Mulla on langaton Buffalo WBR2-G54 tukiasema. Miten saan NAT pois käytöstä? Miten saan kotiverkon toimimaan siten et 2 pöytäkonetta on kaapelin päässä jotka menee suoraan verkkopäätteeseen ja kannettava menee langattomasti?
Buffalo WBR2-G54
5
2064
Vastaukset
- natia
pois mitenkään. Tuo purkki ei ole kunnollinen palomuuri vaan nat hoitaa tuon palomuurin osuuden. Sama koskee muita halpoja ns palomuuripurkkeja. Oikeiden palomuurien hinnat alkavat noin 500€ ja siitä ylöspäin. Suurissa yrityksissä käytettävät palomuurit ovat 5000-25000€ luokkaa.
- kotiverkottaja
Konfiguroit vain Address Translation "do not use".
Mutta purkkia ei saa(ne) siltaavaksi, eli silloin tarvitset sisäverkkoon rekisteröidyn verkko-osoitteen.
Mutta, miksi et käyttäisi NATia? kotiverkottaja kirjoitti:
Konfiguroit vain Address Translation "do not use".
Mutta purkkia ei saa(ne) siltaavaksi, eli silloin tarvitset sisäverkkoon rekisteröidyn verkko-osoitteen.
Mutta, miksi et käyttäisi NATia?Koska NAT estää muutamia juttua joita en pysty käyttämään, siks haluan natin pois mut KOTIVERKOTTAJA jos oot linjoilla nin mulla olis muutakin kysyttävää sulta mailaa [email protected]
- Gsus
a) Buffalo WBR2-G54:ssä, kuten monissa muissakin tukiasemissa, on SPI (Stateful Packet Inspection) -palomuuri, tunnistaa useimmat hyökkäykset. Tämä siis NAT:n lisäksi.
b) Mitä ihmeen hyötyä on tähän topicciin alkaa jeesustelemaan siitä mitä "oikeat" palomuurit ovat? Kävit lukemassa Mikrobittiä ja nyt olet guru? - lisää www.portforward.com:ssa
ma77 kirjoitti:
Koska NAT estää muutamia juttua joita en pysty käyttämään, siks haluan natin pois mut KOTIVERKOTTAJA jos oot linjoilla nin mulla olis muutakin kysyttävää sulta mailaa [email protected]
Älä poista NATia vaan katso täältä sovelluskohtaiset ohjeet asetuksien laittoon
http://www.portforward.com/buffalo/wbr-g54.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302785
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371214- 751160
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251034- 53962
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216909Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall110856