Täältä kadonnut monta mielenkiintoista keskusteluketjua, miksi ihmeessä
Miksi keskustelut katoaa?
14
387
Vastaukset
- Anonyymi
Millaisia?
Ehkä ne on vain vajonnut alas uusien tieltä? - Anonyymi
Olen huomannut saman, sensuuri taitaa iskeä jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Ainakin pi**u karvoilla vai ilman keskustelu on kadonnut, sitä oli kiva seurata, oliko nurmes vai lieksa palstalla.
- Anonyymi
Täällä oli, oli erittäin suosittu ja luettu.
- Anonyymi
Suosittu vain sen kirjoittajalle.
- Anonyymi
Lieksan palstalla saa kirjoittaa vain per*e juttuja
- Anonyymi
Kannattaisi kirjoittajien pysyä siistin tekstin takana, koska tämähän on monien lukema keskustelupalsta.
- Anonyymi
Jokainen voi itse valita mitä aihetta seuraa ☝️
- Anonyymi
Suomessa sananvapaus, täytyy saada puhua ääneen ja kirjoittaa vaikeistakin asioista, miksi ei sitten kivoista 😋
- Anonyymi
Minun mielestäni naisen alapää ei ole vähäarvoinen juttu, se on paikka joka pyörittää maapalloakin.
- Anonyymi
Pistä vaikka hakuun pilluvideot, niin saat henkilökohtaista katseluapua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä vaikka hakuun pilluvideot, niin saat henkilökohtaista katseluapua.
Asiantuntijan lausunto 👍
- Anonyymi
missä päin Nurmesta Olga Temonen oli asunut. itse olen synty jäni myös Nurmeksesta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942503Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422284Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132088- 1711570
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85896
- 183878
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53703