Joo, eli jo vuoden päälle näiden kanssa taistellut. Ekana tuli omaan kotiin toissasyksynä(pikkuhiljaa alkoi näkyä näitä, aluksi en välittänyt, luulin että jotain vain)
Anticimex kävi kolme kertaa myrkyttämässä, siivottiin perinpohjin. 60 asteessa pestiin vaatteet ja/tai pakastettiin... Hemmetinmoinen työ!
Muutin siitä naisystävälle ja eikun nämä siirtyivät sinne, viime kesä oli lämmin ja lisääntyivät nopeaa!
Anti-Cimex kävi kahdesti, samaa urakkaa siellä mutta ötököistä ei päästy eroon!
Minä oon tarkempi ja hysteerisempi, löyty aina jostain piilopaikasta, sanottiin että vaan lattialla olisivat mutta löytynyt just sängyistä, kaikista laatikoista yms
Nyt muutettiin loppusyksystä yhteiseen kämppään, ja kaikista toimenpiteistä huolimatta ne on tännekin löytäneet.
Nyt otettiin yksityinen myrkyttäjä, joka käyttää eri myrkkyjä kuin Anti-cimex ja muut(Tätä biokilliä saa Prismastakin, kuoriaiset lähinnä nauraa tälle)
Käytetty myös Raidia ja muita mitä esim Prismasta löytyy.
Mitä kokemuksia ihmisillä ja miten näistä ootte päässeet eroon?
Puoliso ja lapset ei oo niin harmissaan ollu mutta itelle tulee näistä tosi pahat allergiaoireet:
Silmät vuotaa, oon kipeenä, aivastelen, niistän verta, hengitysvaikeuksia ja koko ihoa polttaa/kutisee. Vahvat allergialääkkeet ollu käytössä tämän takia, mutta kyllä silti oireilee välillä.
Ruskoturkiskuoriaisia kotona, apuva
Anonyymi-ap
1
71
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kuoriaisile järkevää syöttää allergialääkkeitä ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 31327403
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482314- 2021671
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien411592Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561586- 341341
- 1221028
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30942Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.44913Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex96910