Ostaisit? Oliko timantteja vai kultaa hopeaa vai mitä
Miten kalliin vihkisormuksen
30
1087
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
3Dtulostimella tekisin, ei tulis maksamaan mulle mitään
- AnonyymiUUSI
Tää oli hyvä! 😁
- AnonyymiUUSI
😂👍
- AnonyymiUUSI
0 €, ei mitään sormuksia.
- AnonyymiUUSI
Muropaketin muoviseen olisi nippanappa varaa
- AnonyymiUUSI
Eipä oo suunnitelmissa tämmöinen hankinta.
- AnonyymiUUSI
Nippu siteestä rinkula
- AnonyymiUUSI
En tiedä mikä sormuskäytäntö on. Ostavatko naiset miehille sormuksia?
- AnonyymiUUSI
tuhka timantteja
- AnonyymiUUSI
Kaipaamalleni naiselle on varmaan tärkeintä, toivon, että se sormus on merkkinä hänen sitoutumisesta minuun loppuelämäksi. Voidaan ostaa jotkin tosi halvat puolestani. Luulempa että jostain halvasta metallista tehdyillä sormuksilla avioliitto oikeasti kestää paremmin. Kun silloin ne on oikeasti hommattu ilmaisemaan itse asiaa eikä myös kalliiksi koruiksi.
- AnonyymiUUSI
On itse asiassa tutkittu juttu. että mitä halvemmat häät, sitä todennäköisemmin liitto kestää.
- AnonyymiUUSI
En ole ikinä ostanut kihla- tai vihkisormusta miehelle, mutta jos ostaisin niin mieheni sormus olisi kultainen.
Se olis leveä sormus jossa olis valkokullasta tehty punos siinä keskellä johon on upotettu jalokiviä, mutta EI TIMANTTEJA.
Mieheni on hän joka tarvii sormuksen niin HÄN KOKEE OLONSA TURVALLISEKSI. En minä tarvi, koska minä käyn vain kaupassa ja meidän tulevat lapset ovat minun turvahenkilöitä.
Ei kukaan mies ole kiinnostunut naisesta joka menee jonnekkin 2 KURITTOMAN KAKARAN kanssa jotka ovat valjaissa ja välillä he päättää, että ME EI HALUTA KÄVELLÄ. Sitten he makaa siellä lattialla ja huutaa, että : ME HALUTAAN, ETTÄ ISÄ TULEE KANTAMAAN!!!
Minä huudan siellä : VOI VXTUN VIINAMÄEN TURJAKKEET!!!
Joku soittaa poliisit, koska JUOPOT TAPPELEE!
Isä tulee tukka hulmuten ja vie PILTTI-JUOPOT rinnuksista kantaen autoon ja sanoo, että : Voisitte tekin vähän kunnioittaa ISÄÄ!
Jossain vaiheessa Piltti-juopot kasvaa ja he haluaa mennä pyörillä kauppaan…
Kallis hieno kulta sormus on silloin TARPEEN, koska voi olla, että EI EDES ISKÄN VISA EIKÄ MASTER VINGU JA LUOTTORAJA MENI UMPEEN!
El VARMASTI PILATA ELÄMÄÄ VAAN ME TUOTAIS VAIHTELUA ANKEAAN ARKEEN!- AnonyymiUUSI
Lisään vielä, että tietenkin mennään lasten kanssa kirkkoon sunnuntaisin Jumalanpalvelusta kuuntelemaan.
Viinamäkeläisten kakarat loruttelee kirkonmäessä ” LILLIN LILLIN LIERU XXXXXX PÄÄSI PIERU KESKELLÄ KIRKONMÄKEÄ…”
Se on Lillin äidin ja isän häpeä jos tytölle laittoi vanhasta lorusta lapselleen nimen!
Oskarista on myös tehty loru. Minun serkun toinen nimi on Oskari ja äitini tätinä aina lorutteli hänelle ” Oskari olematon nollakatu nolla jos ette osaa niin antakaa hänen olla!”
Nämähän on hyviä vanhoja LASTEN LORUJA.
Minun lapsuudessa HEPOKATTI, SAKU SAMMAKO, ELEFANTTI MARSSI, TELEFOONI AFRIKASTA JA TÄTI MONIKA OLI HITTI MUSIIKKIA!
Sitten oli se loru ” Apina ja Gorilla kävelivät torilla. Apina kiipesi puuhun ja paskansi poliisin suuhun.” EI OLE MINUN KEKSIMÄ!
- AnonyymiUUSI
Minä toivoisin ruusukultaa tai valkokultaa. Keltakullasta en niin tykkää. Kivenä kirsikan tumma rubiini tai kaunis vihreä smaragdi mutta timantitkin käy ja tykkään niistä mustista sormuksista myös. Sormuksen koko 19 (19,5).
Mn tumma- AnonyymiUUSI
Ompas paksut sormet sulla🤨 hui! Itse olen pitkä silti 17 riittää hyvin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ompas paksut sormet sulla🤨 hui! Itse olen pitkä silti 17 riittää hyvin
Itseasias se riittää joka tavalla hyvin toi 17 😊
- AnonyymiUUSI
Millaisen hän haluaa.
- AnonyymiUUSI
Mies taitaa yleensä ostaa kihlasormuksen ja silloin toiveena olisi valkokulta tai ruusukulta. Vihkisormukset yhteensopivat. Ennemmin leveät kuin ohuet sormukset.
Nikkeliallergian takia ei voi olla mitä tahansa metallia.
Saahan sitä haaveilla. ensin pitäisi löytää mies, joka ei pelkää sitoutumista. - AnonyymiUUSI
Kun mies ostaa sormuksen, niin joku Kalevalan hopea sormus olisi hieno. En tykkää pröystäillä. Vaatimaton minulle sopiva olisi semmoinen mistä tykkäisin.
- AnonyymiUUSI
Yhden sormuksen ostanut. Toista en tule enää ostamaan. Se on ollut turhin sijoitus minkä olen koskaan tehnyt..
- AnonyymiUUSI
Mä vähän luulen että mun seuraava mies joutuu itte tekemään mulle sormuksen😊
- AnonyymiUUSI
Jo on pinnallisia ihmisiä. Mulle riittää kun on aitoa rakkautta. Kaikki sormukset sun muut on aivan toissijaisia.
- AnonyymiUUSI
No en oo ikinä ollut naimisissa joten tottakai haluan sormuksenkin. Se on minun mielipide se. N50+
- AnonyymiUUSI
Kahdesti jo ollu kihloissa ei toimi sen paremmin kun vihkisormuskaan ja perinteisesti ne makso sillon ainakin aikoinaan satasesta kahteen kaiverruksineen kummallekin
- AnonyymiUUSI
Kerran ollut pidemmässä suhteessa naimisissa olevan kanssa ja voin sanoa, että sillä sormuksella ei ole yhtään mitään väliä vaan rakkaudella.
- AnonyymiUUSI
500 euroa olis ihan enimmäishinta. Mihkään hemmetin rinkulaan laittais yhtään enempää.
- AnonyymiUUSI
Sata tonnia on maksimi
- AnonyymiUUSI
No hyvä, löytyi yksi. Hinta alle sata tonnia, vain 99 999,99,-
- AnonyymiUUSI
Tatoidun, mitä ne nyt maksaa🆒😤
- AnonyymiUUSI
5 tai 7 timanttia🩷💍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453893
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on03889Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai793262Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303055Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632801En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142747- 252339
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42110Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141778Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231697