiin ?. Se katse oli tosi syvällinen ja hyvin intensiivinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minähän tunnustin sen tavallaan tekstarissakin että olen täällä 😉❣️🫣

Tuota en kyllä muista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on jännä juttu ku tuntuu että minäkin vaistosin sen ihan heti että samassa veneessä ollaan sen suhteen ☺️

Mulla on ollut aina hyvä intuitio tälläisten asioiden suhteen ja sitten miten hän katsoo....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinunkin silmiisi voisin hukkua ,ne on ihanat,niii kuin myös sinä 😍.

Muistatko kerran kun tuijotimme pitkään toisia silmiin ?. Se katse oli tosi syvällinen ja hyvin intensiivinen.

Muistan rakas (hups;)), en voisi koskaan unohtaa sitä, silloin näin ensi kertaa että ehkä sullaki voisi jotain sellaisia tunteita olla minua kohtaan, toiveeni heräsi tunteiden molemminpuolisuudesta 😍☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on ollut aina hyvä intuitio tälläisten asioiden suhteen ja sitten miten hän katsoo....

En mä muita katso samalla tavalla, sinua vain ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä muita katso samalla tavalla, sinua vain ❤️

Et arvaakkaa kuinka hyvältä tämä tuntuu kuulla ❤️. Mä oon miettinyt, että katsotko muitakin samalla tavalla? jos mä olenkin vain kaiken kuvitellut päässäni, ettei tässä ole sen enempää....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan rakas (hups;)), en voisi koskaan unohtaa sitä, silloin näin ensi kertaa että ehkä sullaki voisi jotain sellaisia tunteita olla minua kohtaan, toiveeni heräsi tunteiden molemminpuolisuudesta 😍☺️

Ihana kuulla tuo sana sulta muru ❤️Se hetki oli ihana,mä en meinannut malttaa lähteä siitä. Olisin voinut olla siinä ikuisuuden sun kanssa kaksin 😘. 😘 Mä jo ennen tuota aavistelin jotain, kun huomasin kerran miten katsoit mua mutta aina vain ajatellut että mä ihastuneena kuvittelen vain ,ettei se minusta voi olla kiinnostunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kuulla tuo sana sulta muru ❤️Se hetki oli ihana,mä en meinannut malttaa lähteä siitä. Olisin voinut olla siinä ikuisuuden sun kanssa kaksin 😘. 😘 Mä jo ennen tuota aavistelin jotain, kun huomasin kerran miten katsoit mua mutta aina vain ajatellut että mä ihastuneena kuvittelen vain ,ettei se minusta voi olla kiinnostunut

En tiedä puhutaanko nyt samasta hetkestä, mä muistan useammakin tallaisen tilanteen 😘 enkä ikinä myöskään ois malttanut lähteä sun luota mihinkään... Mut nyt lähden unten maille, kauniita unia 🩷🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä puhutaanko nyt samasta hetkestä, mä muistan useammakin tallaisen tilanteen 😘 enkä ikinä myöskään ois malttanut lähteä sun luota mihinkään... Mut nyt lähden unten maille, kauniita unia 🩷🤗

Harmi, et ole hän. Emme ole vierailleet toistemme luona, tai näin tulkitsen tämän kirjoituksen, että olette vapaalla tekemisissä mutta me emme ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi, et ole hän. Emme ole vierailleet toistemme luona, tai näin tulkitsen tämän kirjoituksen, että olette vapaalla tekemisissä mutta me emme ole

Ei olla vierailtu toistemme luona siis kotona. Tarkoitin vain että läheltänsä en olisi tahtonut poistua...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla vierailtu toistemme luona siis kotona. Tarkoitin vain että läheltänsä en olisi tahtonut poistua...

Eli toivoa on että olisit hän 😀❤️😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli toivoa on että olisit hän 😀❤️😉

Näytit muuten hyvältä tänään ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä mutta tämä jäänyt erityisesti mieleen, välillä ihan uppoudun muistelemaan sitä hetkeä ja huomaan kun alkaa ihan hymyilyttämään.

