Kuule kehityskelpoinen farmariauton kuski, POLKUPYÖRÄILIJÄLLÄ on siinä etuajo-oikeus, t. tieliikennelaki vuodelta 2010
Polkupyörä ON ajoneuvo! Sinä pihatieltä VÄISTÄT tai MAKSAT ja väistät!
Muropaketistako sait ajokortin kun tulet vasemmalta eteen?
42
1322
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta muistakaa hyvät polkupyöräilijät, polkupyörä on ajoneuvo ja siinä on oltava valot edessä ja takana, nyt kun on harmaata ja pimeetä, ei teitä nää kun te pyyhkäsette tulemaan niillä hienoilla ta i vähemmän hienoilla pyörillä joihin ei ole enää ollut varaa laittaa parin kympin valoja.
- Anonyymi
On valot vaan eipä ole kuskilla silmät päässä tai älyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On valot vaan eipä ole kuskilla silmät päässä tai älyä
Ajoit kuitenkin autotiellä vaikka pyörätie on vieressä, sitä on silloin käytettävä.
- Anonyymi
Polkupyörillä ajavat köyhät aikuiset , nuoret ajavat sentään mopoilla ja mönkijöillä.
- Anonyymi
Mun fillari on kalliimpi kuin sun paskakotteri
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi
Mikä tekee ihmisestä köyhän kuten joku tuossa kirjoitteli että polkupyörällä ajo? Avaa silmäsi. Mikä on köyhä. Tienaatko 50000e verotettavaa tuloa vuodessa? Summalla tulee jotenkin toimeen tässä maassa per viosi. Imo.Ai et? Siis suurinosa kylässä on köyhiä? Kuin sinäkin kirjoittelija. Valojen hankinta pyörään osoittaa suurta välinpitämättönyyttä saati sitten heijastimien.
- Anonyymi
Mun fillari maksaa enemmän kuin suurimman osan autot, eikä ole veroja, katsastuskuluja, kulkee vaikka 60km/h vaan eipä uskota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun fillari maksaa enemmän kuin suurimman osan autot, eikä ole veroja, katsastuskuluja, kulkee vaikka 60km/h vaan eipä uskota
Se sun vanha teipattu fillari on nyt arvoltaan alle satasen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se sun vanha teipattu fillari on nyt arvoltaan alle satasen
Pelkkä tanko maksaa 400e
- Anonyymi
Autoiljoitten ja pyörän kohtaaminen liikenteessä voi johtaa ns. liikennerikkomuksiin. Syy tähän voi myös tietämättömyys ja välinpitämöttömyys liikennesääntöjä kohtaan. Itse pyörällä ajaessa olen kohdannut läheltä piti tilanteita kohtaamalla auton liikenteessä. On myös niitä jotka todella osaavat ajaa autoa kohdatessaan pyörän liikenteessä. Osaavat myös liikennesäännöt.
- Anonyymi
Voi kyynel, maalima on sodan partaalla ja jaksat nillittää moista... osta viikon selviytymispaketti sotaa varten
- Anonyymi
Opettele perkele ajamaan tai maksat ja itket
- Anonyymi
Vai meinasitko kerryttää varoja tuolla apinahommalla autoilijoilta
- Anonyymi
Entisaikoina apinatkin taisivat hallita polkupyöräilyn eikä ne valittaneet mistään. 🚲🐵
- Anonyymi
Vaan kun apina ei osaa liikennesääntöjä auton ratissa
- Anonyymi
Viestiketjun aloittajalle tiedoksi, jos sinä valottomalla pyörällä tökkäät auton kylkeen niin kyllä siinä sinäkin olet maksumiehenä jos paikalle kutsutaan sinivuokot.
- Anonyymi
On mulla 3 valoa keulassa vaan autoilijalla ei välähdä ettei se vasemmalta saa päälle ajaa kun ajan suoraan
- Anonyymi
Meinasitko että poliisi tulee kajaanista katsomaan montako valoa on käytössä? Mä kerkeen polkea sotkamoon sillä välin kuleksismasta kun tämä töpeksijä ei osaa autoa ajaa
- Anonyymi
Muista suojata pääsi, kun polet ettei polla jäädy. 🤡🚲❄️
- Anonyymi
On tainnut jo jäätyä.
- Anonyymi
On kypärä vaan sulla tarvittas optikon aika kun et sääntöjä osaa tai näe muita kulkijoita
- Anonyymi
Oletko sinä se mustiin pukeutuva luihin näköinen n. Keski ikäinen mies joka ajelee täällä polkupyörällä humalassa??
Silmä käteen.- Anonyymi
Marko
- Anonyymi
Onko tää se potkut saanut entinen rajavartia? Kuka tämmöisen palkkaisi.
Täysi käsi😅 - Anonyymi
En ole humalassa mutta sullahan tässä lompakko kevenee kun kunnianloukkauksesta oikeuteen vien. Täysin selvinpäin ajan toisin kuin nämä autoilijat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marko
Kyllä. Kemiläinen nisti joka narkannut aivonsa.
- Anonyymi
Kyllä autoilijat yleensä on kilttiä poikaa kun vähän jututtaa kuskia.
- Anonyymi
Köyhillä autoilijoilla ei ole varaa sähköpyöriin.
- Anonyymi
Vaan kun sähköillä ei saa ajaa yli 25km/h ja ajan kovempaa ko autot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kun sähköillä ei saa ajaa yli 25km/h ja ajan kovempaa ko autot
Valehtelija
- Anonyymi
Kyllä näin on corolla tai mersun romu pitää nippusitellä pitää kasassa rautalanka.
- Anonyymi
Kuorma-auto ja farmari olisiko toyota ollut vai fordi? Eivät osaa ainakaan sääntöjä, lienekö edes korttia vai näkökö on eläkkeen ja kuoleman välissä pettänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuorma-auto ja farmari olisiko toyota ollut vai fordi? Eivät osaa ainakaan sääntöjä, lienekö edes korttia vai näkökö on eläkkeen ja kuoleman välissä pettänyt?
onko sinulla jokin ongelma vanhan ihmisen kanssa joka edelleen ajaa auto? taidat olla jotenkin yksinkertainen. olen sinut kyllä nähnyt luihu mies joka huutaa ja ajaa.... en pidä sinusta
- Anonyymi
Tai sitten on velka auto ja ollaan niin nuukia näkkäriä syödään ja pierastaankin sisäänpäin.että näin kuhmossa..
- Anonyymi
Kaikkein turvallisinta olisi että pyöräilijä väistää aina jos ajaa ellei esim liikennevalot näytä toisin
- Anonyymi
Vaan kun säännöt koskevat liikenteessä, vaikka sinä et niitä osaakaan
- Anonyymi
https://www.youtube.com/shorts/OWyp5prHG3Y
siinä vähän FAKTOJA kuhmolaisille - Anonyymi
Tämä mies vihaa vanhuksia suosuttelen välttämään häntä
- Anonyymi
Sairaalta vaikuttaa ja diagnoosien mukaan( lääkärit) kypärän käyttö on jo turhaa.🗣 🚵😵💫
- Anonyymi
Katsoin tämän henkilön videoita, sehän on yrittänyt vaihtaa pyöriäänkin AUTOON ja raivoaa ettei ole AUTOA . Eli hän on KATEELLINEN MUILLE JOILLA ON AUTO ja raivoaa sitten alkoholia nauttii ja rahaton.
Välttäkää tätä miestä likenteessä!
Terveisin kuhmon rouva - Anonyymi
Laitahha sinä köyhä siihen polkupyörääsi valot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911