Sulle muru.

Anonyymi-ap

Et sinä varmaan ymmärrä, miten paljon tämä sattuu. Kun sanot että kuva alkaa haihtua — minusta tuntuu kuin osa minua katoaisi samalla. Olen yrittänyt päästää irti, mutta en osaa. Sinä olet jättänyt minuun jäljen, joka ei katoa vaikka haluaisin. En kaipaa vain sanoja tai kosketusta, vaan sitä yhteyttä joka joskus oli — sitä tunnetta että joku oikeasti näki minut. En halua olla sulle taakka tai muisto, mutta en pysty vielä unohtamaan. Jos joskus vielä näemme, toivon että siinä hetkessä saan edes hetken olla rauhassa sen kanssa, mitä me oltiin ja mitä ei koskaan voitu olla.

10

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä sanoin että kuva alkaa haihtua, täälläkö? No, niinhän se on alkanut vähän haihtua ja ihan hyvä niin.. Mutta ei sinun silti tarvi päästää minusta kokonaan irti koskaan. Elämässä tulee vastaan ihmisiä jotka jättävät meihin pysyvän jäljen, ja sinä ainakin jätit minuun pysyvän jäljen ja hyvän sellaisen. Meidän kohtaamisella oli oma tarkoituksensa ja sinulle löytyy aina oma paikka minun sydämessä. Ei kaikkia kohtaamiamme ihmisiä ole tarkoitettu meidän kanssa parisuhteeseen tai seksisuhteeseen, vaan ihan elämänopettajiksi tai vain ihmisyyden korostamiseksi ja arjen piristykseksi. Olit niin ihanan lempeä ja mukavan oloinen kun viimeksi juttelimme, lämmin henki meidän välillä. Ehkä sellainen tunnelma on parempi nyt meille kuin se aiempi liian latautunut ja kiihkeä tunnelma :) . Et ole minulle taakka tai muisto vaan olemassa oleva hyvä tuttavuus, ja varmasti taas tapaamme uudestaan sitten kun niin on tarkoitettu <3

• Anonyymi

Kauniisti sanottu ❤️ ei tee yhtään helpommaksi että koen niin syviä rakkauden tunteita sinua kohtaan. En olisi uskonut että sinun tapaaminen muutti koko elämäni suunnan joka on vieläkin kesken.
        Kyllä se latautunut olotila ei ollut koko ajan hyväksi vaikka ei se nyt edelleenkään ole loppunut jos vain muistaa pienen hetken sinua.
        Ajatteletko ettei meitä ole tarkoitettu muuta kuin näkemään toisemme? Se tuntuu kipeältä kun haluaisi ihmisen joka näkisi ja ymmärtäisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniisti sanottu ❤️ ei tee yhtään helpommaksi että koen niin syviä rakkauden tunteita sinua kohtaan. En olisi uskonut että sinun tapaaminen muutti koko elämäni suunnan joka on vieläkin kesken.
        Kyllä se latautunut olotila ei ollut koko ajan hyväksi vaikka ei se nyt edelleenkään ole loppunut jos vain muistaa pienen hetken sinua.
        Ajatteletko ettei meitä ole tarkoitettu muuta kuin näkemään toisemme? Se tuntuu kipeältä kun haluaisi ihmisen joka näkisi ja ymmärtäisi

Jos olet hän, niin ymmärrät kyllä minun näkökulmani siitä miksi meitä ei ole tarkoitettu kuitenkaan enempään yhdessä. Vaikka toki voi olla että sinä olet asiasta eri mieltä. Ja varmaan oletkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet hän, niin ymmärrät kyllä minun näkökulmani siitä miksi meitä ei ole tarkoitettu kuitenkaan enempään yhdessä. Vaikka toki voi olla että sinä olet asiasta eri mieltä. Ja varmaan oletkin.

En ymmärrä miksi meitä ei ole tarkoitettu yhteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva lukee tommosii, ku joku pitää itteensä jotenki ylempiarvosena. Vaik ei oikeesti oo.
        -sivusta

• Anonyymi

Mutta että molempia olet palstaäijä saanut sanoja sekä kosketuksia? Muistakaa asiayhteyksien merkitys tms hehehe

• Anonyymi

Kerro myös samalla höökillä kummat oli mieleen enemmän. Cracking up man

• Anonyymi

Se mies jätti pysyvän jäljen ainakin, kaikki muuttui, sai rauhan ainakin sekä ajatusmaailma muuttui.

• Anonyymi

Miksi ei vain voida olla nyt ja aina ? Nähdä? 💛

• Anonyymi

Se olin minä joka sanoin että kuva haihtuu, mutta se oli naiselle joka tuskin tätä palstaa lukee tai edes muistaa mua. Hän teki aikanaan selväksi ettei halua tutustua ja sillä selvä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      113
      9451
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      92
      9051
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      18
      7855
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6254
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5378
    6. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      25
      4999
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      8
      4428
    8. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      23
      4345
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4243
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      39
      4173
    Aihe