Kysymys eräälle varovaiselle naiselle. Olisiko järkytys? Kerran näin sinun halaavan yhtä ihmistä, mutta se ei ollut mies vaan nainen.
Varpaisillaan
Mitä sanoisit, jos pyytäisi saada halata sinua
35
440
Vastaukset
- Anonyymi
Siskoani halasin parkkipaikalla. Saa halata jos kysyy luvan ensiksi.
- Anonyymi
Arvaa vaan❤️🥰🥰❤️❣️❤️ voi olla että repisin vaatteet päältä
- Anonyymi
Ei kannata edes yrittää. Tulee minulta nyrkki nenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata edes yrittää. Tulee minulta nyrkki nenään.
Anna apsetä maksakoukku ja yllätä hänet🥱
- Anonyymi
Ei olisi järkytys
- Anonyymi
Keskusteltiinko vasta tästä aiheesta? Siis ihmisten halaamisesta.
- Anonyymi
oli siitä jotain puhetta, mutta muistaakseni sinä et ottanut asiaan oikein mitään kantaa..
-sivusta-
- Anonyymi
En välitä, levittelen vaan reisiäni useimmille.
- Anonyymi
No hyiiii!
- Anonyymi
Onko monologia pitävä naisten välisestä sessuaalisesta kanssakäymisestä katkera apäijä näin? Näitä on vaikeampi laskea kyl ns että kumpi painoi ja mitä miten jne? Kiehtovaa eikö olekin juustot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko monologia pitävä naisten välisestä sessuaalisesta kanssakäymisestä katkera apäijä näin? Näitä on vaikeampi laskea kyl ns että kumpi painoi ja mitä miten jne? Kiehtovaa eikö olekin juustot
Kertafistit vielä mitää kerro eikö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertafistit vielä mitää kerro eikö
Muistakaa moninaisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistakaa moninaisuus
Ei saa syrjiä ketään1
- Anonyymi
En ole tuollainen.
- Anonyymi
Kaverille kans vai?
- Anonyymi
Nyt lapset silmät korvat kiinni alkaa K-18 osuus
- Anonyymi
Minua saa halata kysymättäkin. Ja vastaisin kyllä.
- Anonyymi
Voileivän voin tehdä?
- Anonyymi
Ois jotenkin kauhean luonnollista halata häntä. En tiedä miksi tuntuu oudolta jos en haluaisi.
- Anonyymi
Kysy lupa ensin!
- Anonyymi
Ei kai kysyvä tieltä eksy
- Anonyymi
Iha ekaksi kannattaa olla selvillä mitä lähtee selvittelemään ettei ns rytmitys tyssää kiusallisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iha ekaksi kannattaa olla selvillä mitä lähtee selvittelemään ettei ns rytmitys tyssää kiusallisesti
Oha se jos joutuu kesken raatauksen kyseenalaistamaan ittensä. Tai muut
- Anonyymi
Musta olisi ihana, jos yksi mies haluaisi minua. Kaipaan halausta. En ole mikään kova halailija, mutta kavereita halailen välillä. 🤗
Miksi varpaillaan?- Anonyymi
Jos oot apäijä nii lyhyt?
- Anonyymi
Tuskin mulle. Ollaan halattu, vieläpä mun aloitteesta.
M nainen- Anonyymi
Ei Multa. Halailen kyllä paljon ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Multa. Halailen kyllä paljon ihmisiä.
Jos se kulttuureihin kerran kuuluu
- Anonyymi
Kysy pois! Jos ihan aidosti ja pyyteettömästi haluat halauksen niin varmasti halaan🐻. Olen jopa miettinyt siitä itselleni ammattia, olen pehmoinen ja helposti halattava. Jos olet kovin isokokoinen, ei haittaa. Jos olet pienikokoinen, olen varovainen. Jos sulta pääsee itku, saat nessun. Jos sua naurattaa, multa pääsee itku. Jos haluat jäädä siihen ikuisuudeksi, luulen että se sopii vallan mainiosti💖 Jos susta tuntuu siinä pahalta, älä huoli, päästän sut.
- Anonyymi
En kaikkia halaile, itseni ikäisiä ja nuorempia. Snadi vinkki nääs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kaikkia halaile, itseni ikäisiä ja nuorempia. Snadi vinkki nääs.
Olet siis sellainen hyvis mentori?
- Anonyymi
Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ei. Ahdistaa halaukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ei. Ahdistaa halaukset.
Voin olla sulle mentori jos niin haluat. Sä saat päättää, ketään väkisten halaa! Vois tietty helpottaa tota sun ahdistusta parit halit🐻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin olla sulle mentori jos niin haluat. Sä saat päättää, ketään väkisten halaa! Vois tietty helpottaa tota sun ahdistusta parit halit🐻
No ei introverttiä helpota halaukset tuntemattomilta.
- Anonyymi
Riippuu siitä tunnetaanko, ihan ventovieraat eivät saa halata ja miksi heidän pitäisi?
Jos on tunteita, kaverellisia vaikka, niin silloin toki saa mutta se tunne pitää sitten olla molemminpuolinen.
Vastikään yksi olisi halunnut halata kun hänen kanssaan jonkun aikaa oli juteltu, mutta emme tunteneet toisiamme ennestään ja vaikka hän vaikutti aivan vilpittömältä niin silti jo pelkkä ajatuskin ei tuntunut minusta yhtään mukavalta.
En ole muutenkaan halailija tyyppi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1119398- 928986
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776244Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585358Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254459Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?74376En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384233
- 394163