En tiedä huomasitko mutta mä olin laittautunut tuolloin vähän enemmän koska haluan näyttää sun lähellä mahdollisimman hyvältä, että huomaisit minut . Kaikkea sitä ihastuneena tekeekin,että toinen huomaa 🥹❤️

Mikä mussa muuten on parasta tai mihin kiinnitit huomiota?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytit muuten hyvältä tänään ❤️

Ei olla nähty tänään 🙁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä mutta tämä jäänyt erityisesti mieleen, välillä ihan uppoudun muistelemaan sitä hetkeä ja huomaan kun alkaa ihan hymyilyttämään.

En tiedä huomasitko mutta mä olin laittautunut tuolloin vähän enemmän koska haluan näyttää sun lähellä mahdollisimman hyvältä, että huomaisit minut . Kaikkea sitä ihastuneena tekeekin,että toinen huomaa 🥹❤️

Mikä mussa muuten on parasta tai mihin kiinnitit huomiota?

Kyllä mä huomasin mutta en nyt ajatellut että mun tähden sentään...Aattelin että meet varmaan siitä vielä johonki minkä takia olit laittautunut 😁 Suuni loksahti ihan kirjaimellisesti auki ku luulin että taivaasta siihen eteeni tupsahdit... Näytit todella seksikkäältä, huh huh 😘 syötävän hyvältä näytät kyllä ihan aina kaikinpuolin, en osaa eritellä, mut silmiin mä taisin ihan ekana kuitenkin hullaantua ja hymysi on erityisen söpö ja persoonasi ihana, valloittava💚🤗

Kaunis oot sisältä ja ulkoa, upea nainen kerrassaan ja minä taisin rakastua ihan täysillä ja tosissaan 🙏💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä huomasin mutta en nyt ajatellut että mun tähden sentään...Aattelin että meet varmaan siitä vielä johonki minkä takia olit laittautunut 😁 Suuni loksahti ihan kirjaimellisesti auki ku luulin että taivaasta siihen eteeni tupsahdit... Näytit todella seksikkäältä, huh huh 😘 syötävän hyvältä näytät kyllä ihan aina kaikinpuolin, en osaa eritellä, mut silmiin mä taisin ihan ekana kuitenkin hullaantua ja hymysi on erityisen söpö ja persoonasi ihana, valloittava💚🤗

Kaunis oot sisältä ja ulkoa, upea nainen kerrassaan ja minä taisin rakastua ihan täysillä ja tosissaan 🙏💖

Ja minäkin hymyilen itsekseni lähes aina kun muistelen menneitä hetkiämme tai haaveilen tulevista yhteisistä jutuista, hymy nousee korviin ja ilo sekä kiitollisuus valtaa mieleni 😍 tosin ne viimeiset kerrat jonka jälkeen lähdit pitkäksi aikaa, ne saa olon vähän surulliseksi/haikeaksi/pelokkaaksi ja alan miettiä että jos lähtisit taas 😢😢💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi apua, miten ihanasti kirjoitit ❤️. Sä oot kans kaikin puolin upea ilmestys, en osaa vain yhtä asiaa sanoa mutta tuo millainen olet, se kokonaisuus 😍En mä edes tiedä,miten tässä näin pääsi käymään ,että mä ihastuin suhun ja näyttää ettei loppua näy,mutta en mä haluakkaan tämän loppuvan.

Olen myös huomannut muutamia kertoja kun olet katsellut mun vartaloa, taidat siitäkin pitää 😉?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minäkin hymyilen itsekseni lähes aina kun muistelen menneitä hetkiämme tai haaveilen tulevista yhteisistä jutuista, hymy nousee korviin ja ilo sekä kiitollisuus valtaa mieleni 😍 tosin ne viimeiset kerrat jonka jälkeen lähdit pitkäksi aikaa, ne saa olon vähän surulliseksi/haikeaksi/pelokkaaksi ja alan miettiä että jos lähtisit taas 😢😢💔

Myönnän että kerran olin pitkään poissa, enkä tiennyt palaanko enää takaisin. Onneksi en lähtenyt. Mä lupaan etten ole lähdössä mihinkää,enkä mä voi,enkä edes halua lähteä, kun sä olet ❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myönnän että kerran olin pitkään poissa, enkä tiennyt palaanko enää takaisin. Onneksi en lähtenyt. Mä lupaan etten ole lähdössä mihinkää,enkä mä voi,enkä edes halua lähteä, kun sä olet ❤️❤️

Nyt en ihan ymmärtänyt. Lähdit muttet kuitenkaan lähtenyt?? Siinä tapauksessa et ole hän koska hän todella lähti monen sadan kilometrin päähän useaksi vuodeksi. Vaihtoi opiskelupaikkansa sinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi apua, miten ihanasti kirjoitit ❤️. Sä oot kans kaikin puolin upea ilmestys, en osaa vain yhtä asiaa sanoa mutta tuo millainen olet, se kokonaisuus 😍En mä edes tiedä,miten tässä näin pääsi käymään ,että mä ihastuin suhun ja näyttää ettei loppua näy,mutta en mä haluakkaan tämän loppuvan.

