Pelastin naisen sateesta

Anonyymi-ap

Oli syksyinen sateinen ilta kun tulin kotiin ajellen autollani. Tienlaidassa työnteli polkupyöräänsä nuori nainen ja kun näytti hitaalta meno niin pysähdyin tavoistani poiketen kysymään onko joku hätänä hänellä.
Nyt huomasin että nainen olikin vielä nuori ja kovin väsyneen oloinen.
Nainen sanoi olleensa pyöräilemässä ja hieman eksyksissä kun oli tullut ajatuksissan ajellensa maaseudulle tuntemattomaan paikkaan ja pyöräkin oli hajonnut jotenkin, eikä puhelimella saanut yhteyttä kavereihin.
Kävi sääliksi naista joten kysyin haluaisiko hän tulla pahimman sateen ajaksi lämmittelemään minun luo kun asuin siinä ihan lähellä .
Hän vähän empi mutta katsoi kuitenkin että olin luotettavan oloinen uudehkossa autossa istuessani.
Nostettiin pyörä minun maasturin takaklnttiin ja ajettiin minun pihaan.
Sisällä laitoin takkaan tulta ja sanoin että hänen olisi viisain saada vaatteet kuiviksi ettei vilustu.
Hän katsoi minuun ujosti kun ei tiennyt mitä tekisi.
Sanoin hänelle että tuossa on kylpyhuone ja kylpypyyhe joten riisu vaatteesi mene lämpimään suihkuun niin minä laitan vaatteesi kuivumaan .
Keitin teetä ja otin myös lasiin vähän muuta lämmikettä flunssaa vastaan.
Nuori nainen tuli kylvystä pyyhe päällä ja sanoin että täällä on lämmintä juotavaa .
Hän kuitenkin halusi jotain päälle pantavaa joten kävin hänelle pitkän flanelipaidan ja omat bokserini.
Nehän pukee sinua hyvin sanoin hänelle . Näytät hyvältä niissä.
Hän hymyili ujosti ja kiitti kaikesta kun sai lämmintä päälleen.
Olin tehnyt leipiä syötäväksi ja hyvin tuntui maistuvan . Lopuksi tilkka konjakkia kun olet vilustunut jo.
Taas hän kiitteli minua ja kokeili joko olisi vaatteet kuivuneet. Märät on vielä hän sanoi.
Tule istumaan tänne sohvalle tähän takanlämpö tulee hyvin. Hän istui toiseen päähän missä minä jo olin. Istuimme jutellen ja kohta huomasin että eihän sieltä enää vastausta kuulu vaan nainen oli nukahtanut siihen.
Nostin hänet syliin ja kannoin omaan sänkyyni nukkumaan . Hän mutisi jotain siinä ja jatkoi nukkumista minun vuoteessa. Itse menin sohvalle viettämään loppuiltaa.
Jatkuu joskus!

4

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heräsin siihen kun joku tuli viereeni siihen sohvalle . Olin siis itsekkin nukahtanut jossain vaiheessa.
      Katsoin ja muistin että minullahan oli täällä vieras .
      Nainen hymyili nyt levänneenä ja kiitteli että sai täältä minun luotani lämpöä ja turvaa sekä ruokaakin.
      Nyt hän kysyi että haluatko nämä lainavaatteet kun omani on jo kuivat.
      Sanoin että heitä vaan pois ne päältä jos et enää niitä tarvitse. Hän nousi ylös ja vienosti hymyillen alkoi riisua paitaa siinä edessäni pois paljastaen näin upeat rintansa . Terhakat isohkot rinnat joissa nännit upeasti nöpöttivät. Sanoinkin hänelle että onpa sinulla upeat rinnat . Hän vaan hymyili heittäen paidan lattialle. Sitten hän alkoi riisumaan boksereita joita olin lainannut , todeten että pääsimpäs sinun boksereiden sisään samalla vilkaisten minun kohollaan olevaa housujeni etumusta.
      Kaunis oli näky kun siistiksi ajeltu kolmio näkyi haarovälissä. Sanoin että haluatko päästä toisienkin boksereitteni sisään .
      Hän potkaisi nilkoistaan bokserit pois ja siirtyi lähemmäs työntäen kätensä paitani sisään hyväillen minun rintakehää ja suukotellen vatsaani yhä alempaa ja alempaa kunnes raotti boksereitani josta ponnahti täydessä seisokissa oleva kullini esiin.
      Hän otti kullin käsiinsä ja ihaili sen komeutta.
      Hänen huulet antoi suukon kullinipäähän jossa touhutippa jo oli ilmestynyt. Hän alkoi nuolla kulliani kuin jäätelöpuikkoa ja kuinka hyvin hän sen teki.
      Käteni yritti tavoittaa hänen rintoja käsiini joten hän siirtyi hieman että yltäisin paremmin.
      Sain toisen rinnan kouraani alkaen puristella sitä .
      Hän alkoi runkata suullaan kulliani niin että meinasin saada orkun jo heti. Vedin kullin pois hänen suustaan ja nousin viedäkseni hänet makkariin jatkamaan .
      Kaadoin nyt hönet selälleen sängylle ja aloin imemään hänen rintoja. Pyöritin kielelläni nänneja ja imin välillä , käteni vaelteli hänen reittä sä pitkin ja sormeni löysivät kostean kohdan haarojen välistä .
      Hyväilin hänen pillua sormella upottaen sormen sisälle ja välillä ulos päin eestakaisin . Lantio alkoi keinumaan sormeni tahtikn yhä kiivaammin ja huokailut joita häneltä pääsivät kertoi nautinnoista joita hän sai.
      Hön alkoi vaatia saada kullia sisään , no pitäähän sitä totella asttelin. Kullini työntyi kiimsta kosteaan tiukkaan pilluun ja aloin naimaan häntä yhä kiihtyvällä tahdilla samalla suudelken hönen kaulaa ja rintoja . Löhes yhtaikaa saimme kunnon ravistavat orgasmit ja sperma syöksyi sisälle pilluun tehden sen entistä liukkaammaksi. Jäin makaamaan hänen päälle kulli sisällä ja suukotin hänen huuliaan.
      Hän kysyi riittääkö tämä korvaukseksi kun autoin hädässä olevaa neitoa , hymyillen vienosti .
      Sanoin että saat olla useamminkin hädässä jos sun auttaminen on näin antoisaa , joten jäikö sinulla vielä joku hätä nyt vikkonlopulle niin voin auttaa lisää.
      Hön nauroi nyt hervottomasti ja sai sanotuksi että korjaa mun pyörä niin eiköhän sekin hädästä käy.
      Nyt on viikonloppuisi tullut autettua tätä hädässä olevaa nuorta naista useamminkin.
      Mikä on tarinan opetus . Auta niin saat itsekkin apua😜
      M 58v kpo

• Anonyymi

Onpa sinulla fantasiat ja vielä ilman todellisuuspohjaa.

• Anonyymi

Eppäillähän soppii!
        M 58 kpo

• Anonyymi

Mitäs olet buaahaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      58
      5030
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      177
      4368
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      71
      4040
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      133
      4033
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      53
      3755
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      82
      3570
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      115
      3238
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      57
      2988
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2756
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      17
      2584
    Aihe