Vielä sanot että

Anonyymi-ap

Ei sulla olisi syvempiä tunteita. Alussa olet sen satakertaa sanonut että olen se oikea jota olet etsinyt aina. Lisäksi että kukaan muu ei tunnu miltään että et pysty rakastamaan samalla tavalla. Ja olet sen niin monta kertaa sanonut että et voi enää peruakaan. Uskoin oikeasti sinua.

14

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No en ole sanonut, joten ohi.

• Anonyymi

Olet aikaisemmin. Silloin kun olit euforiassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet aikaisemmin. Silloin kun olit euforiassa

Ohi

• Anonyymi

Alkaako nimesi J kirjaimella mies?

• Anonyymi

Millon olen sanonut ja missä ettei ole syvempiä tunteita? Entä milloin oli tuo alku?
      Kerro nyt jotain mistä tunnistaa edes jotenkin.

• Anonyymi

Ei kannata muistella menneitä vuosia. Katson tulevaisuuteen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata muistella menneitä vuosia. Katson tulevaisuuteen!

Aloituksessa kyllä oli menneistä puhe,
        ei tulevasta.
        Ite en nää mitään tulevaa enää.

• Anonyymi

Niin olen sanonut ja rakastan edelleen ❤️ k

• Anonyymi

Niin, kyllä.

Käytin päihteitä silloin ja luulen että sotkin ihmisen lääkkeisiin ja toisinpäin. Eli hyvä olo tuli lääkkeestä ja sitä lääkettä niin valtavasti euforoin. "Olet juuri oikea" "Kukaan muu ei tunnu miltään".

Älkää käyttäkö aineita jos totuutta haluatte.

• Anonyymi

Minä en ole käyttänyt päihteitä silloin. Enkä semmosia lääkkeitä mitkä sekottaisivat pään.

• Anonyymi

Keväällä ihastuin tatuoituun ihanaan mieheen, edelleen se tunne on voimassa. Semmosta pjaskaa se elämä on välillä. Onneks on helfetisti välimatkaa, niin ei tule törmäiltyä.

• Anonyymi

Vaikka olisi syvempiä tunteita ei se tarkoita yhteistä tulevaisuutta.

• Anonyymi

En tiedä miksi rakkaus ei ole minussa enää samalla tavalla. Että kaikki näyttäisi varmalta ja määrätyltä. Ei se sinusta johdu. Olet vieläkin oikean oloinen. Ja siksi tämä on vaikea ymmärtää. Olenko menettänyt sydämeni vai mitä.

• Anonyymi

läheiset ihmissuhteet tekee mut entistä hullummaksi täten olen päättänyt että en halua niitä enää elämääni ja piste.en aio milloinkaan sitoututua häät jne kaikki muu sivullinen skeida mä sanon njet. lapsia ei enää ikinä. perivät vain sairauksia ja velkaa.sitten no deittailut ja muut kevyet löpinät naamallisten kanssa ajantuhlausta tässä hetkessä ei kiinnosta yhtään kun en haluaisi tavata.ehkä olen outo mutta kaveruus on ainoa mahdollinen MUTTA sitten joskus jonkun henkilön x tuskin palstalta kanssa joka ymmärtää jokseenkin raisua huumoriani kiitos hei

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11416
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5894
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      163
      4821
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      15
      4681
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      34
      4343
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4203
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3487
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80