Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunista. Siihen uskon ja luotan. Toivottavasti sinäkin.
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
30
2825
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minkä sen pitäisi kestää? Kyllä se kestää ainakin mun puolelta, jos olet hän mies.
- AnonyymiUUSI
Se taitaa olla toisen aviomies!
- AnonyymiUUSI
Mäkin ikävöin sua ja tämä kestää ikuisesti ❤️🙏
- AnonyymiUUSI
❤️
- AnonyymiUUSI
En enää. En näin.
- AnonyymiUUSI
Minä tunnen sen. Siksi se on läsnä aina. Sitä voi käyttää voimavarana, silloin kun pystyy luottamaan. Pitäisi saada oikea vahvistus, että pystyy luottamaan.
- AnonyymiUUSI
Älä muuta sano.
- AnonyymiUUSI
Luotan ja sinuun/häneen myös. Hyvää yötä! ❤️
- AnonyymiUUSI
Uskon. Luotan. Tiedän. Rakastan.❤️
- AnonyymiUUSI
Paras tapa tietää, voitko luottaa toiseen ihmiseen, on luottaa häneen. Luotathan? Luotan ❤️
- AnonyymiUUSI
Oma kaivattu nukkuu tuohon aikaan.
- AnonyymiUUSI
kuuntelehan mirkun viisu ja uskoottele ,joohan
- AnonyymiUUSI
Kyllä luotan ❤️
- AnonyymiUUSI
Luotan. Minulla ei ole vaihtoehtoja.
- AnonyymiUUSI
Mun on ehkä syytä pitää t*rpa kiinni tänään.
- AnonyymiUUSI
Olet minulle niin valtavasti, kunhan tiedostaisit sen.
- AnonyymiUUSI
Uskon, että jos se on Jumalan tahto, niin kaikki on vielä mahdollista ja tämä koko tarina käänteineen saa ihmeellisen lopun.
- AnonyymiUUSI
Kyllä luotan 🤩❤️
- AnonyymiUUSI
Joo.
- AnonyymiUUSI
🌹🌹🌹🌹
- AnonyymiUUSI
En enää tiedä. Ehkä oot vaan samanlainen kuin muutkin käyt täällä haukkumassa minua ja siinä se. Siltä minusta nyt kaikki tuntuu.
- AnonyymiUUSI
Eli sua on haukuttu palstalla useamman toimesta? Erikoista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli sua on haukuttu palstalla useamman toimesta? Erikoista.
Niin tai sitten sinä oot kaiken takana.
- AnonyymiUUSI
Hän ei hauku ketään
-sivusta
- AnonyymiUUSI
Totta kai. Ja tiedän että asioiden on täytynyt mennä niinkuin ovat menneet.
- AnonyymiUUSI
Anteeksi, mihin tunteeseen?
- AnonyymiUUSI
Kyllä luotan
- AnonyymiUUSI
Kyllä hänen suhteen.
- AnonyymiUUSI
Etsi joku luotettavampi
- AnonyymiUUSI
Mihin sinä vaimosi laitat siksi aikaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453253
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683153Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302825Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572706- 252109
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛111829Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run131398Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231377- 151306
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31277