HYY päätti jättimäisistä kiinteistökaupoista.
HYY välttää kauppojen avulla mahdollisen konkurssin. HYY on pääsemässä velattomaan tilanteeseen ja Ylva nettovelattomaan.
Tämä on hesanmeininkiä!
Hesan taloustaidot huippuluokkaa
18
251
Vastaukset
- Anonyymi
Ensin meni Helsingin Kauppakorkeakoulun omaisuus (demari tj taisi tulla joku rangaistuskin " Ekomen oy ") nyt HYY ( demari/vihreä ) siis enemmän innokkuutta kuin älykkyyttä.
- Anonyymi
Uskonto 10
Laskento 4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskonto 10
Laskento 4Uskonto se sosialismi kieltämättä o
- Anonyymi
Mitä vanhemmat ensin, nuoret saa sitten oppinsa....
- Anonyymi
Ylioppilaskunnan toiminnassa on maalaiset yliedustettuna. Pääkaupunkiseutulaisilla yliopisto-opiskelijoilla on jo harrastukset, kaverit jne täällä, joten heillä ei ole tarvetta löytää opiskelijajärjestöistä uusia (edes jotain) ystäviä. Junan tuomilla maalaisten kakaroilla tilanne on toinen.
- Anonyymi
Tervehenkisempää on mennä mukaan osakuntien toimintaan. Ne ovat muutenkin paljon perinteisempi instituutio kuin ylioppilaskunta.
- Anonyymi
HYY:n kiinteistöt myytiin polkuhintaan. Onko nyt varmasti poissuljettu Tuppurainen?
- Anonyymi
Kuullostaa kyllä ihan demaritouhulta.
- Anonyymi
Taidat olla maalainen kun valehtelet noin sujuvsti.
Myyntihinta kun oli salainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyntihinta kun oli salainen.Taidat olla paskahousu, eli kaupunkilainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myyntihinta kun oli salainen.Ai on vai.
- Anonyymi
Eläkevaroja hassataan tuottamattomaan tai huonosti tuottavaan kiinteistöbisnekseen.
- Anonyymi
Kyllähän se kannattaa kun just osti Hyyn kiinteistöjä 100 miljuunan alennuksella....
- Anonyymi
Oikein hävettää tuo "hesan meininki"
- Anonyymi
Helsingin yliopiston ylioppilaskunta myi alle 190 miljoonalla eurolla kiinteistöjä, joiden arvo vielä vähän aikaa sitten oli yli 300 miljoonaa euroa.
- Anonyymi
Nuoret tekivät kalliin emämunauksen – Eläkeläisten edustaja osti huippukiinteistöjä pilkkahintaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuoret tekivät kalliin emämunauksen – Eläkeläisten edustaja osti huippukiinteistöjä pilkkahintaan
Mikset tehnyt rakennuksista parempaa tarjjousta ja rikastunut 100 miljoonalla?
- Anonyymi
Toi on ennemmin vassarimeininkiä. Saadaan menee ihan helvetisti rahaa ilman mitään vastinetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846004KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3125041Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831812Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171511- 1081451
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331383seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181376