Historiikkia vuodelta 2020. Thaimaa, Ranska, Intia, sotilasura ja kolme vaimoa, joista ensimmäinen on jo unohtunut, mutta netti ei unohda: https://ibb.co/cmRXrTd
Valitut palat samalta vuodelta:
"Minä rakastan thaimaata, enkä ikinä muuta täältä pois, mutta suhtaudun asumiseen täällä realistisesti, aluksi pidin tätä huippu paikkana, nyt kokemus on opettanut missä asun"
"Minulla on eläke tuota 2800 euroa tasoa, vaimolla omansa, pystymme elämään täällä hyvin ja laadukkaasti käytämme mm. ruokaan selvästi enemmän rahaa mitä sinä käytät, vähintään 1000 paateroa joka päivä... Nokka"
"Ruan laitto itselle ei kannata, ainakaan kahdelle hengelle, neljälle siattaa kannattaa, kolmelle nippa nappa.."
"Minä ja vaimoni olemme valinneet linjan joka sopii meille, emme kumpikaan ole kiinnostuneita ruanlaitosta, eikä se olisi edes taloudellisesti edes järkevää, ruuan hinta muodostuu thaimaassa pääosin materiaalikustannuksista, tekopalkkio on varsin pieni lisä"
"itse syön lähes kaikkia thairuokia se pitää kulut kurissa, ainoastaan pakollisena on maito jotka käytän kahvin kanssa"
"hienoa reppana kun taas viitsit totuustarkkailla, olen mennyt 18 vuotiaana armeijaan, ja samalla tiellä olin vuoteen 2009 jolloin jäin 30 vuoden työuran jälkeen hyvin ansaitulle eläkkeelle, kaikki koulut mitä kävin oli valtion maksamia ja ylläpitämiä, kuten sotakorkea koulu"
Satumainen historia
3
102
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä oli hauskimpia kohtia, jossa herrasväki on "valinneet linjan jossa ruoanlaitto ei kiinnosta":
"Minä ja vaimoni olemme valinneet linjan joka sopii meille, emme kumpikaan ole kiinnostuneita ruanlaitosta, eikä se olisi edes taloudellisesti edes järkevää, ruuan hinta muodostuu thaimaassa pääosin materiaalikustannuksista, tekopalkkio on varsin pieni lisä"
Tuo "tekopalkkio" on myös varsin hauska termi kokin saamalle palkalle. - Anonyymi
Kyllähän siinä Kylli tädin sadut jää toiseksi.
- Anonyymi
tämä https://ibb.co/cmRXrTd jatkui näin:
"Tiedätkö eräs hyvä ystäväni pääsi vr.asemamiehen virasta myös eläkeelle 30 vuoden palveluksen jälkeen, ei meitä on kohtuullisen paljon, mutta vain vanhemmissa sukupolvissa, uudemmat virkatyöehtosopimukset eivät enää salli toista.
Ranskassa tutustuin näin silloin virossa vaikuttaviin ovh poikiin, jotka tarjosivat pientä osuutta 10% osakkeista pienehköä riskirahoitusta vastaan, summa ei ollut kovin suuri, nyt osakkeilla on jo hieman arvoa, ja autellut heidän aasian projekteja netin kautta mitä olen vaatimattomana ihmisenä jaksanut tehdä avasivat server keskuksen singaboreen muutama vuosi sitten."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834453Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243208Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392874Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162675Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172529Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432457- 132344
Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132275MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142055Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717