Antamaan sulle.
Joudunko todella
53
1576
Vastaukset
- Anonyymi
Vai riittääkö juttelu
- Anonyymi
Johtuu varmaa minusta, mut luin että vai jatkuuko tytöttely🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu varmaa minusta, mut luin että vai jatkuuko tytöttely🤔
No tähän vitsiin ny ainakaan kannata tuhlata mahdollista hyvää energiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tähän vitsiin ny ainakaan kannata tuhlata mahdollista hyvää energiaa
On kuitenki tavallaan tasaluku, että ehkä sen voisi jatkossa huomioida ”entistä paremmin”
- Anonyymi
Jos joudut tollasta miettimään toisen kanssa ja sellaiseen ei ole aitoa halua niin ei kannata missään tapauksessa sellaiseen ryhtyä
- Anonyymi
Eli ajastettu toiminto ei vörkkis sulle? Nii ei varmaa niinku kelleen paitsi apääijälle bro
- Anonyymi
Riittää kuule se että saan vetää henkeen sun uloshengitykset ja häviäjät ensin.
- Anonyymi
Good energylevel apmies
- Anonyymi
Sulla oli keväällä mahdollisuus antaa jos olisit niin halunnut mies .
Mut se mahdollisuus meni myös keväällä ohi- Anonyymi
Huhtikuu 27?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhtikuu 27?
Niin hutikuulla sit sä töröytit jotkin mikä teki susta vain tavallisen ja ei kiinnostavan , mun näkövikelistä. lyhyemmät miehet ei kiinnosta
Miehen pitää olla pidempi - Anonyymi
Usein niillä olisi mahdollisuus kai jossain mielessä antaa juu, aloittajaäijä. Hymähdys😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein niillä olisi mahdollisuus kai jossain mielessä antaa juu, aloittajaäijä. Hymähdys😏
Lukekaa ny jotain opuksiakin palstaäijän monologien tai minun lisäysten sijaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhtikuu 27?
Entä vaikka 26 elokuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä vaikka 26 elokuu
Tai 16 oisko se cheri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hutikuulla sit sä töröytit jotkin mikä teki susta vain tavallisen ja ei kiinnostavan , mun näkövikelistä. lyhyemmät miehet ei kiinnosta
Miehen pitää olla pidempiSe olit sinä joka ryöstit mut kun nukuin, mutta koita nyt sitten muistaa, etten kiinosta sua, alan muuten katsomaan sua alaspäin 🙂💐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olit sinä joka ryöstit mut kun nukuin, mutta koita nyt sitten muistaa, etten kiinosta sua, alan muuten katsomaan sua alaspäin 🙂💐
No eikö se rape tai repe voi ostaa sen seuraavan pullon ja sitten menette eteenpäin jo gubbe ja sinun monologit sekä niiden muokkaajat ny ainakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eikö se rape tai repe voi ostaa sen seuraavan pullon ja sitten menette eteenpäin jo gubbe ja sinun monologit sekä niiden muokkaajat ny ainakin
Todella hyvä idea.
- Anonyymi
Juuuust.
- Anonyymi
Sulla alkaa taas päivä soittokuntakaartilaisena palstaäijän aloituksia rikastaen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla alkaa taas päivä soittokuntakaartilaisena palstaäijän aloituksia rikastaen?
Kai tää uskoo itse tähän joka suuntaan virittyneeseen visioonsa. Hänkin
- Anonyymi
Tiiäkkö lame palstasetä ja muut mitä- kai tuo skenaarion olisi testi humaaniuden ja itseasrvostuksenkin merkeissä
- Anonyymi
Onko taskussas karamelleja vai kossupullo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko taskussas karamelleja vai kossupullo
Eikö viittaus ole ihan kelpo jos kerran niin syvissä vesissä menee aatosten suhteen? Mulla ei ole velvoitetta esittää asiaani iloisen laskua pehmittävän rauhoittavan hymyn kera😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö viittaus ole ihan kelpo jos kerran niin syvissä vesissä menee aatosten suhteen? Mulla ei ole velvoitetta esittää asiaani iloisen laskua pehmittävän rauhoittavan hymyn kera😬
Kannattaa kysyä omalta äitiltä vaikka
- Anonyymi
pienesti
- Anonyymi
Aina löytyy siis yksi rohkelikko opportunisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina löytyy siis yksi rohkelikko opportunisti
ilman mustaa silmää mutta sillain tarmokkaasti herättävästi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilman mustaa silmää mutta sillain tarmokkaasti herättävästi!!!
Minä en jaksa mtn rosiksii kyllä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en jaksa mtn rosiksii kyllä?
En myöskään näitä ns spirituaalisia vuodet läpeensä vatvotaan ja haudotaan jtn
- Anonyymi
Ei sun ole pakko?
- Anonyymi
Sää oot vähä taas kaveri hoi vägän myöhässä tän palstaäijän piip fantasian kommentoinnin suhteen. Mihin lie aikaan jämähtäny sitten oletkaan. Naiselta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää oot vähä taas kaveri hoi vägän myöhässä tän palstaäijän piip fantasian kommentoinnin suhteen. Mihin lie aikaan jämähtäny sitten oletkaan. Naiselta tämä
Mikähän tämäkin sarjakyselijä luulee olevansa
- Anonyymi
No oli vähän pakko, et tää onnistuu. Toivottavasti en nää sitä enää koskaan...🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän tämäkin sarjakyselijä luulee olevansa
Ole ämmä hiljaa luulet olevasi parempi kuin muut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tässä on kyse tietoisesta vääristelyistä ja siihen puuttuminen on tämä vääryys? Voi juku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tässä on kyse tietoisesta vääristelyistä ja siihen puuttuminen on tämä vääryys? Voi juku
Ja sinussa itsessään ei ole koskaan mitään vikaa vai mikä se iskulause olikaan? No ei ny ainakaan siinä määrin et
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna olla
Ehkä sin kannattais päästää irti tuosta patologisesta kuvastasi, ”epäsosiaalinen”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I am humble at heart.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oli vähän pakko, et tää onnistuu. Toivottavasti en nää sitä enää koskaan...🤨
Nähdä vihaamansa tyyppi jotta joku asia onnistuu…outoo
- Anonyymi
Mä jouduin antaa sille. Hyi helvetti!🖐️
- Anonyymi
Etkä joutunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä joutunut
No mitäs se sit oli, jos ei sitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs se sit oli, jos ei sitä?
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi
No niin meni kyl😂🤣
- Anonyymi
Kyllähän se esim monologia pitävä spedeap on nääs sillä tavalla että liian vanhoja olemme monet säpikseen. T keski-ikäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se esim monologia pitävä spedeap on nääs sillä tavalla että liian vanhoja olemme monet säpikseen. T keski-ikäinen
Kannattaa kysyä nuoremmilta, voi olla sellaista idealismia vielä jäljellä nojaa siihen, bro
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kysyä nuoremmilta, voi olla sellaista idealismia vielä jäljellä nojaa siihen, bro
Ups i drop the mic again
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin meni kyl😂🤣
🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭
👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍
🧔🏻❤️👱🏻♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🧔🏻❤️👱🏻♀️
Mä rakastan sua Juha ❤️😘
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on1139451- 929051
- 187855
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776254Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585378Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä254999Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?84428En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234345- 384243
- 394173