Korkea ja korkeampi kuin sinulla. Se on mulle myös ongelma koska ilman sitä olisimme voineet olla muutakin kuin tämä
Mun moraali on
23
294
Vastaukset
- Anonyymi
Salli mun nauraa, sun moraali.. 😂😂🤣
- Anonyymi
Niin? Sulla ei sellasta edes ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin? Sulla ei sellasta edes ole.
😆😆😆
- Anonyymi
Tiitköhän ees mitä moraali oikeasti tarkottaa
- Anonyymi
No sen suhteen ainakin
- Anonyymi
Mikähän vi tun moraali sulla sitten on?
- Anonyymi
Harmi juttu. Mutta pidä siitä kiinni, se on hieno juttu.
N56- Anonyymi
Täsmennys. Eli harmi juttu mulle, hieno juttu sulle.
- Anonyymi
Käy ks täällä noin vanhoja ku sinä?
- Anonyymi
Oot jonku mummo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot jonku mummo
En vielä, toivottavasti joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy ks täällä noin vanhoja ku sinä?
Tämähän ei varsinaisesti ole murkuille tarkoitettu joten sinä olet alaikäinen tänne.
- Anonyymi
Aina se on hyvä kun voi jossain asiassa sanoa olevansa parempi kuin toinen...
- Anonyymi
Entäs jos on kaikessa pRas? Nimittäin minä oon sellane ja aina tuntenut itteni muita paremmaksi ja että tarviin erityiskohtelua
- Anonyymi
Moraali on hyvä asia 👍
- Anonyymi
Syö perC
- Anonyymi
Oma kehu taas tuoksahtaa... Oikeesti hei, taitaa olla näkemyseroa useimmin jo siitä mitä on kenenkin moraali. Sivusta seuraajan näkemys tämä siis.
- Anonyymi
🫵🫴🖕
- Anonyymi
No mene sit eteenpäin äläkä jaksa jankuttaa täällä
- Anonyymi
Miten määrittelet moraalin?
- Anonyymi
Kirahvit on korkeita, ihmismielet matalia aitoja.
- Anonyymi
Entäs BLORAALI
- Anonyymi
Minä ainakin ymmärrän mitä hän tarkoittaa.
Asia erittäinkin tuttu.
Hyvä että näin on. Arvostan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3410501Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12410099- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776294Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304852- 524630
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1144001Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1233381- 623097
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2173016