Ei sulla olisi syvempiä tunteita. Alussa olet sen satakertaa sanonut että olen se oikea jota olet etsinyt aina. Lisäksi että kukaan muu ei tunnu miltään että et pysty rakastamaan samalla tavalla. Ja olet sen niin monta kertaa sanonut että et voi enää peruakaan. Uskoin oikeasti sinua.
Vielä sanot että
14
235
Vastaukset
- Anonyymi
No en ole sanonut, joten ohi.
- Anonyymi
Olet aikaisemmin. Silloin kun olit euforiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aikaisemmin. Silloin kun olit euforiassa
Ohi
- Anonyymi
Alkaako nimesi J kirjaimella mies?
- Anonyymi
Millon olen sanonut ja missä ettei ole syvempiä tunteita? Entä milloin oli tuo alku?
Kerro nyt jotain mistä tunnistaa edes jotenkin.- Anonyymi
Ei kannata muistella menneitä vuosia. Katson tulevaisuuteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata muistella menneitä vuosia. Katson tulevaisuuteen!
Aloituksessa kyllä oli menneistä puhe,
ei tulevasta.
Ite en nää mitään tulevaa enää.
- Anonyymi
Niin olen sanonut ja rakastan edelleen ❤️ k
- Anonyymi
Niin, kyllä.
Käytin päihteitä silloin ja luulen että sotkin ihmisen lääkkeisiin ja toisinpäin. Eli hyvä olo tuli lääkkeestä ja sitä lääkettä niin valtavasti euforoin. "Olet juuri oikea" "Kukaan muu ei tunnu miltään".
Älkää käyttäkö aineita jos totuutta haluatte.- Anonyymi
Minä en ole käyttänyt päihteitä silloin. Enkä semmosia lääkkeitä mitkä sekottaisivat pään.
- Anonyymi
Keväällä ihastuin tatuoituun ihanaan mieheen, edelleen se tunne on voimassa. Semmosta pjaskaa se elämä on välillä. Onneks on helfetisti välimatkaa, niin ei tule törmäiltyä.
- Anonyymi
Vaikka olisi syvempiä tunteita ei se tarkoita yhteistä tulevaisuutta.
- Anonyymi
En tiedä miksi rakkaus ei ole minussa enää samalla tavalla. Että kaikki näyttäisi varmalta ja määrätyltä. Ei se sinusta johdu. Olet vieläkin oikean oloinen. Ja siksi tämä on vaikea ymmärtää. Olenko menettänyt sydämeni vai mitä.
- Anonyymi
läheiset ihmissuhteet tekee mut entistä hullummaksi täten olen päättänyt että en halua niitä enää elämääni ja piste.en aio milloinkaan sitoututua häät jne kaikki muu sivullinen skeida mä sanon njet. lapsia ei enää ikinä. perivät vain sairauksia ja velkaa.sitten no deittailut ja muut kevyet löpinät naamallisten kanssa ajantuhlausta tässä hetkessä ei kiinnosta yhtään kun en haluaisi tavata.ehkä olen outo mutta kaveruus on ainoa mahdollinen MUTTA sitten joskus jonkun henkilön x tuskin palstalta kanssa joka ymmärtää jokseenkin raisua huumoriani kiitos hei
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai344343Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481751