Buffalo WBR2-G54

Mulla on langaton Buffalo WBR2-G54 tukiasema. Miten saan NAT pois käytöstä? Miten saan kotiverkon toimimaan siten et 2 pöytäkonetta on kaapelin päässä jotka menee suoraan verkkopäätteeseen ja kannettava menee langattomasti?

5

2056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • natia

pois mitenkään. Tuo purkki ei ole kunnollinen palomuuri vaan nat hoitaa tuon palomuurin osuuden. Sama koskee muita halpoja ns palomuuripurkkeja. Oikeiden palomuurien hinnat alkavat noin 500€ ja siitä ylöspäin. Suurissa yrityksissä käytettävät palomuurit ovat 5000-25000€ luokkaa.

• kotiverkottaja

Konfiguroit vain Address Translation "do not use".

Mutta purkkia ei saa(ne) siltaavaksi, eli silloin tarvitset sisäverkkoon rekisteröidyn verkko-osoitteen.

Mutta, miksi et käyttäisi NATia?

• kotiverkottaja kirjoitti:

Konfiguroit vain Address Translation "do not use".

Mutta purkkia ei saa(ne) siltaavaksi, eli silloin tarvitset sisäverkkoon rekisteröidyn verkko-osoitteen.

Mutta, miksi et käyttäisi NATia?

Koska NAT estää muutamia juttua joita en pysty käyttämään, siks haluan natin pois mut KOTIVERKOTTAJA jos oot linjoilla nin mulla olis muutakin kysyttävää sulta mailaa [email protected]

• Gsus

a) Buffalo WBR2-G54:ssä, kuten monissa muissakin tukiasemissa, on SPI (Stateful Packet Inspection) -palomuuri, tunnistaa useimmat hyökkäykset. Tämä siis NAT:n lisäksi.

b) Mitä ihmeen hyötyä on tähän topicciin alkaa jeesustelemaan siitä mitä "oikeat" palomuurit ovat? Kävit lukemassa Mikrobittiä ja nyt olet guru?

• lisää www.portforward.com:ssa
        ma77 kirjoitti:

Koska NAT estää muutamia juttua joita en pysty käyttämään, siks haluan natin pois mut KOTIVERKOTTAJA jos oot linjoilla nin mulla olis muutakin kysyttävää sulta mailaa [email protected]

Älä poista NATia vaan katso täältä sovelluskohtaiset ohjeet asetuksien laittoon

http://www.portforward.com/buffalo/wbr-g54.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73