Et ole nukkunutkaan vuosiin ja silti käyt työssä ja harrastat ym. sekä iloiselta näytät. Muista kuitenkin, että et ole kone ja vaadi itsellesi apua tarvittaessa!
Sä oot kyllä sitkein ihminen jonka tiedän
27
327
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Toiset selviää vähemmällä unella…
- AnonyymiUUSI
näin on sivusta
- AnonyymiUUSI
Kun nääs painaa pehkon tyynyyn aikaisin nii herää aikaisin T kultakutri
- AnonyymiUUSI
Nukun minä ainakin ihan riittävästi.
- AnonyymiUUSI
Juu, olen huomannut erään miehen kohdalla. Minulla taas unirytmit yllättäen ihan sekaisin. Päässä 20 välilehteä auki koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Muistisairaus sillä on. Luulotauti ja yliaktiivisuus kuuluu siihen.
- AnonyymiUUSI
No kunta pistää lööppiin vain viis kumminkin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistisairaus sillä on. Luulotauti ja yliaktiivisuus kuuluu siihen.
No on kun kuulostelee
- AnonyymiUUSI
Aamusta on taas sen verran mielisairas meininki täällä, että jokainen joka jaksaa kahlata läpi näitä kirjoituksia ikävissään, on supersitkeä. Pedofiiliaan viittaaviin kirjoituksiin (välillä nähnyt täällä) en tätä nykyä vastaa mitään, vaikka ne järkyttää. Jos vaikka nettipoliisi saisi kiinni sitä kautta ihmisiä, jotka oikeasti tekee pahaa lapsille.
- AnonyymiUUSI
Valvoa pystyy 48-72t putkeen no problemo
- AnonyymiUUSI
Mitä muuten tykkäsitte kun tykitini 6t sisko juttua :DDD
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ollut ite fyysisesti sitä tekemässä,tämä ei ole oikea sivusto.Olette napanneet älylaitteen käyttöönne.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Arvelin sen olevan sitä nukkumista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ollut ite fyysisesti sitä tekemässä,tämä ei ole oikea sivusto.Olette napanneet älylaitteen käyttöönne.
Kyllä mä ihan fyysisesti tein ja voin tehdä lisääki.. En oo meinaan menny viel ees nukkuu :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai meinaat et se olisi, ollu botti? Heh, botilla, saisin tän palstan nopsaan alas kun botti on nopeeempi
Mut ihan itte fyysisesti floodasin 6 tuntia - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä ihan fyysisesti tein ja voin tehdä lisääki.. En oo meinaan menny viel ees nukkuu :D
Etkö nää ole lukenut sivuston sääntöjä? Miksi sinä täällä spämmäät?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai meinaat et se olisi, ollu botti? Heh, botilla, saisin tän palstan nopsaan alas kun botti on nopeeempi
Mut ihan itte fyysisesti floodasin 6 tuntiaOotko nyt ylpee itsestäsi? Olisit lukenut vaikka kirjaa sinäkin aikana.
Mikä sun tavoite oli? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Riepotteliks se gubbe sua ku olit pienempi? Kuha fishaan
- AnonyymiUUSI
Kyllä naisetkin pystyy kevyesti valvomaan, valvomisessa ulkonäkökärsii.Miehillä on paksumpi nahka luonnostaan joten niistä ei näy ihan heti.Miehillä vain on se sydän heikko kohta.Sydän tarvii lepoa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se sydän on yhtä hauras molemmilla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sydän on yhtä hauras molemmilla
kuolen tähän vielä onneksi olen avunpiirisssä toki kolmisen vuotta liian myöhään 🎭sivusta
- AnonyymiUUSI
Tää on yövuoro hoitaja kirsi. Sillä on taas paha olla töissä. Kohta saa taas kenkää. Jotain pitää saada ilm hävitettyä ettei joku lukisi. Voi parkaa 🤕sairaus se on tuokin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää on yövuoro hoitaja kirsi. Sillä on taas paha olla töissä. Kohta saa taas kenkää. Jotain pitää saada ilm hävitettyä ettei joku lukisi. Voi parkaa 🤕sairaus se on tuokin
Kerro gubbe muistojasi niistä yöhoitajista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
kuolen tähän vielä onneksi olen avunpiirisssä toki kolmisen vuotta liian myöhään 🎭sivusta
Nää on palstasetä nykyaikaa nää tipotiet saman katon alta kaikki a-öhön
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nää on palstasetä nykyaikaa nää tipotiet saman katon alta kaikki a-öhön
Herwoodissa on vaa jaliskentät ja ummikkojen kampukset
- AnonyymiUUSI
Tämmönen on suomi nykyään kun kaikki taaplaa vapaalla jalalla. Ennen oli hullut mielisairaaloissa. Nyt ne on avolla.
- AnonyymiUUSI
Minä haluan iiteetukia ja osittaisia maataloustukia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on375615- 545449
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1024434En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163833Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443713Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313462Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53240Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682926- 252669
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris422531