HYY päätti jättimäisistä kiinteistökaupoista.
HYY välttää kauppojen avulla mahdollisen konkurssin. HYY on pääsemässä velattomaan tilanteeseen ja Ylva nettovelattomaan.
Tämä on hesanmeininkiä!
Hesan taloustaidot huippuluokkaa
19
289
Vastaukset 19
- Anonyymi
Ensin meni Helsingin Kauppakorkeakoulun omaisuus (demari tj taisi tulla joku rangaistuskin " Ekomen oy ") nyt HYY ( demari/vihreä ) siis enemmän innokkuutta kuin älykkyyttä.
- Anonyymi
Uskonto 10
Laskento 4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonto 10
Laskento 4Uskonto se sosialismi kieltämättä o
- Anonyymi
Mitä vanhemmat ensin, nuoret saa sitten oppinsa....
- Anonyymi
Ylioppilaskunnan toiminnassa on maalaiset yliedustettuna. Pääkaupunkiseutulaisilla yliopisto-opiskelijoilla on jo harrastukset, kaverit jne täällä, joten heillä ei ole tarvetta löytää opiskelijajärjestöistä uusia (edes jotain) ystäviä. Junan tuomilla maalaisten kakaroilla tilanne on toinen.
- Anonyymi
Tervehenkisempää on mennä mukaan osakuntien toimintaan. Ne ovat muutenkin paljon perinteisempi instituutio kuin ylioppilaskunta.
- Anonyymi
HYY:n kiinteistöt myytiin polkuhintaan. Onko nyt varmasti poissuljettu Tuppurainen?
- Anonyymi
Kuullostaa kyllä ihan demaritouhulta.
- Anonyymi
Taidat olla maalainen kun valehtelet noin sujuvsti.
Myyntihinta kun oli salainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyntihinta kun oli salainen.Taidat olla paskahousu, eli kaupunkilainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyntihinta kun oli salainen.Ai on vai.
- Anonyymi
Eläkevaroja hassataan tuottamattomaan tai huonosti tuottavaan kiinteistöbisnekseen.
- Anonyymi
Kyllähän se kannattaa kun just osti Hyyn kiinteistöjä 100 miljuunan alennuksella....
- Anonyymi
Oikein hävettää tuo "hesan meininki"
- Anonyymi
Helsingin yliopiston ylioppilaskunta myi alle 190 miljoonalla eurolla kiinteistöjä, joiden arvo vielä vähän aikaa sitten oli yli 300 miljoonaa euroa.
- Anonyymi
Nuoret tekivät kalliin emämunauksen – Eläkeläisten edustaja osti huippukiinteistöjä pilkkahintaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret tekivät kalliin emämunauksen – Eläkeläisten edustaja osti huippukiinteistöjä pilkkahintaan
Mikset tehnyt rakennuksista parempaa tarjjousta ja rikastunut 100 miljoonalla?
- Anonyymi
Toi on ennemmin vassarimeininkiä. Saadaan menee ihan helvetisti rahaa ilman mitään vastinetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641617Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1481244Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216899- 70846
- 54741
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 46715
- 87647
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt193608- 52592