Olen myös huomannut muutamia kertoja kun olet katsellut mun vartaloa, taidat siitäkin pitää 😉?

Mutta jos sittenkin olisit hän niiii todellakin pidän vartalostasi myös, se on osa kokonaisuutta, tekee mut hulluksi halusta koskettaa ihan joka paikasta ja..... 🤫😘🥵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en ihan ymmärtänyt. Lähdit muttet kuitenkaan lähtenyt?? Siinä tapauksessa et ole hän koska hän todella lähti monen sadan kilometrin päähän useaksi vuodeksi. Vaihtoi opiskelupaikkansa sinne

Toki voi olla mahdollista että oon ymmärtänyt jotain väärinkin. Saattoihan hän jotenkin puoliksi asua silti täällä silloinkin en tiedä 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten en ole hän,harmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olla nähty tänään 🙁

Mä näin ainakin hänet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten en ole hän,harmi

Tää oli kyllä arvattavissa heti ettet ole hän 😂😂 lähdin vaan mukaan pilailuun, siitäs saitte!! Ihan huvin vuoksi vaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää oli kyllä arvattavissa heti ettet ole hän 😂😂 lähdin vaan mukaan pilailuun, siitäs saitte!! Ihan huvin vuoksi vaan 😂

Vaikka siis nuo ajatukseni hänestä onkin täysin totta mitä kirjoitin ❤️ silti en hetkeäkään uskonut että oisit hän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka siis nuo ajatukseni hänestä onkin täysin totta mitä kirjoitin ❤️ silti en hetkeäkään uskonut että oisit hän

En minäkään uskonut,että olisit hän mutta olipa mukava vedättää sua 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen oikeasti mies 🤭🤭😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen oikeasti mies 🤭🤭😂😂

Kun noista vastauksista paistoi läpi se ettet sä oikeasti ees tiedä asioista mitään vaikka niin ilmeisesti kuvittelet mutta oikeasti olet ihan hukassa 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Se riippuu siitä, sopiiko miehen tuoksu nenääni, jos sopii niin silloin en voi pitää näppejäni erossa miehestä. Etsin tummatukkaista miestä, jonka kanssa haluan olla yhdessä loppuelämäni ajan!

• Anonyymi

Ihan siinä teltanharjalla vaan.
      Vekkivehkeet

• Anonyymi

🤔

• Anonyymi

Ja korvanikin.
      Kuulosuojaimet korville ja sen jälkeen ei tietäisi mitä kaikkea mielenkiintoista nainen ystävättärineen juttelisi keskenään. Ja raottaahan ei saa...

• Anonyymi

Juu, olen helfetin estoinen nainen. Ehkä vähän silmiin uskaltaisin vilkaista sillei ujosti.

• Anonyymi

Ei mitään ongelmaa enää.

• Anonyymi

En

• Anonyymi
    • Anonyymi

En lupaa mitään. Pää ei kestä.

• Anonyymi

Miksi ei ? Jos molemmat tekee kaikkensa sen onnistumisen eteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei ? Jos molemmat tekee kaikkensa sen onnistumisen eteen?

Menetin mahdollisuuden. Ei mennyt kuten olisin halunnut.
        Ikävä jäi mutta minkäs teet.

• Anonyymi

✋🏻 vannon että en.

• Anonyymi

Ällöttävää että koskaan ees sormenpäälläkään koskenut tollasta kaikinpuolin likasta äijää 🤢🤮

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      176
      9590
    2. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      126
      4181
    3. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      114
      3952
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      419
      3667
    5. 57
      3443
    6. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      43
      2750
    7. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      18
      2112
    8. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      1979
    9. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      20
      1561
    10. Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat

KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu
      Kemijärvi
      10
      1381
    Aihe